Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #368073
    50cent wrote:
    är man 180cm lång och väger 71kg är en deff det sista man behöver.

    Vikten och längden säger absolut ingenting om hur man ser ut, eller vad man bör göra med sin kropp. Det är alldeles för mycket som spelar in för att man enbart ska tänka på de två faktorerna.

    #368074
    nible wrote:
    Vikten och längden säger absolut ingenting om hur man ser ut, eller vad man bör göra med sin kropp. Det är alldeles för mycket som spelar in för att man enbart ska tänka på de två faktorerna.

    har tyvärr inte tillräcklig med energi för att gå in i den diskussionen

    #368075

    yummi u guys.

    #368076

    Här är min;)

    #368077
    Survivalist wrote:
    Satans lovehandles!!! 71kg på 180cm. Hur långt måste jag ner innan sexpacket är framme? 61?!? Räknar hursomhelst med att SENAST i slutet av Maj är jag färdig.

    Dem är väl framme vid 66kg jag är 180 cm, väger 67kg och har 8-pack (:

    #368078

    Toan på jobbet, har man tråkigt så har man :whistle:

    #368079

    Lite bra ljus, lite dålig bild iaf.

    #368080

    Efter en rejäl ätardag hos Mor & far….:pop:
    Bilderna från 10,04,05 73kg….
    Ca 2-kg upp…..

    #368081

    Bra magar!

    #368082

    Efter 5 veckor med VPX Clenbutrx Hardcore, kan tillägga att jag tränat mage kanske 6-7 gånger senaste året, jag vet att jag borde köra mage flera ggr i veckan.

    #368083

    Tackar! Vore kul om jag hade det men magen på min avatarbild är typ så som den såg ut innan. Mycket mer definition har kommit fram.

    #368084

    Här är min mage. Tyvärr är jag riktigt odeffad, men visst ser ni på sidan och på magen att det finns liiiite tränade muskler där? :|

    Eller ser jag bara gravid ut?

    #368085
    powergirl wrote:
    Här är min mage. Tyvärr är jag riktigt odeffad, men visst ser ni på sidan och på magen att det finns liiiite tränade muskler där? :|

    Eller ser jag bara gravid ut?

    Japp det ser man,det är nedre delan som är kvar.Har du varit mycket fet innan,annars ser det ok ut?

    #368086
    Celox wrote:
    Japp det ser man,det är nedre delan som är kvar.Har du varit mycket fet innan,annars ser det ok ut?

    Ja, sjukt fet, kunde knappt gå. Ne, men jag har inte varit så fet. Men jag dricker whey-80 som innehåller kolhydrater och vassle så… ska köra med aminosyror istället, så jag räknar att ta bort det mesta fettet där om en vecka kanske? 8)

    #368087
    powergirl wrote:
    Här är min mage. Tyvärr är jag riktigt odeffad, men visst ser ni på sidan och på magen att det finns liiiite tränade muskler där? :|

    Eller ser jag bara gravid ut?


    Skulle nog påstå att du ligger på ett rejält överskott. Se över kosten och skär ner lite på kcal. Inte överdriva nu så du går på några svältdieter. Börja med att dra ner ca 500kcal per dag 2-3v och se hur din kropp reagerar med hård styrketräning samt lågintensiv kardio på minst 45 min.

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.