Alla hjärtans dag närmars sig..

Home Forums Repan Alla hjärtans dag närmars sig..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #911681

    Gör dagen till din egen. Man behöver inte ha någon att uppvakta. Om man nu ska göra det kan det likagärna vara sina föräldrar, bästa kompis eller det bästa – sig själv. Alla hjärtans dag var egentligen till för att bli någons ”valentine” då man skulle förlova sig.

    Men hellre att man gör något man själv tycker om, än att uppvakta någon bara för uppvaktandets skull.

    #911682
    Vanessa Frykman wrote:
    Det är dagen man visar sina känsklor för personen man älskar så enkelt är det.

    och de andra 364 dagarna gör man inte det.. eller?? ;)

    #911683
    Mats E. wrote:
    och de andra 364 dagarna gör man inte det.. eller?? ;)

    jo men på alla hjärtans dag brukar man göra något utöver det vanliga;)

    #911684

    Vad är det för konstig tjej som inte ville att du skulle tävla, men sen tävlade själv? :yikes: Hon kanske kom till insikt, haha…

    #911685

    Måste bara säga att det är otroligt fult och otrevligt, att snacka skit om någon på ett forum som man vet att denne är aktiv på. Har ni två något ouppklarat, sköt det privat istället.

    Jag känner tjejen i fråga. Och givetvis har ni olika versioner på er avslutade relation (inget konstigt, antar att de flesta har det.)

    Kan ju påpeka att det knappast kan kallas för ett ”ultimatum” att kräva ett slut på aggressivitet och totalkontroll i ett förhållande. Skulle kunna skriva en hel del till hennes försvar, men tycker som sagt att det är något mellan er. Inget man använder ett forum till.

    Detta verkar mest vara ett försök att sätta sig själv i bättre dager genom att prata illa om andra.

    Tramsigt och lågt

    #911686
    Mats E. wrote:
    och de andra 364 dagarna gör man inte det.. eller?? ;)

    Nej det får endast ske på alla hjärtans dag:| :)

    Vanessa Frykman wrote:
    Är man singel då är det meningen att man ska ge en ros eller hjärta till tjejen /kille man är intresserad av . Det är dagen man visar sina känsklor för personen man älskar så enkelt är det.

    man får hoppas tjejen/killen som får rosen/hjärtat tar det med ro, å inte tänker.. ohh nej den killen/tjejen är intressead av mig.. ysh å fy :p

    #911687
    Grixon wrote:
    Jag tror personligen att fler relationer tar slut än börjar på alla hjärtans dag!
    OCh varför har man alla hjärtans dag på vintern… det borde ju va på våren då man är lite på G! ;-)

    haha stämemr ju rätt bra väldigt omantiskt när de oftast brukar vara regn o slask!haha..mycket mysigare att ta m dne amn äslkar ut en avcker sommar eller vår dag på ngn överaskning-

    (Stefan..-gevalia vid oväntat besök..köpt d ännu eller..skulle behöcvas idag)

    #911688
    skyler wrote:
    Alla hjärtans dag är för mig som fredag den 13:e…Olycksbringande

    varför?e du skrockig av dig kanske?

    #911689
    thess wrote:
    haha stämemr ju rätt bra väldigt omantiskt när de oftast brukar vara regn o slask!haha..mycket mysigare att ta m dne amn äslkar ut en avcker sommar eller vår dag på ngn överaskning-

    (Stefan..-gevalia vid oväntat besök..köpt d ännu eller..skulle behöcvas idag)

    men värdet kanva ba äenv när de e alla härjtasn da åde e ente värdet såm gör något mantiskt….man kan mysa ende even om de blir inohus man behver enet ta m dne amn äslkar ut en avcker da.

    #911690
    little_dwarf wrote:
    Måste bara säga att det är otroligt fult och otrevligt, att snacka skit om någon på ett forum som man vet att denne är aktiv på. Har ni två något ouppklarat, sköt det privat istället.

    Jag känner tjejen i fråga. Och givetvis har ni olika versioner på er avslutade relation (inget konstigt, antar att de flesta har det.)

    Kan ju påpeka att det knappast kan kallas för ett ”ultimatum” att kräva ett slut på aggressivitet och totalkontroll i ett förhållande. Skulle kunna skriva en hel del till hennes försvar, men tycker som sagt att det är något mellan er. Inget man använder ett forum till.

    Detta verkar mest vara ett försök att sätta sig själv i bättre dager genom att prata illa om andra.

    Tramsigt och lågt

    Grattis till din vänskap,, avundas dig nästan(not)..Jag behöver inte komma i bättre dager,,för jag är redan där..
    Totalkontroll, ska du nog inte ens nämna,för den delen kan man VERKLIGEN diskutera..BTW kallar det inte att snacka skit,utan en sann händelse..Du kommer själv få se det längre framöver,,tro mig.
    Trevligt att du tog dig tid att skriva ett par rader..Men byt till din rätta stad på ort, för den stämmer inte.

    Thess>Självklart har jag Gevalia hemma,,kaffe har jag alltid en kanna på,, du är så välkommen det vet du!!Hörs snart..

    #911691
    Jorgen wrote:
    men värdet kanva ba äenv när de e alla härjtasn da åde e ente värdet såm gör något mantiskt….man kan mysa ende even om de blir inohus man behver enet ta m dne amn äslkar ut en avcker da.

    haha nu stavar du som mig juh..hah visst e d kul m heroglyfer:) kram

    #911692
    013 wrote:
    Grattis till din vänskap,, avundas dig nästan(not)..Jag behöver inte komma i bättre dager,,för jag är redan där..
    Totalkontroll, ska du nog inte ens nämna,för den delen kan man VERKLIGEN diskutera..BTW kallar det inte att snacka skit,utan en sann händelse..
    Trevligt att du tog dig tid att skriva ett par rader..

    Thess>Självklart har jag Gevalia hemma,,kaffe har jag alltid en kanna på,, du är så välkommen det vet du!!Hörs snart..

    absolut..btw,trams att folk inte kan se ditt formu för vad det är!punkt slut,fy för sånt!tralala absolut..hörs senare..om ja exakt 43minuter ..haha!sitetr la mest här o degar tänker lite på kärleken..

    det e överskattat..har många tankar,satt här o skrev lite men som tur va så finns d en bra knapp här DELETE!så vart d m mina tankar dom orkar ja inte dela med mig va men om ni e nyfikna på mina funderingar eller herr 013 så skriv ..hihi^^

    #911693
    thess wrote:
    absolut..btw,trams att folk inte kan se ditt formu för vad det är!punkt slut,fy för sånt!tralala absolut..hörs senare..om ja exakt 43minuter ..haha!sitetr la mest här o degar tänker lite på kärleken..

    det e överskattat..har många tankar,satt här o skrev lite men som tur va så finns d en bra knapp här DELETE!så vart d m mina tankar dom orkar ja inte dela med mig va men om ni e nyfikna på mina funderingar eller herr 013 så skriv ..hihi^^

    #911694
    camilla wrote:
    Vad är det för konstig tjej som inte ville att du skulle tävla, men sen tävlade själv? :yikes: Hon kanske kom till insikt, haha…

    Haha förmodligen,, tro vad du vill,, det är ett forum där åsikter ska ventileras..

    #911695

    013 o little dwarf:
    Va f-n håller ni på med??? Skärpning

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.