Baksmällan=)

Home Forums Repan Baksmällan=)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #368376

    Vad gör ni en dag med lite baksmälla?=)

    #60012
    #368377

    Dricker mängder med vatten och försöker att äta mycket mat!

    #368378

    Skiter i det och kör på som vanligt.

    #368379

    Väcker bruden och kör en gång till

    #368380
    Eira wrote:
    Väcker bruden och kör en gång till

    :D😀

    Nu under sommaren så lägger jag mig ute i solen med gott sällskap och mycket vatten.

    Gymmet brukar även besökas dagen efter

    #368381

    Sover bort skiten.

    #368382
    Andreas Guiance wrote:
    Sover bort skiten.

    Yup, det bästa.

    #368383

    Sova funkar ju men man är ju hur sliten som helst när man vaknar.

    Brukar försöka gå ut och gå eller någon annan aktivitet. Och sen vatten ofc.

    #368384

    kliva upp vid 06-07 dra en tillbringare med vatten + en ipren, sen sova till en 11-12

    #368385

    Ptja, man mår skit. Mycket vatten och sömn, huvudvärkstabletter funkar också.

    Men naturligtvis, att bälga i sig en mängd vatten innan man lägger sig brukar fungera.

    #368386
    Per Grunditz wrote:
    Ptja, man mår skit. Mycket vatten och sömn, huvudvärkstabletter funkar också.

    Men naturligtvis, att bälga i sig en mängd vatten innan man lägger sig brukar fungera.

    Huvudvärkstabletter är verkligen INTE att rekommendera dagen efter:nono: Inte när man har alkohol i kroppen.

    #368387
    marcus syvertsen wrote:
    skiter i det och kör på som vanligt.

    +1

    #368388

    Ingen som kör resorb innan sängen ihop med 1 liter vatten för att vakna dagen efter helt perfekt återställd. Nåja åtminstone 10 gånger bättre än utan resorb!

    #368389
    Benjamin Hering wrote:
    Ingen som kör resorb innan sängen ihop med 1 liter vatten för att vakna dagen efter helt perfekt återställd. Nåja åtminstone 10 gånger bättre än utan resorb!

    Jag försöker komma ihåg att ta en resorb med vattnet innan jag somnar. Men i 9/10 fall glömmer jag Resorben. Kanske skulle börja ställa fram röret på köksbordet så jag inte kan missa det när/om jag kommer hem :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.