Visa era Ryggar !

Home Forums Medlemsbilder Visa era Ryggar !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,091 through 3,105 (of 3,384 total)
  • Author
    Albin wrote:
    Körde lite lätt vidd idag, första ryggkontakten på 2veckor? (pga ländryggsproblem)

Riktigt bra vidd, och saftiga triceps!

Fan vilka köttiga lats du ligger inne med Albin! De brer inte bara ut sig åt sidorna utan ser även riktigt massiva ut! :up:

Tack killar, får bara se till att riva av mig mer fett över den där förbaskade ryggen… släpper sent där. :)

avslappnad, 16 år

Tugge wrote:
    avslappnad, 16 år

Jobba på hållningen:)

nybörjare dock…=)

Tollesson wrote:
    Jobba på hållningen:)

Jadu!, behöver verkligen förbättra min hållning. Tips på hur?

prova att sträcka på ryggen, bak med axlarna, in med magen och fram med blicken. Känn dig stolt och visa det.

En annan grej kan vara att sätta tejp mellan skulderbladen, i ett kryss. Som en slags påminnelse att sträcka på sig eftersom det då stramar till lite när man börjar bli slapp =)
    Till slut kommer det av sig självt.

Tugge wrote:
    Jadu!, behöver verkligen förbättra min hållning. Tips på hur?
    Beewap wrote:
    prova att sträcka på ryggen, bak med axlarna, in med magen och fram med blicken. Känn dig stolt och visa det.

En annan grej kan vara att sätta tejp mellan skulderbladen, i ett kryss. Som en slags påminnelse att sträcka på sig eftersom det då stramar till lite när man börjar bli slapp =)

riktigt bra tips :up:

du kan även be folk i din vardagliga omgivning att påpeka när du inte sträcker på dig ordentligt så du alltid blir påmind när du släpar :emo-thumb

Nytagen bild för ca 30min sen…

[http://forumbilder.se/show.aspx?iid=b65201081310P62de [img=http://forumbilder.se/thumbs/b65201081310P62de.jpg]]

Beewap wrote:

Den med tejpen har jag inte hört förut, sjukt bra tips:)
    Man kan börja gå i kavaj med, då får man bra hållning automatiskt, det flesta iaf;D

Beewap wrote:
    nybörjare dock…=)

En början, upp med armbågarna mkt högre och skjut isär skuldrorna mer så blir det nog t.o.m mer rättvisande…

StronglGnome wrote:
    riktigt bra tips :up:

du kan även be folk i din vardagliga omgivning att påpeka när du inte sträcker på dig ordentligt så du alltid blir påmind när du släpar :emo-thumb

brukar faktiskt göra det =) gillar inte att se ut som en säck.. :emo-thumb

Albin wrote:
    En början, upp med armbågarna mkt högre och skjut isär skuldrorna mer så blir det nog t.o.m mer rättvisande…

Ska försöka, svårt att fixa till själv…

Beewap wrote:

Tack för tipsen, ganska jobbigt och gå runnt sådär men det ska testas :D

Viewing 15 posts - 3,091 through 3,105 (of 3,384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.