Visa era Ryggar !

Home Forums Medlemsbilder Visa era Ryggar !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,806 through 2,820 (of 3,384 total)
  • Author

26 år
    176cm lång
    80kg
    Gymmat sen Dec 08 med en startvikt på 65kg

dock lite väl mycke som lagt sig fel, men va fan de är ju December månad ;)

Tyckte den här bilden blev rätt bra. Synd bara att kärlekshandtagen blir så enorma när man lägger på sig lite hull.

nible wrote:
    Tyckte den här bilden blev rätt bra. Synd bara att kärlekshandtagen blir så enorma när man lägger på sig lite hull.

Tycker det ser ut som du är väldigt ojämnt utvecklad. Vänster sida sticker ut helt annorlunda vid baksida axlar osv. Kanske bara är posén?

Gustaf Lindberg wrote:
    Tycker det ser ut som du är väldigt ojämnt utvecklad. Vänster sida sticker ut helt annorlunda vid baksida axlar osv. Kanske bara är posén?

Det är nog posén. Jag är står med vänstersidan lite närmare kameran, tror jag.

dragon_skull wrote:
    dock lite väl mycke som lagt sig fel, men va fan de är ju December månad ;)

Så grymt starkt jobbat av dig!

Gustaf Lindberg wrote:

Hur tränar man för att bli ojämnt utvecklad… dvs från kroppens vänstra respektive högra sida, mao det du påpekar?

vakten wrote:
    Hur tränar man för att bli ojämnt utvecklad…

Fel.

Jockepettersen wrote:
    Så grymt starkt jobbat av dig!

:) tackar, alltid kul å höra! ;)
    Mvh

Gustaf Lindberg wrote:
    Fel.

Ok,tack för ett uttömmande svar……. först trodde jag att din kommentar av bilden enbart härstammade från okunskap.

85kg

chrille87 wrote:
    85kg

Tror jag såg en film med dig igår, men du hade färgat kroppen då.. Hulken, låter det bekant? ;)

Sjukling bild :) Varit sjuk i nån vecka nu så har inte så mycket och göra så jag tog en bild på ryggen :up: 83kg, knappt ätit på flera dagar…

8)8)

kvarnhammar wrote:
    8)8)

kÖttigt !!! Grymt !

Viewing 15 posts - 2,806 through 2,820 (of 3,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.