Alla hjärtans dag närmars sig..

Home Forums Repan Alla hjärtans dag närmars sig..

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • Author
    Posts
  • #911726

    Hur många s.k presenter, rosor, puss&kram är bara autistiska gester utan mening.:cry:
    Det är väl precis som med jul. Man får mycket slentrianmässig uppskattning som kommer definitivt INTE från hjärtat.
    Tillhör själv ”antijulaktivisterna”. Har inte gett eller fått presenter på åratal men däremot försökt värna om dem som betyder nåt för mig.;)

    #911727
    saragrenwood wrote:
    Hur många s.k presenter, rosor, puss&kram är bara autistiska gester utan mening.:cry:
    Det är väl precis som med jul. Man får mycket slentrianmässig uppskattning som kommer definitivt INTE från hjärtat.
    Tillhör själv ”antijulaktivisterna”. Har inte gett eller fått presenter på åratal men däremot försökt värna om dem som betyder nåt för mig.;)

    Bästa inlägget i denna tråd:emo-thumb bara nickar o håller med,,skönt att veta att man inte är ensam om att strunta i julen,vad gäller presenter o skräp..

    #911728

    fan va sur jag vart idag.. vart man än vänt sig har det var människor med inslagna rosor.. i tidningarna står det , kan ta 2 exempel

    Fota denna bilden å skicka till din käraste.. så är det en bild på en dansmus med en ros i handen..

    å sen ett gym gjorde reklam.. en bild på ägaren.. lite rosor å bla bla.. sen står de.. du behöver inte vara kär för att träna här.. bla bla

    jefla tjat om kärlek å skit..

    *var bara tvungen att avreagera mig*

    #911729

    jävla jipo..exakt..nu fick ja blommor..visst e d charmerande men denna människa har bettet dig illa o nu när vi har brutit all kontankt komemr blommir hit o dit…uppskattat för att d e tanken som räknas men ändå..gillar man ngn kan man visa d i övrigt

    #911730
    thess wrote:
    jävla jipo..exakt..nu fick ja blommor..visst e d charmerande men denna människa har bettet dig illa o nu när vi har brutit all kontankt komemr blommir hit o dit…uppskattat för att d e tanken som räknas men ändå..gillar man ngn kan man visa d i övrigt

    få dom att vissna å skicka tillbaka dom :emo-thumb

    #911731
    Robert Svensson wrote:
    Ett jippo är allt. Förstod precis vad du skrev ;)

    +1

    Snälla thess… rättstava e du gullig.. blir så tröttsamt i längden å läsa de du skriver

    #911732
    sebbeboy wrote:
    få dom att vissna å skicka tillbaka dom :emo-thumb

    8) Like that..

    #911733
    thess wrote:
    jävla jipo..exakt..nu fick ja blommor..visst e d charmerande men denna människa har bettet dig illa o nu när vi har brutit all kontankt komemr blommir hit o dit…uppskattat för att d e tanken som räknas men ändå..gillar man ngn kan man visa d i övrigt

    Haha,,du är så bitsk ibland8) Känns lite som man själv gjort ett par saker fel idag… I try,,I try..men men..

    #911734
    SheeBa wrote:
    Tråkigt att höra..

    Och när jag läser detta
    [http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=617475]

    så kan jag inte låta bli att undra om det inte är sånt här som bidrar till att haussa upp förväntningarna på AHD samt att offerbelägga alla som inte passar in i ’standarnormen av AHD firandet’.

    Varför inte ställa till en AHDfirandet för alla istället ..? Där alla firar alla..

    Eller varför inte skicka alla att lämna lite blod så att hjärtat få göra lite nytta för andra?

    Usch, vilken hemsk sorts mobbing. ”Trodde du verkligen att du fått dem av en tjej? Det var vi som lurade dig ditt äckel. Ingen gillar dig” Måste vara roligt att få i ansiktet på AHD (rolig förkortning). AHD gör sig bäst mellan vuxna och då enbart som ett sätt att få pyssla om varandra lite extra.

    #911735
    Mantus wrote:
    Usch, vilken hemsk sorts mobbing. ”Trodde du verkligen att du fått dem av en tjej? Det var vi som lurade dig ditt äckel. Ingen gillar dig” Måste vara roligt att få i ansiktet på AHD (rolig förkortning). AHD gör sig bäst mellan vuxna och då enbart som ett sätt att få pyssla om varandra lite extra.

    Mobbing på skolor är i första hand ledningens problem.Att sticka huvudet i sanden genom att stänga skolan gör det kanske lättare för rektorn – men de mobbade och utfrysta är det även om de får vara hemma.

    #911736

    Usch mobbare jag vill bara trycka upp dom mot väggen och slå uppercuts i magen på dom tills dom spyr :aggresiv: men våld föder våld och jag skulle aldrig slå någon utanför ringen. jag tror att dom flesta av mobbarna har det ganska tungt där hemma dom skulle nog må mycket bättre ifall dom fick gå i terapi :nerd:

Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.