Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367758
    Fighterbabe wrote:
    Jaha, nej, rutorna syns inte… Men eftersom magmuskulaturen är byggd på det sättet så finns de därunder…

    Jag har inte gått ner speciellt mycket i vikt. Men måtten har ändrats. Midjan har blivit smalare och låren också… Det p.g.a. att jag styrketränar 2 ggr. vecka nu… Vilket är 2 ggr mer än förut… :|

    Är det oförskämt att fråga mer detaljerat vad du väger och hur lång du är, samt vad du siktar på?

    Om så är fallet, så tar jag mig nog friheten ändå. Får skylla på min otillräckliga uppfostran.

    MVH

    #367759

    Grymt Erika :up:

    #367760
    Fighterbabe wrote:
    Jo, jag har koll på hur mycket/lite jag äter…

    Så vad ligger ditt dagliga kaloriintag på och hur ser makrofördelningen ut?

    #367761

    Fighterbabe skriver inte det har for att vara javlig eller nogot.
    Jag tror att trad skaparen ville att man ska vissa upp magar som man har lagt ner mycket traning pa och ar nojd med. Tycker du ska vanta med att posta bilder i tradar som den har tills du har gjort lite storre framsteg som du kan vissa upp.
    Sa mitt tips ar att laga undan kamerna och trana

    Hoppas varkligen att du nar dina mal med traning och jag onskar dig lycka till
    I din journal sa kan du ju posta dina bilder vet ja

    #367762
    Erika wrote:
    Min mage…me det förstår ni nog:p

    Skitsnyggt:emo-thumb Du är imponerande!

    #367763

    dubbel

    #367764

    Otroligt vad folk är duktiga på att förmedla utan att gå rakt på sak på det här forumet, alltid lika roligt att läsa emellan raderna på kritiska inlägg.

    :D

    MVH

    #367765

    Min mage, inte mkt att hurra för än men jag kämpar på =)

    Edit: kom på att jag behövde beskära bilden lite

    #367766
    melle wrote:
    Min mage, inte mkt att hurra för än men jag kämpar på =)

    Huruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.

    Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.

    MVH

    Edit; Så länge fick den bilden ligga uppe för granskning. Nåja, behåller kritiken i inlägget. Kanske uppmuntrar dig att lägga upp den igen!

    #367767
    Marcus Syvertsen wrote:
    Huruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.

    Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.

    MVH

    Edit; Så länge fick den bilden ligga uppe för granskning. Nåja, behåller kritiken i inlägget. Kanske uppmuntrar dig att lägga upp den igen!

    Jag kom på att bilden visade lite mkt bikini, därför beskar jag den. Och otur som jag hade så hann någon kommentera det! haha

    Jo det fattas en hel del enligt mig med, men det går framåt hela tiden och det är det som är huvudsaken =)

    #367768
    Marcus Syvertsen wrote:
    En magruta = Ett område helt utan antydningar till magmuskulatur. Vanligen ser man fyra/sex/åtta rutor. Men man brukar skoja och säga ”Jorå, jag har en magruta!” om man inte har dessa synliga.

    Eller ”tvättmaskin” i stället för tvättbräda… (Vilket jag har, varför jag låter bli att posta bilder och nöjer mig med den här tråkiga kommentaren).

    MVH

    #367769

    Mindre snack om kostupplägg, mer bilder på era magar – tack!

    #367770

    Första bilden tagen i helgen, på jobbets gym

    #367771
    Marcus Syvertsen wrote:
    Huruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.

    Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.

    Håller med Mack The Knife.

    Riktigt snygg mage. Till och med en gammal get som jag reagerade, vilket är ett betyg så gott som något.

    #367772

    Hahaha fan är inte det lite diskriminering att man tog bort figherbabes bild på magen igen vad var för fel på bilden denna gång?

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.