Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #370003
    Fighterbabe wrote:
    Åh, det är ju en iller! Hur är de att ha som husdjur egentligen?? Jag tycker att illrar är väldigt charmiga, men jag har aldrig träffat på en iller hemma hos någon…

    Precis som mördarhundar, fast lite farligare:nod
    Inget för nybörjare alltså.

    20 år gamla Wille och den två yngre Liza.

    #370004
    Janpeter Sangborn wrote:
    Nä, det är ingen iller. Det är Georg. Fast han kallar sig Fever här på forumet. Men han far runt som en iller.

    Är JP lite på lyrat ida?:p Byter avatar gång på gång & använder en anorlunda meningsuppbyggnad än vanligt?

    Eller har mitt skarpa falköga svikit mig?:nerd:

    #370005
    MickeGBG wrote:
    Är JP lite på lyrat ida?:p Byter avatar gång på gång & använder en anorlunda meningsuppbyggnad än vanligt?

    Eller har mitt skarpa falköga svikit mig?:nerd:

    Efter Danmark-Sverigematchen är inget sig likt. Med eller utan droger…
    Känns tryggt att ha en som vakar över en…

    #370006
    Fighterbabe wrote:
    : Det där var faktiskt ett seriöst inlägg! Men du kan väl återkomma när du är nykter… :)

    Alltid nykter. Droger är ett jefvulens påfund.

    #370007
    Fighterbabe wrote:
    Om jag inte minns fel så var det du som tog upp, för inte så länge sedan att ”ju äldre desto bättre” och jämförde med ett vin. Lite alkohol är också alkohol… (Men det skulle jag kunna skriva en hel uppsats om…) Tyckte bara att du sa emot dig själv lite där… Men du kanske kallar dig nykter även om du druckit ett glas vin?:

    Ett bra vin blir faktiskt ofta bättre med åren. Man behöver inte dricka det för att veta det. Ren kemi. Slutchattat! Uppföljningar tas via PM.

    #370008

    Här är min lilla prinsessa ;) En Engelsk Springer Spaniel!
    Ronja rövardotter heter hon… :)
    Hon kommer från Nobhill kenneln.
    Och hennes ”artist namn” är Nobhill make me rich 8)
    Och tänk så bra det stämde, hon har verkligen gjort mig rik på kärlek ;)

    ps. Hon är mycket stolt över mormorn Julia som är Nordens vackraste.ds.
    *fniss* – det är ju ändå ett forum för tävlande det här.. haha..
    [www.nobhillspringers.se]

    #370009

    Inte bara fint namn… Världens finaste vovve e det ju! :)

    Fighterbabe wrote:
    Ronja -Fint namn! (Det heter ju jag!) ;)

    En sån där dogbeer-flaska hade Devil också…. Han bet sönder den på 5 röda… :

    #370010

    Skall slänga in en bild på 2 av mina djur nu då jag äntligen har dom hos mig. Har en hund också men hon får bo hos föräldrarna ett tag till. Här är min katt Lillekatt och kaninen Elvis.

    #370011

    Våran hardcore valp:emo-thumb

    #370012

    Vårat lilla troll i skogen 12 veckor gammal ;)

    #370013

    Skall vi pussas?

    #370014

    Jobbiga tax.

    #370015

    Jag vill inte sa jag ju.

    #370016

    Efter en hård fight somnade de bredvid varandra:)

    #370017

    Hund ska bli badad eller blir matte badad,kolla svanesen hur de går Vovven måse trott att ja va knäpp,men palla lyfta honom när han va så lortig som han va så jag försökte locka i honom men icke!haha..reslutatet blev fint iaf..
    slänger in två bilder på Kompis o sen på hans mammas sista kull med valpar nu de kryllar av puppisar och dom e riktiga utbrytar kungar speciellt när man damsuger för då får dom sitta som dom gör på kote,då ska alla ut o döda damsugaren speciellt jönsonligan..haha…

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.