Zone Capone

Home Forums Medlemsbilder Zone Capone

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 77 total)
  • Author

några nyatagna bilder? sidechest,bak double biceps, ben mm?

YAZO – Den var riktigt bra faktiskt!! Ha ha!

Lightning – Har ju ej varit deffad sedan 2003…de senast bilderna som jag postade är från min dagsform…
    Kommer att dra ner mig till foto form till våren..

Peace!
    ZONE

Branzèn..jag hör av mig!!

Love ya!
    ZONE

Yazo wrote:
    Ser ni likheten?[/b]

[img=http://www.serieframjandet.se/images/bob/BoB814.jpg]

Ja, ansiktsuttrycket och underarmarna:up:

zonecapone wrote:
    Kommer att dra ner mig till foto form till våren..

Vad kommer nålen stå på vågen då tror du ??

//nicke

nicke wrote:
    Vad kommer nålen stå på vågen då tror du ??

//nicke

Kommer att köra prioriteringsträning resten av det här året…
    INGEN träning av rygg & bröst under resten av September, Oktober, November & December…utan ladda ordentligt på Armar, Axlar, Vader & Ben…
    Som det ser ut nu så behöver jag ALDRIG få större bröst & rygg (DOM SKULLE PASSA PÅ EN 10KG TYNGRE SNUBBE SOM DET SER UT NU)& det jag tappar kommer snabbt tillbaks när jag åter tar upp träningen på dem. Benen ser också bra ut nu men vet att jag alltid tappar volym på dem när jag deffar så kör dem HÅRT. Så prion är mestadels Axlar, Biceps & Vader…
    Under Januari-Mars kommer jag att lägga in tung basträning för hela kroppen & sedan köra en diet under April-Maj & ta lite bilder till min hemsida…
    Ingen aning om vad vikten kommer att hamna på…skitsamma…ska försöka bli bättre & jämnare…thats what its all about..

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Kommer att köra prioriteringsträning resten av det här året…
    INGEN träning av rygg & bröst under resten av September, Oktober, November & December…utan ladda ordentligt på Armar, Axlar, Vader & Ben…
    Som det ser ut nu så behöver jag ALDRIG få större bröst & rygg (DOM SKULLE PASSA PÅ EN 10KG TYNGRE SNUBBE SOM DET SER UT NU)& det jag tappar kommer snabbt tillbaks när jag åter tar upp träningen på dem. Benen ser också bra ut nu men vet att jag alltid tappar volym på dem när jag deffar så kör dem HÅRT. Så prion är mestadels Axlar, Biceps & Vader…
    Under Januari-Mars kommer jag att lägga in tung basträning för hela kroppen & sedan köra en diet under April-Maj & ta lite bilder till min hemsida…
    Ingen aning om vad vikten kommer att hamna på…skitsamma…ska försöka bli bättre & jämnare…thats what its all about..

Peace!
    ZONE

förstår inte varför du inte ska träna rygg ex då detta är byggarmuskeln nr 1 som aldrig kan bli för stor enligt min mening som byggare, är när man vänder sig om på scen och visar ryggen till publiken de ska tänka: LIGHTS OUT för de andra tävlande. bröst kan jag inte uttala mig om på dig men där e också en muskel som jag har svårt att tro kan bli så stor att man måste sluta träna den. Svårt för dig att ta symmetri vägen då du har extremt bred midja. Du är en Ruhl och ingen dexter försök inte omforma och bli nåt gudarna inte har skapat dig till ;) .
    Helt riktigt med bena tycker jag du har för de såg ut att försvinna pga storleken på överkroppen!

Men ja det är din gameplan och du vet vad du vill göra och blir kul och se resultatet på scen sen nästa år.

Lycka till

Jag skulle nog rekommendera att armarna, både biceps och framför allt triceps, prioriterades så att dom bättre matchar överkroppen.

Arne Persson wrote:
    Jag skulle nog rekommendera att armarna, både biceps och framför allt triceps, prioriterades så att dom bättre matchar överkroppen.

Thats what Im tryin`to do bro…thats what Im tryin`to do…

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Thats what Im tryin`to do bro…thats what Im tryin`to do…

Peace!
    ZONE

Kör mina tricceprogram så växer dom garanterat! Ha ha!

Arne Persson wrote:
    Kör mina tricceprogram så växer dom garanterat! Ha ha!

Vet att du om någon har kunskapen Arne så tar VÄLDIGT gärna emot råd från dig!! Mitt problem när det gäller triceps är att jag har en fucked-up vänster armbåge..+ just läkt ihop från min triceps skada i högra övre triceps fästet…
    Dock känns allt ok nu…idèn med träningen jag kör nu är att jag kör en hel del pressar på axel träningen som involverar rätt mycket triceps så känns som jag inte återhämtar mig om jag kör dem oftare…dock kan jag om jag som just nu ej kör rygg köra biceps 2ggr/vecka..men som sagt jag är ALLTID öppen för förslag hur jag ska kunna förbättra mig…

ZONE

zonecapone wrote:
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/video-95_05.jpg]

Marcus Rúhl Lookalike 8)

NetCurse wrote:
    Marcus Rúhl Lookalike 8)

En 83kgs Mini Ruhl då…LOL!
    Bra form, fullt gym tryck efter en prov fyllning & bra ljus i alla fall!!

Peace!
    ZONE

83kg där? :S Bilden talar isf verkligen till din fördel. Nu när jag tänker på det så har jag för mig att du inte är så tung, men du ser grym ut där!

Bild på sista sittningen på din Biker-arm förresten? :p

NetCurse wrote:
    83kg där? :S Bilden talar isf verkligen till din fördel. Nu när jag tänker på det så har jag för mig att du inte är så tung, men du ser grym ut där!

Bild på sista sittningen på din Biker-arm förresten? :p

Jag är bara 168cm..alltid sett som bäst ut mellan 83-86kg…
    Väger 100kg as we speak..
    Bilder kommer på biker armen..

ZONE

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 77 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.