Yacob´s Luciasatsning -80

Home Forums Medlemsbilder Yacob´s Luciasatsning -80

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author

Jo tack; det hoppas jag att konturerna tittar fram. Man vill ju göra så gott man kan. Inte enkelt att göra sin första diet och vill komma i toppform. Har lärt känna min kropp ganska så väl vad man reagerar på och hur vad det gäller träning och kost. Visser ligen har det tagit många år. Jag har turen att lätt gå ner i fett samt att inte kunna lägga på mig hur mycket fett som helst oavsett hur mycket skräp man äter. :|

Nu är man hemma igen och i normal skick! Tömde mig för mycket på vatten och fick inget tryck nån gång under tävlingsdagen. Ska se till att bli lite tajtare och allt ska klaffa tills Lucia (förhoppningsvis) :) Här kommer lite bättre form kort från hotellrummet kvällen innan! :whistle:

Bättre tryck hade man det en sak som är säker

F

Hahaha

I LUV THIS ONE!!! ;)

F

Svårt att le när läpparna fastnar på tänderna och man är snustorr i käften!!!

Enligt instruktioner från hotellet så hade jag med egna lakan och sov med kläderna på. Fast jag är extra försiktig så jag tog vid extra knep för att skydda hotellets inredning från mina kladdiga fingrar!!! :D

Såg ju riktigt bra ut dagen innan!!
    Lycka till på lucia..

ser riktigt jäkla bra ut!!

tyckte det såg bra ut!:emo-thumb
    höll dig som etta under förbedömningen, synd med krampen under ditt fria, tappade förmodligen lite poäng där!

Jag kände på mig att jag kunde vinna och ända fram tills finalen kändes det bra. Mådde som sagt inte så bra på kvällen och jag blev lite yr under det fria och tappade bort mig för en krampliknande känsla drog och drog ihop baksida lår. Det var inte som vanlig kramp, kändes skitskumt iaf. Sen att jag hade sämre posering än Rickard tror drog ner lite på mina poäng. Glömde av att spänna visssa kroppsdelar under finalen. Jag försöker inte bortförklara min andraplats om jag hade inte känt att jag kunde faktist vunnit. Visst var Rickard bra men han själv sa att han trodde jag skulle vinna! Jag får väl kolla in domarprotokollet sen och se om min ”känsla” var rätt!

Ser bra ut, lycka till p

Grattis till andra platsen Zoltan. Har inte sett dig på några dagar nu men hoppas det går bra.. Keep up the good work:bb2: Lycka till :up:

/Pezon

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.