Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367833

    gamla bilder men dom får duga ^^

    #367834

    tjena jesper de kommer väll synas på scenen ialfall! ben o specielt vader är min svaga punkt tyvärr! men förhoppningsviss ska de komma ikapp överkroppen i framtiden :) självklart hade man mer än göärna haft dina sjuka ben o vader :D

    Kvarnhammar wrote:
    har sett mycket bilder på din överkropp skulle gärna vilja se dina ben o vader med…:)
    #367835
    Martin.P wrote:
    tjena jesper de kommer väll synas på scenen ialfall! ben o specielt vader är min svaga punkt tyvärr! men förhoppningsviss ska de komma ikapp överkroppen i framtiden :) självklart hade man mer än göärna haft dina sjuka ben o vader :D

    Lycka till på sm hoppas din diet går bra å att du är taggad:up: Själv hade jag tänkt ställa upp i år men då har ju plockat bort minus 75. synd känns som en klass som passar mej bäst med tanke på min längd. Får väl komma ner å ta ett pass ngn gång. hälsa Håkan. Kör nu hårt…..:emo-thumb

    #367836

    Ber om ursäkt för den kassa mobilkameran :S

    Nu är det dags att klättra upp till 90kg igen, gärna hamna above =)

    *tar farväl av rutorna* Been nice to see you! :(

    Mvh / Z

    #367837

    Min polare mitt i uppladdningen till en tävling i München, Tyskland.
    :P

    #367838
    erik.per.jensen wrote:
    vackert

    Oj de bilderna har nog år och år på nacken nu…

    Tackar herrn! :)

    #367839
    Quote:
    Min polare mitt i uppladdningen till en tävling i München, Tyskland.
    :P

    En riktig klappa-sig-på-magen-njutar-bild! :nod

    Klapp klapp! :)

    #367840
    Martin.P wrote:
    nån vecka gammal mag bild :)

    Alltså, måste bara fråga. Vadfan ser det löst ut i nedre delen av magen för? Jag menar, det ser ju ut som man kan slå sönder en slägga mot den magen. Så vart är dem nedre rutorna? Du kan ju inte mena att det skulle va fett?;)

    Shibby

    #367841
    Shibby wrote:
    Alltså, måste bara fråga. Vadfan ser det löst ut i nedre delen av magen för? Jag menar, det ser ju ut som man kan slå sönder en slägga mot den magen. Så vart är dem nedre rutorna? Du kan ju inte mena att det skulle va fett?;)

    Shibby

    Folk e byggda olika vet du, vissa får 6 pack som denna killen du kommenterade, andra kanske får 8-pack (då får man tacka gud för sina fina anlag:p).

    Arnold hade inte 8-pack, men han lyckades rätt bra ändå ;)

    [img=http://www.arbetaren.se/klimatblogg/wp-content/uploads/2007/06/arnold.jpg]Norsk gadd här på forumet har ett jäkligt snyggt 8-pack.

    Så ja, kort sagt, så e det anlagen som bestämmer hur magmusklerna ser ut… olika på alla..

    #367842

    …[img=http://img75.imageshack.us/img75/8968/magefv5.jpg]

    #367843
    Dan_The_Man wrote:
    Folk e byggda olika vet du, vissa får 6 pack som denna killen du kommenterade, andra kanske får 8-pack (då får man tacka gud för sina fina anlag:p).

    Arnold hade inte 8-pack, men han lyckades rätt bra ändå ;)

    [img=http://www.arbetaren.se/klimatblogg/wp-content/uploads/2007/06/arnold.jpg]Norsk gadd här på forumet har ett jäkligt snyggt 8-pack.

    Så ja, kort sagt, så e det anlagen som bestämmer hur magmusklerna ser ut… olika på alla..

    Men det ser ju liksom endå ut som det borde finnas något där längst nere på honom med.. Alltså låter ju som om jag är värsta rookien. Men alltså undrar bara om det är ett otränat parti eller om han har fläsk ivägen.. :emo-thumb
    Ev. om han som du nu säger bara har 6-pack..

    #367844

    men lille grabben! ja spänner magen från sidan! mest för att cutsen på sidan ska synas bäst! o då kan man ej spänna rutorna samtidigt :)

    Shibby wrote:
    Men det ser ju liksom endå ut som det borde finnas något där längst nere på honom med.. Alltså låter ju som om jag är värsta rookien. Men alltså undrar bara om det är ett otränat parti eller om han har fläsk ivägen.. :emo-thumb
    Ev. om han som du nu säger bara har 6-pack..
    #367845
    Martin.P wrote:
    men lille grabben! ja spänner magen från sidan! mest för att cutsen på sidan ska synas bäst! o då kan man ej spänna rutorna samtidigt :)

    Tackar! All I had to hear! :emo-thumb

    #367846
    Samir wrote:
    …[img=http://img75.imageshack.us/img75/8968/magefv5.jpg]

    :emo-thumb

    #367847

    min mage…

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.