Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 769 total)
  • Author
    Andreaz Engström wrote:
    Kastar upp en på dagens mage….. 4veckor kvar att slipa på den

Snyggt! Vore jag du skulle jag bli kalsongmodell :p, iofs är du nog alldeles för hård. :up:

[img=http://img100.imageshack.us/img100/4798/feb09.jpg][img=http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/fitness/Aug08sub802.jpg]

Älska slarti.. *love*

Edit: Fail på smilysen. Orkar inte till avancerat : p

mage uppifrån nu! lättare att jämföra med sig själv om man inte har nån spegel ! ;)

[img=http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs023.snc1/3086_90704382118_656752118_2438789_6137938_n.jpg]Riktigt dålig bild, men lite ådror finns på magen You just have to believe it :p

Hur är oriktiga? :)

Min mage för typ två månader sedan. Sliter för att förbättra det mesta sista månaderna nu innan man inser att man får satsa på nästa sommar istället (som vanligt :P)

Btw, jag är ny här. Så hej!

krixa wrote:
    Min mage för typ två månader sedan. Sliter för att förbättra det mesta sista månaderna nu innan man inser att man får satsa på nästa sommar istället (som vanligt :P)

Beachen är inte samma sak som scenen. Har du slitit i två månader för att få ÄNNU bättre mage än på bilden lär det räcka för att det ska hugga i äggstockarna på den genomsnittlige volleyballbruttan.

krixa wrote:

Hej hej!

henkebenke wrote:
    Beachen är inte samma sak som scenen. Har du slitit i två månader för att få ÄNNU bättre mage än på bilden lär det räcka för att det ska hugga i äggstockarna på den genomsnittlige volleyballbruttan.

Antar att han tränar för beachen , det står ju inget om scenen?

henkebenke wrote:

Tack för det! Man blir dock aldrig nöjd. Men det gäller säkert flera här :)

intelive wrote:
    Antar att han tränar för beachen , det står ju inget om scenen?

Stämmer. Scenen är nog inget för mig..

krixa wrote:
    Hur är oriktiga? :)

Jämför mina ”rutor” med tex. andreas engström lite längre ner i denna tråd så kan du räkna ut vilka som är oriktiga ! :happy:

Quote:

Ser ju jättebra ut. Och om du själv inte tycker det så får du gärna min, fast den är lite större och lite mer lik en tvättstuga än tvättmaskin.

en nyvaken mage :P

Kista :nerd:

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.