Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367773
    Fighterbabe wrote:
    Min förra bild visade nog för mycket bikini… Här är magen

    jättesnyggt kämpa på kommer bli jättefint det här snygg piercing btw!

    #367774

    min mage

    #367775
    lovelysmile wrote:
    Tack my precious!! YEAH nu har jag tvättat så det lär dröja ett tag innan jag tar på mig mina italian nickers igen :D
    Blir nog NÅGRA kilo bort innan jag blir nöjd för den här sommaren. Folket här får se en smal framsida men glömmer helt bort den oh-so-juicy bastanta baksidan. Får se, allt handlar om hur jag känner mig.

    Hey sexy!!! Jättesnygg ju, din apa!!! Inga kilon bort från den magen inte:nono:

    Men jag vet hur det känns med att försöka svarva ben och bootiee:frust:

    I think u look GREAT!!!

    Krrrraaaaaam!!!

    #367776
    Denicé wrote:
    Hey sexy!!! Jättesnygg ju, din apa!!! Inga kilon bort från den magen inte
    Men jag vet hur det känns med att försöka svarva ben och bootiee
    I think u look GREAT!!!
    Krrrraaaaaam!!!

    Kram! Thank YOU GORGEOUS!!
    Det blir inte mycket som åker bort från den magen för knappt något lägger sig där till att börja med, det är bara rumpa och ben som ska PISKAS tills jag får till det som PINGLAN grrr :nod

    Frizzo wrote:
    Ja, du är attraktiv Minimoy Qvinna. Det har jag sagt förut och det står jag fast vid.
    Göteborg ska skatta sig lyckligt över att ha en sådan mage valsandes runt på gatorna! För sådana ser man sällan i Stockholm!

    ´

    Tack Frizzo!! :)
    Det är nog därför du finns i Sthlm så ni också kan ha en fin mage ”valsandes runt på gatorna” :D Bara rätt jappjapp!! :nod

    #367777

    Inte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…

    #367778
    lovelysmile wrote:
    Inte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…

    :P ;) frugan…
    Sikken solbränna!!! GIVE ME!

    #367779

    Efter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk! :rtfm: UPP MED ERA BELLIES!! Jag vet FORTFARANDE att ni har en mage! :D

    #367780
    lovelysmile wrote:
    Efter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk! :rtfm: UPP MED ERA BELLIES!! Jag vet FORTFARANDE att ni har en mage! :D

    Motiverad? :D

    [http://fatgrrl.com/wp-content/FatGirl_FatFriday_Swimsuit_10Nov06.jpg]

    #367781
    laham wrote:
    Motiverad? :D

    [http://fatgrrl.com/wp-content/FatGirl_FatFriday_Swimsuit_10Nov06.jpg]

    Du är hemsk laham! :)

    #367782
    lovelysmile wrote:
    Inte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…

    hey lovely girl:up: du behöver ju inte skylla på nånting=) ser great ut!

    #367783
    andrasidan wrote:
    hey lovely girl:up: du behöver ju inte skylla på nånting=) ser great ut!

    Thank you Pete! :)

    #367784
    lovelysmile wrote:
    Efter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk!

    KATASTROF?? ;) are u crazy woman:ph34r:

    Ursnygg mage juh8)

    #367785

    Den som yppar något om viktnedgång el. dylikt i denna tråd borde se över sin självbild, för ALLA, verkligen ALLA ligger inne på en riktigt schysst form.

    #367786

    This is the way it’s ’posed to be, Bundy-style.

    #367787
    Marina N wrote:
    KATASTROF?? ;) are u crazy woman:ph34r:

    Ursnygg mage juh8)

    THANK YOU GORGEOUS!

    -Micke- wrote:
    This is the way it’s ’posed to be, Bundy-style.

    Så ska det va! :nod:

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.