What a Difference a Year Makes…

Home Forums Medlemsbilder What a Difference a Year Makes…

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • Author
    Martin Hanzel wrote:
    Ett par bilder ute i det fria mellan ronderna blev det ocksa..

grattis.. skall spana efter dig på golds

Snyggt jobbat! :D Härligt form!!:P :up:

Så snyggt!! :up:
    Grattis till en lyckad tävlingsdebut!

Här snackar vi Förändring. :emo-thumb

Vilken insperation du är tjejen! Jag kämpar på som tusan utan att jag tycker det blir nå resultat: men du får en verkligen att fortsätta kämpa när man ser vad man kan göra.!!!!

grattis tjejen! du har ju redan vunnit!!!
    förstår din känsla….jag har oxå varit i den där formen då man bara känner sig så j-vla missnöjd! härligt när man märker att det går om man vill!!
    lycka till på söndag o hoppas du får jäkligt kull! :)

kanon snyggt!!! Grattis till dig :emo-thumb

Jag är riktigt imponerad..Detta på bara ett år.Mycket bra jobbat.:up:

WOW!!! :up:

Lina: Tack tjejen!! O lycka till idag! Du sag fantastisk ut sist, sa det kan ju inte ga annat an bra…:nod

Silvia: Tack Silvia! Det ser ju ut att ha hant massor, pa din avatar! Kor hart nu, jag haller precis alla tummar for dig!!

jsplit, Mattis, Johan, Lars, Lovelysmile, JMW, anna1, jsplit: Tack for det! Jag bli jatteglad for all uppmuntran!

Jolantski: Tack snygging! Ja, vi har haft en helt fantastisk vecka;) Synd att den ar slut nu, bara… Berattar allt nar jag kommer hem. Halsa Sethski o kor sa det ryker! Du kommer regera pa scenen, for det vet jag!!!

Rouge: Ja:) Varfor gora nagot halvdant, hihi…

Manne52: Ja, kom o sag hej! Eller ring, sa tar vi en kaffe eller tranar ett pass pa Golds!

Lil’ T: Hej gumman! Det va langesen! Tack sa mycket, det tog ett tag, men nu ar mitt forsta mal natt i alla fall. Darryl i Torrance fragade efter dig i forra veckan, han sa att han e inne o laser din trad ibland. Han halsade sa gott.

Anloy: Men du, ibland star det still. Det ar bara att ha is i magen o fortsatta framat, for forr eller senare slapper det. Dessuom ser man inte alltid resultaten sjalv…

Athletic-Mia: Tack du! Jag kommer ihag dig fran coachonline, precis iborjan. Du har ju gjort ett kanonjobb sjalv!!!:emo-thumb

Riktigt grym förbättring. Måste kännas belönande.

u rock! :emo-thumb

Tack för inspirationen och bra jobbat!

Imponerande

Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.