Home › Forums › Medlemsbilder › Zone Capone
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 september, 2006 at 15:52 #971795Anonym anvandareMember
några nyatagna bilder? sidechest,bak double biceps, ben mm?
11 september, 2006 at 16:01 #971796Anonym anvandareMemberYAZO – Den var riktigt bra faktiskt!! Ha ha!
Lightning – Har ju ej varit deffad sedan 2003…de senast bilderna som jag postade är från min dagsform…
Kommer att dra ner mig till foto form till våren..Peace!
ZONE11 september, 2006 at 16:02 #971797Anonym anvandareMemberBranzèn..jag hör av mig!!
Love ya!
ZONE11 september, 2006 at 16:12 #971798Anonym anvandareMemberYazo wrote:Ser ni likheten?[/b][img=http://www.serieframjandet.se/images/bob/BoB814.jpg]
Ja, ansiktsuttrycket och underarmarna:up:
12 september, 2006 at 05:00 #971799Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Kommer att dra ner mig till foto form till våren..Vad kommer nålen stå på vågen då tror du ??
//nicke
12 september, 2006 at 10:09 #971800Anonym anvandareMembernicke wrote:Vad kommer nålen stå på vågen då tror du ??//nicke
Kommer att köra prioriteringsträning resten av det här året…
INGEN träning av rygg & bröst under resten av September, Oktober, November & December…utan ladda ordentligt på Armar, Axlar, Vader & Ben…
Som det ser ut nu så behöver jag ALDRIG få större bröst & rygg (DOM SKULLE PASSA PÅ EN 10KG TYNGRE SNUBBE SOM DET SER UT NU)& det jag tappar kommer snabbt tillbaks när jag åter tar upp träningen på dem. Benen ser också bra ut nu men vet att jag alltid tappar volym på dem när jag deffar så kör dem HÅRT. Så prion är mestadels Axlar, Biceps & Vader…
Under Januari-Mars kommer jag att lägga in tung basträning för hela kroppen & sedan köra en diet under April-Maj & ta lite bilder till min hemsida…
Ingen aning om vad vikten kommer att hamna på…skitsamma…ska försöka bli bättre & jämnare…thats what its all about..Peace!
ZONE17 september, 2006 at 11:22 #971801Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Kommer att köra prioriteringsträning resten av det här året…
INGEN träning av rygg & bröst under resten av September, Oktober, November & December…utan ladda ordentligt på Armar, Axlar, Vader & Ben…
Som det ser ut nu så behöver jag ALDRIG få större bröst & rygg (DOM SKULLE PASSA PÅ EN 10KG TYNGRE SNUBBE SOM DET SER UT NU)& det jag tappar kommer snabbt tillbaks när jag åter tar upp träningen på dem. Benen ser också bra ut nu men vet att jag alltid tappar volym på dem när jag deffar så kör dem HÅRT. Så prion är mestadels Axlar, Biceps & Vader…
Under Januari-Mars kommer jag att lägga in tung basträning för hela kroppen & sedan köra en diet under April-Maj & ta lite bilder till min hemsida…
Ingen aning om vad vikten kommer att hamna på…skitsamma…ska försöka bli bättre & jämnare…thats what its all about..Peace!
ZONEförstår inte varför du inte ska träna rygg ex då detta är byggarmuskeln nr 1 som aldrig kan bli för stor enligt min mening som byggare, är när man vänder sig om på scen och visar ryggen till publiken de ska tänka: LIGHTS OUT för de andra tävlande. bröst kan jag inte uttala mig om på dig men där e också en muskel som jag har svårt att tro kan bli så stor att man måste sluta träna den. Svårt för dig att ta symmetri vägen då du har extremt bred midja. Du är en Ruhl och ingen dexter försök inte omforma och bli nåt gudarna inte har skapat dig till .
Helt riktigt med bena tycker jag du har för de såg ut att försvinna pga storleken på överkroppen!Men ja det är din gameplan och du vet vad du vill göra och blir kul och se resultatet på scen sen nästa år.
Lycka till
17 september, 2006 at 11:55 #971802Anonym anvandareMemberJag skulle nog rekommendera att armarna, både biceps och framför allt triceps, prioriterades så att dom bättre matchar överkroppen.
17 september, 2006 at 15:37 #971803Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Jag skulle nog rekommendera att armarna, både biceps och framför allt triceps, prioriterades så att dom bättre matchar överkroppen.Thats what Im tryin`to do bro…thats what Im tryin`to do…
Peace!
ZONE17 september, 2006 at 16:42 #971804Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Thats what Im tryin`to do bro…thats what Im tryin`to do…Peace!
ZONEKör mina tricceprogram så växer dom garanterat! Ha ha!
17 september, 2006 at 17:03 #971805Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Kör mina tricceprogram så växer dom garanterat! Ha ha!Vet att du om någon har kunskapen Arne så tar VÄLDIGT gärna emot råd från dig!! Mitt problem när det gäller triceps är att jag har en fucked-up vänster armbåge..+ just läkt ihop från min triceps skada i högra övre triceps fästet…
Dock känns allt ok nu…idèn med träningen jag kör nu är att jag kör en hel del pressar på axel träningen som involverar rätt mycket triceps så känns som jag inte återhämtar mig om jag kör dem oftare…dock kan jag om jag som just nu ej kör rygg köra biceps 2ggr/vecka..men som sagt jag är ALLTID öppen för förslag hur jag ska kunna förbättra mig…ZONE
17 september, 2006 at 17:05 #971806Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/video-95_05.jpg]Marcus Rúhl Lookalike
17 september, 2006 at 17:09 #971807Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Marcus Rúhl LookalikeEn 83kgs Mini Ruhl då…LOL!
Bra form, fullt gym tryck efter en prov fyllning & bra ljus i alla fall!!Peace!
ZONE17 september, 2006 at 18:03 #971808Anonym anvandareMember83kg där? :S Bilden talar isf verkligen till din fördel. Nu när jag tänker på det så har jag för mig att du inte är så tung, men du ser grym ut där!
Bild på sista sittningen på din Biker-arm förresten? :p
17 september, 2006 at 18:09 #971809Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:83kg där? :S Bilden talar isf verkligen till din fördel. Nu när jag tänker på det så har jag för mig att du inte är så tung, men du ser grym ut där!Bild på sista sittningen på din Biker-arm förresten? :p
Jag är bara 168cm..alltid sett som bäst ut mellan 83-86kg…
Väger 100kg as we speak..
Bilder kommer på biker armen..ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.