Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era magar!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 september, 2007 at 20:55 #367833Anonym anvandareMember
gamla bilder men dom får duga ^^
1 september, 2007 at 21:19 #367834Anonym anvandareMembertjena jesper de kommer väll synas på scenen ialfall! ben o specielt vader är min svaga punkt tyvärr! men förhoppningsviss ska de komma ikapp överkroppen i framtiden självklart hade man mer än göärna haft dina sjuka ben o vader
Kvarnhammar wrote:har sett mycket bilder på din överkropp skulle gärna vilja se dina ben o vader med…4 september, 2007 at 06:15 #367835Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:tjena jesper de kommer väll synas på scenen ialfall! ben o specielt vader är min svaga punkt tyvärr! men förhoppningsviss ska de komma ikapp överkroppen i framtiden självklart hade man mer än göärna haft dina sjuka ben o vaderLycka till på sm hoppas din diet går bra å att du är taggad:up: Själv hade jag tänkt ställa upp i år men då har ju plockat bort minus 75. synd känns som en klass som passar mej bäst med tanke på min längd. Får väl komma ner å ta ett pass ngn gång. hälsa Håkan. Kör nu hårt…..:emo-thumb
7 september, 2007 at 14:30 #367836Anonym anvandareMemberBer om ursäkt för den kassa mobilkameran :S
Nu är det dags att klättra upp till 90kg igen, gärna hamna above
*tar farväl av rutorna* Been nice to see you!
Mvh / Z
12 september, 2007 at 23:35 #367837Anonym anvandareMemberMin polare mitt i uppladdningen till en tävling i München, Tyskland.
13 september, 2007 at 21:33 #367838Anonym anvandareMembererik.per.jensen wrote:vackertOj de bilderna har nog år och år på nacken nu…
Tackar herrn!
15 september, 2007 at 11:02 #367839Anonym anvandareMemberQuote:Min polare mitt i uppladdningen till en tävling i München, Tyskland.
En riktig klappa-sig-på-magen-njutar-bild! :nod
Klapp klapp!
15 september, 2007 at 13:25 #367840Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:nån vecka gammal mag bildAlltså, måste bara fråga. Vadfan ser det löst ut i nedre delen av magen för? Jag menar, det ser ju ut som man kan slå sönder en slägga mot den magen. Så vart är dem nedre rutorna? Du kan ju inte mena att det skulle va fett?
Shibby
15 september, 2007 at 18:05 #367841Anonym anvandareMemberShibby wrote:Alltså, måste bara fråga. Vadfan ser det löst ut i nedre delen av magen för? Jag menar, det ser ju ut som man kan slå sönder en slägga mot den magen. Så vart är dem nedre rutorna? Du kan ju inte mena att det skulle va fett?Shibby
Folk e byggda olika vet du, vissa får 6 pack som denna killen du kommenterade, andra kanske får 8-pack (då får man tacka gud för sina fina anlag:p).
Arnold hade inte 8-pack, men han lyckades rätt bra ändå
[img=http://www.arbetaren.se/klimatblogg/wp-content/uploads/2007/06/arnold.jpg]Norsk gadd här på forumet har ett jäkligt snyggt 8-pack.
Så ja, kort sagt, så e det anlagen som bestämmer hur magmusklerna ser ut… olika på alla..
15 september, 2007 at 18:40 #367842Anonym anvandareMember…[img=http://img75.imageshack.us/img75/8968/magefv5.jpg]
15 september, 2007 at 20:32 #367843Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Folk e byggda olika vet du, vissa får 6 pack som denna killen du kommenterade, andra kanske får 8-pack (då får man tacka gud för sina fina anlag:p).Arnold hade inte 8-pack, men han lyckades rätt bra ändå
[img=http://www.arbetaren.se/klimatblogg/wp-content/uploads/2007/06/arnold.jpg]Norsk gadd här på forumet har ett jäkligt snyggt 8-pack.
Så ja, kort sagt, så e det anlagen som bestämmer hur magmusklerna ser ut… olika på alla..
Men det ser ju liksom endå ut som det borde finnas något där längst nere på honom med.. Alltså låter ju som om jag är värsta rookien. Men alltså undrar bara om det är ett otränat parti eller om han har fläsk ivägen.. :emo-thumb
Ev. om han som du nu säger bara har 6-pack..15 september, 2007 at 21:08 #367844Anonym anvandareMembermen lille grabben! ja spänner magen från sidan! mest för att cutsen på sidan ska synas bäst! o då kan man ej spänna rutorna samtidigt
Shibby wrote:Men det ser ju liksom endå ut som det borde finnas något där längst nere på honom med.. Alltså låter ju som om jag är värsta rookien. Men alltså undrar bara om det är ett otränat parti eller om han har fläsk ivägen.. :emo-thumb
Ev. om han som du nu säger bara har 6-pack..16 september, 2007 at 16:03 #367845Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:men lille grabben! ja spänner magen från sidan! mest för att cutsen på sidan ska synas bäst! o då kan man ej spänna rutorna samtidigtTackar! All I had to hear! :emo-thumb
16 september, 2007 at 20:39 #367846Anonym anvandareMemberSamir wrote:…[img=http://img75.imageshack.us/img75/8968/magefv5.jpg]:emo-thumb
30 september, 2007 at 22:49 #367847Anonym anvandareMembermin mage…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.