Home › Forums › Medlemsbilder › What a Difference a Year Makes…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2006 at 12:13 #923362Anonym anvandareMember
lycka till :emo-thumb
24 november, 2006 at 12:40 #923363Anonym anvandareMemberDu e GRYM gumman!! Vi ses snart men du då ska vi bara ligga i soffan o äta en massa godis o annat smått o gott!! Nu kör vi hårt sista tiden
puss & kram gul banan24 november, 2006 at 13:32 #923364Anonym anvandareMemberHåller med ovanstående hyllningar.. Riktigt bra gjort!! :emo-thumb
24 november, 2006 at 14:11 #923365Anonym anvandareMemberRiktigt bra jobbat!
24 november, 2006 at 14:53 #923366Anonym anvandareMemberRiktigt imponerande, och inte minst, INSPIRERANDE!!
Du ger alla ett hopp, TACK!
Lycka till på lördag, kommer gå finfint tror jag..
Tomas24 november, 2006 at 14:54 #923367Anonym anvandareMembermycket starkt jobbat:up:
24 november, 2006 at 15:56 #923368Anonym anvandareMemberMycket bra jobbat.:up:
Kul att se tjejer som lyckats för då finns det en chans att kanske även jag
kan nå dit en vacker dag.:nod
Har du kämpat själv hela tiden eller haft någon som hjälpt dig?24 november, 2006 at 16:04 #923369Anonym anvandareMemberrumpspark
24 november, 2006 at 16:54 #923370Anonym anvandareMemberOtrolig bra jobbat :nod
Stort lycka till på tävlingen nu, du har redan bevisat att du är en vinnare :up:
(Antar att Martin har piskat på dig rejält hehehe. Bättre coach inför tävling kan man inte få )
24 november, 2006 at 16:54 #923371Anonym anvandareMembergrymt lycka till i framtiden
24 november, 2006 at 16:59 #923372Anonym anvandareMemberJP: Haha! Jo… visst ar det sa! Och med tanke pa reusltatet sa kan man val konstatera att det ar tur att det finns strykfritt:| OCH brandslackare…
Erik, Wennerberg, Anna, Sly, Netcurse, BC-man, Thomas, Frida, Liddell: Tack sa valdans mycket! Ska kora stenhart hela vagen fram!!! Och jag hoppas som sagt kunna inspirera andra o visa att det enda misslyckandet ar att ge upp :up:
Johanna: Du gumman, jag vet att du kampat hart oxa. O snart e det dags… Vi gjorde det!!! Hihi.O snart ses vi o da ska vi ha losgodis o ligga i soffan o forpesta omgivningen, precis som forr;)
Edit: stavar som en kratta… lite pyssel att skriva med dom har naglarna;)
24 november, 2006 at 17:24 #923373Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Mycket bra jobbat.
Kul att se tjejer som lyckats för då finns det en chans att kanske även jag
kan nå dit en vacker dag
Har du kämpat själv hela tiden eller haft någon som hjälpt dig?Klart att du kan! Bara du ar saker pa det sjalv, sa kan du precis vad som helst. Mamma sa ju alltid det nar jag va liten, men det tog visst 20 ar att begripa det o leva darefter:) Siktar du pa scenen, Ammi? Vad ditt mal an ar, sa kor hart!
Sam: Tack. Behovde den!
Tete (o Ammi): Hej du! Ja, Martin ar en fantstisk coach och van, o jag kan ju saga att allt hade varit betydligt annorlunda utan honom. :yikes: Han fixar o tanker pa precis allt! Allt ifran planering o packning av tavlingsvaskan, till att ova pa att ta pa o av bikinin utan att fa dream tan pa den, till forandringar jag behover gora i kosten, till posering, till att ringa o paminna om saker (minnet e ju lite si och sa sahar i diettider, hrmm) till att komma pa fantastiska, sadistiska cardiometoder som man inte trodde fanns…
24 november, 2006 at 18:44 #923374Anonym anvandareMemberDe är alltid roligt att se folk förvandlas. Du har gjort en otrolig förändring :emo-thumb .
Se nu till att köra på i samma stil så kommer de bli hur bra som helst
25 november, 2006 at 00:03 #923375Anonym anvandareMemberKlockren förvandligen, vilken dedikation och hängivenhet! Lycka till!!!
25 november, 2006 at 14:57 #923376Anonym anvandareMemberThereseLindberg wrote:Silvia: Jo, visst ar det sa, alla har sin beskarda del av slit pa vag upp pa scen, o att ta sig dit ar en prestation! I denna sporten tavlar man framst mot sig sjalv o sina egna demoner, tavlandet mot de andra ar en bonus:p Jag ska tavla nasta lordag har i Los Angeles, sa vi ses inte riktigt an, tyvarr. Kanske i Januari i Malmo?Jaha, jag var helt säker på att du skulle köra FF… Lycka till nästa lördag! Kanske man kan få se lite tävlingsbilder efteråt? Hör av dig när du kommer till Sweden nästa gång, januari, ja då kommer jag nog se lite annorlunda ut mot nu…
Hälsn. Silvia ”Stickan”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.