Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #369988
    ~Frida~ wrote:
    William: Det låter bra, jag tror det kommer bli mycket bus när de ses fast Bella (amst.) får räkna med konkurrans om Antons uppmärksamhet från Bina (box.) Binas favvokillar är alla amstaffar ;)

    Ronja: You´re so welcome ;) Vet du f´resten att Palles chefs rottis (en gigantisk tik på drygt 60 kg, knappt 2 år gammal ;)) heter just Ronja :)

    Hehe, tja Anton lär ju inte klaga! Han behöver ett par muskliga tjejer att busa med!

    #369989

    Här är mitt husdjur:D

    #369990
    AndreasP wrote:
    Här är mitt husdjur:D

    :D fan så mycket bättre än katt och hund;)

    #369991
    An1diot wrote:
    :D fan så mycket bättre än katt och hund;)

    Ja:D de är mycket lättare att dressera dem & få pli på dem än katter & hundar.

    #369992

    Oj, vilken fin hund du är helgmatte åt, riktigt snygg.:o

    #369993

    Frida:naweee silken goding…

    #369994
    Bearik wrote:
    Lille pulin balder

    Din hund(?) är inte helt fotogenisk. :D

    #369995

    Precis sådär som Hugo ligger på golvet ligger ofta min Zelda (labrador/rottweiler) när hon är sur på sin matte. Vi brukar kalla henne för Sälen istället numera, eftersom hon ser ut som en knubbsäl när hon ligger så. Förövrigt så är det ”Säl” hon reagerar mest på vid inkallning.

    Jag älskar rottweilerhundar. Så mysiga och stora!;)

    #369996

    ååååå min prins.. Va fina ni e!!!! Han ser ut att trivas bra:up: Anna e lugn som en filbunke.. känner att han e i goda händer:) Snyggare brevid dig frida än mig, ni passar bättre muskelmässigt i hop.. Jag e för slapp å sladdrig för Hugo:)

    Ge honom bamse pussen på näsan..

    psyket på hugo e bra om än lite för bra.. han är inte testad på papper, bara hobby testad å då klarade han alla prov!

    Uppskattar ert underbara mottagande av Hugosomhelst hunden:D

    #369997

    Jag tar en valp om det blir några:emo-thumb

    ~Frida~ wrote:
    Ja han är verkligen en superhund (Anna sug åt dej!!)[/b], dock är han superkär i båda våra tjejer så det är svårt att få en bild på dem ihop utan att den blir barnförbjuden :p
    #369998

    Du hoppar träningen, å jag pinnar till datorn hela tiden för å kolla läget:D Skulle såå mycket hellre vara med er nu än sitta här inne å lyssna på Paulun å company.. inget fel på dem, men inget slår en glad Hugo, sol å en trimmad brud att hänga med:)
    Han e duktig i spår… Kan rulla, höger vänster tass, hoppa å bita i armen om man springer, ligga å fisa i solen på rygg, å massa andra mysiga saker. ha ha ha
    Kanske tid med en fika på centralen i morgon innan vi åker hem??
    (min telefon är inte i funktion, så jag pratar lite med frida här… kan verka underligt kanske :) )
    FP:s gym å hunddagis kanske… med tillgång till gratis cardio kompisar:D

    #369999
    ~Frida~ wrote:
    Hörru du gumman! Tror du inte vi testat (är uppvuxen med hundar båda 2..)??? Det funkar men det är lite för mycket att ha sånt liv konstant inomhus, de får busa ute istället. Tjejerna har båda precis löpt och Bina är i sista stadiet av efterlöpet…
    Och ja, de säger ifrån. Det funkar kanon, vi ville bara att både Hugo och tjejerna skulle få koppla av en stund (och de går självmant in i buren då de vill vara ifred -flickorna alltså)

    Bildbevis (sen ska vi sluta ockupera tråden men det är för mamma Annas skull, vet att min Miss skulle vilja ha konstant bild uppdatering om hon skulle lämna bort dem för en helg!!)
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/hugo023.jpg][img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/hugo024.jpg][img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/hugo025.jpg]

    #370000

    Mamma Anna Tackar å ska stolt å lugn gå å knyta sig efter en stund med god mat å underhåll av David Bartram eller va han heter…

    Tack för fina bilder!!!
    Hörs i morgon!
    Sov gott alla 7(!) Stor härlig familj!:up:

    #370001

    Jo man har ju haft djur i över 11 år och då har det blivit en och annan bild.
    Så jag få la slänga in lite.

    1.
    Dax för familjen att äta
    2.
    Nisse och putte äter duktigt upp alla rester (vi har aldrig några rester i familjen):|
    3.
    Efter maten kopplar Benny och Putte av med ett skönt ligg;)
    4.
    För att sedan helt utmattad lägga sig vid sin husse sida:nono:

    #370002
    Fighterbabe wrote:
    Åh, det är ju en iller! Hur är de att ha som husdjur egentligen?? Jag tycker att illrar är väldigt charmiga, men jag har aldrig träffat på en iller hemma hos någon…

    Nä, det är ingen iller. Det är Georg. Fast han kallar sig Fever här på forumet. Men han far runt som en iller.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.