Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era magar!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juni, 2007 at 12:59 #367758Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Jaha, nej, rutorna syns inte… Men eftersom magmuskulaturen är byggd på det sättet så finns de därunder…
Jag har inte gått ner speciellt mycket i vikt. Men måtten har ändrats. Midjan har blivit smalare och låren också… Det p.g.a. att jag styrketränar 2 ggr. vecka nu… Vilket är 2 ggr mer än förut…
Är det oförskämt att fråga mer detaljerat vad du väger och hur lång du är, samt vad du siktar på?
Om så är fallet, så tar jag mig nog friheten ändå. Får skylla på min otillräckliga uppfostran.
MVH
18 juni, 2007 at 13:18 #367759Anonym anvandareMemberGrymt Erika :up:
18 juni, 2007 at 13:45 #367760Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Jo, jag har koll på hur mycket/lite jag äter…Så vad ligger ditt dagliga kaloriintag på och hur ser makrofördelningen ut?
18 juni, 2007 at 13:45 #367761Anonym anvandareMemberFighterbabe skriver inte det har for att vara javlig eller nogot.
Jag tror att trad skaparen ville att man ska vissa upp magar som man har lagt ner mycket traning pa och ar nojd med. Tycker du ska vanta med att posta bilder i tradar som den har tills du har gjort lite storre framsteg som du kan vissa upp.
Sa mitt tips ar att laga undan kamerna och tranaHoppas varkligen att du nar dina mal med traning och jag onskar dig lycka till
I din journal sa kan du ju posta dina bilder vet ja18 juni, 2007 at 18:43 #367762Anonym anvandareMemberErika wrote:Min mage…me det förstår ni nog:pSkitsnyggt:emo-thumb Du är imponerande!
18 juni, 2007 at 18:43 #367763Anonym anvandareMemberdubbel
18 juni, 2007 at 18:49 #367764Anonym anvandareMemberOtroligt vad folk är duktiga på att förmedla utan att gå rakt på sak på det här forumet, alltid lika roligt att läsa emellan raderna på kritiska inlägg.
MVH
18 juni, 2007 at 18:53 #367765Anonym anvandareMemberMin mage, inte mkt att hurra för än men jag kämpar på
Edit: kom på att jag behövde beskära bilden lite
18 juni, 2007 at 18:56 #367766Anonym anvandareMembermelle wrote:Min mage, inte mkt att hurra för än men jag kämpar påHuruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.
Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.MVH
Edit; Så länge fick den bilden ligga uppe för granskning. Nåja, behåller kritiken i inlägget. Kanske uppmuntrar dig att lägga upp den igen!
18 juni, 2007 at 19:04 #367767Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Huruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.
Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.MVH
Edit; Så länge fick den bilden ligga uppe för granskning. Nåja, behåller kritiken i inlägget. Kanske uppmuntrar dig att lägga upp den igen!
Jag kom på att bilden visade lite mkt bikini, därför beskar jag den. Och otur som jag hade så hann någon kommentera det! haha
Jo det fattas en hel del enligt mig med, men det går framåt hela tiden och det är det som är huvudsaken
18 juni, 2007 at 19:53 #367768Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:En magruta = Ett område helt utan antydningar till magmuskulatur. Vanligen ser man fyra/sex/åtta rutor. Men man brukar skoja och säga ”Jorå, jag har en magruta!” om man inte har dessa synliga.Eller ”tvättmaskin” i stället för tvättbräda… (Vilket jag har, varför jag låter bli att posta bilder och nöjer mig med den här tråkiga kommentaren).
MVH
19 juni, 2007 at 07:27 #367769Anonym anvandareMemberMindre snack om kostupplägg, mer bilder på era magar – tack!
19 juni, 2007 at 08:12 #367770Anonym anvandareMemberFörsta bilden tagen i helgen, på jobbets gym
19 juni, 2007 at 09:50 #367771Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Huruvida det där är något att hurra för beror lite på vad du vill uppnå med din träning. Ifall du vill vara snygg i bikini tycker jag att du kan ropa Hurra så hela huset skakar! Är du däremot sportsligt inriktad fattas det en del.
Men som sagt, mycket attraktivt! Alltid något.Håller med Mack The Knife.
Riktigt snygg mage. Till och med en gammal get som jag reagerade, vilket är ett betyg så gott som något.
19 juni, 2007 at 10:54 #367772Anonym anvandareMemberHahaha fan är inte det lite diskriminering att man tog bort figherbabes bild på magen igen vad var för fel på bilden denna gång?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.