Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era magar!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juni, 2007 at 14:38 #367773Anonym anvandareMemberFighterbabe wrote:Min förra bild visade nog för mycket bikini… Här är magen
jättesnyggt kämpa på kommer bli jättefint det här snygg piercing btw!
19 juni, 2007 at 18:17 #367774Anonym anvandareMembermin mage
6 juli, 2007 at 16:22 #367775Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Tack my precious!! YEAH nu har jag tvättat så det lär dröja ett tag innan jag tar på mig mina italian nickers igen
Blir nog NÅGRA kilo bort innan jag blir nöjd för den här sommaren. Folket här får se en smal framsida men glömmer helt bort den oh-so-juicy bastanta baksidan. Får se, allt handlar om hur jag känner mig.Hey sexy!!! Jättesnygg ju, din apa!!! Inga kilon bort från den magen inte:nono:
Men jag vet hur det känns med att försöka svarva ben och bootiee:frust:
I think u look GREAT!!!
Krrrraaaaaam!!!
7 juli, 2007 at 16:01 #367776Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Hey sexy!!! Jättesnygg ju, din apa!!! Inga kilon bort från den magen inte
Men jag vet hur det känns med att försöka svarva ben och bootiee
I think u look GREAT!!!
Krrrraaaaaam!!!Kram! Thank YOU GORGEOUS!!
Det blir inte mycket som åker bort från den magen för knappt något lägger sig där till att börja med, det är bara rumpa och ben som ska PISKAS tills jag får till det som PINGLAN grrr :nodFrizzo wrote:Ja, du är attraktiv Minimoy Qvinna. Det har jag sagt förut och det står jag fast vid.
Göteborg ska skatta sig lyckligt över att ha en sådan mage valsandes runt på gatorna! För sådana ser man sällan i Stockholm!´
Tack Frizzo!!
Det är nog därför du finns i Sthlm så ni också kan ha en fin mage ”valsandes runt på gatorna” Bara rätt jappjapp!! :nod8 augusti, 2007 at 11:45 #367777Anonym anvandareMemberInte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…
8 augusti, 2007 at 11:49 #367778Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Inte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…frugan…
Sikken solbränna!!! GIVE ME!8 augusti, 2007 at 11:57 #367779Anonym anvandareMemberEfter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk! :rtfm: UPP MED ERA BELLIES!! Jag vet FORTFARANDE att ni har en mage!
8 augusti, 2007 at 12:25 #367780Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Efter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk! :rtfm: UPP MED ERA BELLIES!! Jag vet FORTFARANDE att ni har en mage!Motiverad?
[http://fatgrrl.com/wp-content/FatGirl_FatFriday_Swimsuit_10Nov06.jpg]
8 augusti, 2007 at 13:46 #367781Anonym anvandareMemberlaham wrote:Motiverad?[http://fatgrrl.com/wp-content/FatGirl_FatFriday_Swimsuit_10Nov06.jpg]
Du är hemsk laham!
8 augusti, 2007 at 14:07 #367782Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Inte pjåkigt pinkat alls med tanke på att jag inte tränat som jag borde och misskött kosten något OOOOTROLIGT under ca 2 veckor utomlands. Dessutom var jag sjuk och vilade i sammanlagt 3 veckor innan dess. Gått ner i vikt också…hey lovely girl:up: du behöver ju inte skylla på nånting=) ser great ut!
8 augusti, 2007 at 14:14 #367783Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:hey lovely girl:up: du behöver ju inte skylla på nånting=) ser great ut!Thank you Pete!
8 augusti, 2007 at 18:48 #367784Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Efter den här smärre ”katastrofen” vill jag bli inspirerad och motiverad så kom igen gott folk!KATASTROF?? are u crazy woman:ph34r:
Ursnygg mage juh8)
8 augusti, 2007 at 18:56 #367785Anonym anvandareMemberDen som yppar något om viktnedgång el. dylikt i denna tråd borde se över sin självbild, för ALLA, verkligen ALLA ligger inne på en riktigt schysst form.
8 augusti, 2007 at 21:08 #367786Anonym anvandareMemberThis is the way it’s ’posed to be, Bundy-style.
8 augusti, 2007 at 21:14 #367787Anonym anvandareMemberMarina N wrote:KATASTROF?? are u crazy woman:ph34r:Ursnygg mage juh8)
THANK YOU GORGEOUS!
-Micke- wrote:This is the way it’s ’posed to be, Bundy-style.Så ska det va! :nod:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.