Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 769 total)
  • Author

Kommer se snyggt ut med de där breda rutornera Celox. :)

Andreas´J wrote:
    Ser helt okej ut:nod
    Hur går det med din deff? inte följt upp så bra

Det går bra med deffen.Har nästan nåt mitt mål.Det jag har kvar är fettet runt naveln.Jag är jätte nöjd och ska försöka att fixa förre och efter bilder.

”Tobbbe
    Kommer se snyggt ut med de där breda rutornera Celox. ”

Tackar det känns roligt att få höra lite positiva komentarer efter att man har deffat och försökt:up:

Bidrar med min dagsform, kul att magrutorna syns när man ej haft det innan :)
    Även om skuggningen bidrar till stor del.

Tränar stenhårt för att bli större, det går väl sakta men säkert framåt.
    Har svårt att öka i bänk, mycket lättare i mark, böj och chins.

Tagen idag innan duschen;)

Jag har inte mage att lägga upp en bild här…

En tom mage på morgonkvisten 30/1
    Susan endast 72kg……

En tom mage på morgonkvisten 30/1
    Susan endast 72kg……[/QUOTE]

Ser himla bra ut….!!!Inte behöver du stå i vassen denna sommar :D

Mitt bidrag, så här i byggartider, får satsa på sommaren 2010

Är det fel att inte träna mage alls?

Flessa wrote:
    Vadå fel? Vill du öka din muskelmassa vad gäller magmuskulaturen så skulle det väl kunna betraktas som ganska ”fel” att inte träna mage alls. Men har du inget intresse utav att öka din muskultaru runt detta område så spelar det väl ingen roll. Dock skulle det gynna dig både för hållning och symmetri att även träna mage ifall du styrketränar resten av kroppen regelbundet.

Tycker mage är ganska oviktigt, plus att jag får inte tid till det. Har alltid haft bra mage. Det är iofs bra med stark bål. Hmm, har typ glömt mage, kanske ska köra lite.

Antero416 wrote:
    Tycker mage är ganska oviktigt, plus att jag får inte tid till det. Har alltid haft bra mage. Det är iofs bra med stark bål. Hmm, har typ glömt mage, kanske ska köra lite.

Definiera ”får inte tid till det”. Självklart behöver du inte träna mage om du inte vill, men blev lite fundersam vad du menade med det där.

nible wrote:
    Definiera ”får inte tid till det”. Självklart behöver du inte träna mage om du inte vill, men blev lite fundersam vad du menade med det där.

Det passar inte in i mitt schema, vill ju inte stanna på gymmet i 2 timmar :( plus att jag gymmar redan 5 dagar i veckan.

Flessa wrote:
    Haha. måste dock säga att det är nästan lite ”skönt” att någon frågar ifall man kan hoppa över magen. Brukar annars vara ”kan man köra mage barje dag och hoppa över benen?” som gäller.

Nu blir det änna lite bakvänt disko liksom, skönt ;)

Jag är allt annat än disco. Vill vara vältränad men om jag har en tröja på mig så ska det inte synas, men när man är i shorts på stranden så ska folk reagera. Benen är ju näst viktigast efter ryggen :emo-thumb

julafton =)

Karlssooooon wrote:
    julafton =)

Gött! Inte ensam om att ha en stor rund magmuskel. :)

Antero416 wrote:
    Det passar inte in i mitt schema, vill ju inte stanna på gymmet i 2 timmar :( plus att jag gymmar redan 5 dagar i veckan.

Om det tar 2 timmar att vara på gymmet när du slänger in magträning så måste din träning ta ca 1 timme och 50 minuter i vanliga fall. Behöver absolut inte ta mer än 10min att köra lite mage, såsom cable chrunces och benlyft t.ex..

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.