Alla hjärtans dag närmars sig..

Home Forums Repan Alla hjärtans dag närmars sig..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #911696

    säger då då..du e ju helt underbar..absolut..tur att vi bor så nära varran då *NOT*
    i morse va d ju bara minus 22 grader på min morgon promenad vart många fina kort …ajja ett noll menar du ..de får vi ändra på..fats d borde ju blitt nollstält fårn båda hållen igår när vi pratade sis juh..för att ah du vet..hihi:p Puss!

    #911697
    little_dwarf wrote:
    Måste bara säga att det är otroligt fult och otrevligt, att snacka skit om någon på ett forum som man vet att denne är aktiv på. Har ni två något ouppklarat, sköt det privat istället.

    Jag känner tjejen i fråga. Och givetvis har ni olika versioner på er avslutade relation (inget konstigt, antar att de flesta har det.)

    Kan ju påpeka att det knappast kan kallas för ett ”ultimatum” att kräva ett slut på aggressivitet och totalkontroll i ett förhållande. Skulle kunna skriva en hel del till hennes försvar, men tycker som sagt att det är något mellan er. Inget man använder ett forum till.

    Detta verkar mest vara ett försök att sätta sig själv i bättre dager genom att prata illa om andra.

    Tramsigt och lågt

    Snälla skärpning nu,läs igenom inlägg ett o försök att förstå viten med det hela,okej!punkt slut ursäkta mig men..

    #911698

    Kunde inte sagt det bättre själv!:
    [http://www.youtube.com/watch?v=HtjGgD9bMsM]
    Och ja, jag är singel och bitter :emo-thumb

    #911699
    orbis wrote:
    Klarar man inte av att ha ett förhållande samtidigt som man gör en tävlingssatsning kanske det är dags att byta sport och inse att man inte har dem genetiska förutsättningarna/talangen.

    bara för att man inte har de genetiska förutsättningarna så skall man lägga ner sin dröm ? är det inte bättre att strunta i tjejen å sen hitta en som respekterar dig för den du är ?

    istället för att lägga av med tävlingssattsningarna å ångra sig hela livet att man gjorde detta beslut ?

    för att ta ett exempel.. i usa finns en kille som brottas. han saknar ben och armar, alla sa att han kommer inte kunna ha en chans osv.. men han gav inte upp.. idag så brottas han mot killar som har både ben och armar å vinner dessa matcher.. så varför sluta bara för att man inte har förutsättningar ?

    thess wrote:
    haha nu stavar du som mig juh..hah visst e d kul m heroglyfer:) kram

    och du.. kvinna lilla.. se över det du skrivit innan du skickar in inlägget.. du har en viss tendens att stava helt galet, glömma bokstäver, mixa ord osv..

    #911700
    sebbeboy wrote:
    bara för att man inte har de genetiska förutsättningarna så skall man lägga ner sin dröm ? är det inte bättre att strunta i tjejen å sen hitta en som respekterar dig för den du är ?

    istället för att lägga av med tävlingssattsningarna å ångra sig hela livet att man gjorde detta beslut ?

    för att ta ett exempel.. i usa finns en kille som brottas. han saknar ben och armar, alla sa att han kommer inte kunna ha en chans osv.. men han gav inte upp.. idag så brottas han mot killar som har både ben och armar å vinner dessa matcher.. så varför sluta bara för att man inte har förutsättningar ?

    och du.. kvinna lilla.. se över det du skrivit innan du skickar in inlägget.. du har en viss tendens att stava helt galet, glömma bokstäver, mixa ord osv..

    jajamesna d vet ja ..tangetbordet e helt fuckad här..har kastat utd fler tal gånger men så har d bett om förlåtelse ah du vet hur d e m gammle bettan haha ne skämt åt sido..ja vet tat d kan bli udda..men som sagt d eje en bortförklaring..utan that teh way it is..ska bli ändring på när ja fixat rautern så ja får in min vanliga dator igen;P

    #911701

    Får man ingen blomma så är man väl inte värd någon :)

    En tjejkompis ville ge mig en sten en gång i tiden. För att den skulle vara för evigt sa hon….undrar vad hon sysslar med idag :p

    #911702
    melancoolio wrote:
    Får man ingen blomma så är man väl inte värd någon :)

    En tjejkompis ville ge mig en sten en gång i tiden. För att den skulle vara för evigt sa hon….undrar vad hon sysslar med idag :p

    genomtänk ja skulle vilja ge en männsiak i min värvaro en plastros..för att dom visnar aldrig o så frisk o vackert skall alltid vårt förhållande..inegt förhållande så men vårt vänskapsförhållande alltid hålla sig o de komemr d göra..en avcker dag blir d pure love..en sten den va söt den..ngn speciell sten elelr en go sten från gatan..

    #911703

    Stefan..btw..på tal om kärlek..vart d ngn lovesång i morse?sj vart d Julian Theory-the closet thing..den du smaka på den..o ha en kanon kväll

    #911704
    thess wrote:
    genomtänk ja skulle vilja ge en männsiak i min värvaro en plastros..för att dom visnar aldrig o så frisk o vackert skall alltid vårt förhållande..inegt förhållande så men vårt vänskapsförhållande alltid hålla sig o de komemr d göra..en avcker dag blir d pure love..en sten den va söt den..ngn speciell sten elelr en go sten från gatan..

    Vet inte vad hon hade tänkt ge mig för sten. Hon gav mig en blomma som vissnade iaf. 👿 :D

    #911705
    orbis wrote:
    Väljer man tävlingssatsning framför tjejen kan man ju inte ett år senare komma och gnälla som en liten skolpojke över alla hjärtans dag, att man inte får några rosor.

    Har tjejen dessutom valt att ställa det här ultimatumet pga. av att den tävlande personen fått en beteendeförändring som innefattar aggressivitet och totalkontroll i förhållandet så är det ju inte killens tävlingssatsning som ligger till grund för ultimatumet även om trådskaparen ger sken av att vara en ”hyvens kille”.

    Hur mycket skit ska man ta innan det är berättigat att ställa ett ultimatum?

    You’ve got my point!! :emo-thumb

    #911706
    melancoolio wrote:
    Vet inte vad hon hade tänkt ge mig för sten. Hon gav mig en blomma som vissnade iaf. 👿 :D

    hihi o så höll hon inte va hon lovade heller…haha^^blir d gnt speciellet denn AHD kanske?

    #911707
    orbis wrote:
    Väljer man tävlingssatsning framför tjejen kan man ju inte ett år senare komma och gnälla som en liten skolpojke över alla hjärtans dag, att man inte får några rosor.

    Har tjejen dessutom valt att ställa det här ultimatumet pga. av att den tävlande personen fått en beteendeförändring som innefattar aggressivitet och totalkontroll i förhållandet så är det ju inte killens tävlingssatsning som ligger till grund för ultimatumet även om trådskaparen ger sken av att vara en ”hyvens kille”.

    Hur mycket skit ska man ta innan det är berättigat att ställa ett ultimatum?

    vart kommer beteende förändring å sånt in i bilden ? aggresivitet osv ? vem säger att han är sån ? jag kanske missat det inlägget eller nått.. men jag har då inte fått nån bild av att han skall vara aggresiv osv..

    men jag tycker iaf.. har man en tjej som inte kan stötta äns val i livet så är den tjejen inget att ha,, en tjej är inte för alltid.. vilket minnen av olika tävlingar osv är..

    hade jag haft en tjej som stält ett ultimatum till mig.. oavsätt om det är angående börja tävla, åka till irak osv osv så hade jag valt det jag känner.. för att det är mitt liv, kan inte hon stötta mitt val så passar vi inte ihop.

    dock tycker jag det e lite små löjligt att lipa om det på nätet.. gör man sina val så får man ta konsekvenserna som en man,

    ye ye… jag e nog fel person å ta sånna här diskusioner dock

    #911708
    thess wrote:
    hihi o så höll hon inte va hon lovade heller…haha^^blir d gnt speciellet denn AHD kanske?

    Haha…vet inte riktigt vad hon lovade ;) Vi får se vad som händer i år…kanske räcker med att jag är lite snällare än vanligt bara :|

    #911709
    thess wrote:
    jajamesna d vet ja ..tangetbordet e helt fuckad här..har kastat utd fler tal gånger men så har d bett om förlåtelse ah du vet hur d e m gammle bettan haha ne skämt åt sido..ja vet tat d kan bli udda..men som sagt d eje en bortförklaring..utan that teh way it is..ska bli ändring på när ja fixat rautern så ja får in min vanliga dator igen;P

    kopiera in din text i word eller liknande å kör en stavningskontroll innan du postar. eller iaf så kan du väl läsa igenom vad du skriver å rätta till dom värsta felen?

    #911710
    thess wrote:
    jajamesna d vet ja ..tangetbordet e helt fuckad här..har kastat utd fler tal gånger men så har d bett om förlåtelse ah du vet hur d e m gammle bettan haha ne skämt åt sido..ja vet tat d kan bli udda..men som sagt d eje en bortförklaring..utan that teh way it is..ska bli ändring på när ja fixat rautern så ja får in min vanliga dator igen;P

    Ok, mitt lilla skämt gick inte riktigt hem.
    Om du tar och läser [http://forum.body.se/showthread.php?t=29 reglerna] så kommer du att hitta denna lilla rad.

    Quote:
    7. Sträva alltid efter att använda ett förståeligt och korrekt språk
    Försök att undvika chattspråk, särskrivningar och stavfel. Se till att använda korrekt grammatik och bra styckesindelning.

    Så se till att skriva så att man kan förstå dig nu.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.