Visa era Ryggar !

Home Forums Medlemsbilder Visa era Ryggar !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,911 through 2,925 (of 3,384 total)
  • Author
    J.v.K wrote:
    ser köttigt ut! några riktiga poser skulle jag hellre velat se dock :)

Tackar! tyvärr kan jag inte posera:P

rfb wrote:
    Ser ut so men stark rygg. Bra djup och volym.

Tack så mycket! :D

Sjukt snygg rygg! -tumme upp-

MiQuL wrote:
    Tackar! tyvärr kan jag inte posera?

Näh?!

Skitsamma, ser bra ut ändå. Muskler fanns det iaf. :up:

Ingen posering precis, lite bild mitt i action :p

Formen idag=)

[img=http://i218.photobucket.com/albums/cc55/Simon_aeg/dblbicc2.jpg]Deffstart om 1 vecka! :emo-thumb

Ryggen två veckor innan planerad deffstart. Funderar dock på att skjuta på deffen några veckor och fortsätter bulka.

Niclass wrote:
    Formen idag=)

Ja, lite bättre posering nu. Men fäll ut ryggen mer. Vi tar det nästa gång vi ses dock. Varför gillar alla posera näck hemma?

Fet hobby-SL:are, obefintlig biceps. Men jag tycker ändå att det går framåt :D Skulle vara intressant att dra sig ner en viktklass, dock är det tråkigt att bli klen(are) :yikes:

biffen669 wrote:
    Ja, lite bättre posering nu. Men fäll ut ryggen mer. Vi tar det nästa gång vi ses dock. Varför gillar alla posera näck hemma?

okej okej ska tänka på det. Vad ra övning ger färdighet;);) haha bra fråga:|

Caroline S wrote:
    Fet hobby-SL:are, obefintlig biceps. Men jag tycker ändå att det går framåt :D Skulle vara intressant att dra sig ner en viktklass, dock är det tråkigt att bli klen(are) :yikes:

Jag tycker det ser kanon ut Caroline, och obefintliga biceps vet jag inte om jag håller med om! :up:

biffen669 wrote:

Alla går nakna hemma väl..?
    Eller är det bara jag? :whistle::p

Caroline S wrote:

Ryggen ser riktigt bra ut, armar har du absolut. :)

Albin wrote:
    Jag tycker det ser kanon ut Caroline, och obefintliga biceps vet jag inte om jag håller med om! :up:

Tack, det blev jag glad av att höra! :)

Patrik Sundvall wrote:
    Ryggen ser riktigt bra ut, armar har du absolut. :)

Tack så jättemycket :)

Viewing 15 posts - 2,911 through 2,925 (of 3,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.