Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era Ryggar !
Nä ingen junior.
oki jag kommer ha min tjej som coach för att min riktiga coach ska tävla så min tjej kommer skötta tider o färg de blir hennes första erfarenhet me mig på tävlingen o min första tävling jag går så klart på solklart första plats men kommer bli nöjd me allt annat me så klart.
ser bra o lovande ut bara fortsätt så där sätt på dig lite till massa så kommer allt på plats
klart alla kan komma upp i ett nivå som man aldrig trodde att man ska komma. Vad visste jag för 3 år sen när jag gick in i gymet tänkte bara gå lite ner i kg oo få lite finare kropp men som sakt denna sporeten e sjuk man fastnar lätt när man får sin första pump. Tack för lyckan du önskar mig
Slänger väl upp en bild på min andra hälft då min egen är för dålig 😮
kanske de kommer se ut dummt att jag komenterar varje bild här men just nu när jag håller diet har jag inget o göra utan o vila äta o träna o vara på datan.
Ser riktigt bra ut önskar att jag hade så deffad rygg
Riktigt bra djup i ryggen:nod
Får väl kasta in ett lite lönnfett bidrag här jag med har iaf lyckats få på 100kg på mina 185cm..
Ja det é iaf en rygg……………
ska du tävla något mera i år elle förutom sm?
Som sagt posering är inte min starkaste sida, men tack för komplimangen :nod
Vet inte om jag fått lov till detta, men lika bra att hon får vänja sig att visa upp sig lite innan FF. Poseringsträning pågår.
Min lilla rygg
ser bra ut de där tycker ja! vad är de för längd å vikt på dig..?:up:
NICE!! :nod
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY