Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #370063

    Jag och min hund Biffen:p

    #370064
    xsmall wrote:
    Jag och min hund Biffen:p

    Hej. Fina.. hund!

    #370065

    Tack detsamma:) Åhh vad kul med en liten valp..finns ju inte mysigare!
    Då kommer de bli 4 lååååånga veckor för er då:p

    #370066

    Tack detsamma Frida:) Åhh vad kul med en liten valp..finns ju inte mysigare!
    Då kommer de bli 4 lååååånga veckor för er då:p

    #370067

    Jag & Hunden

    #370068
    Vandraren wrote:
    Hej. Fina.. hund!

    hahahaha jag dör :D

    #370069
    CMG wrote:
    hahahaha jag dör :D

    Får väl bli grabben i graven bredvid. Det där skrattade jag gott åt haha… Just eftersom att det var Vandraren, med hans charmerande simpla syn på livet. Sjukt lustig lirare ibland… :D

    MVH

    #370070
    RbN33 wrote:
    Fin hur gammal?
    Har själv en liten rottispojk här hemma…
    Kan inte PMa men kan du skicka din msn över pm så vi kan växla lite ord?

    Mvh

    7 år gammal.
    Det är inte enbart min utan familjens hund om man säger så.
    A visst skickar PM till dig!

    Ha det gott

    EDIT!
    Jag gick precis in på din profil och du har ingen ”skicka privat meddelande”. Kolla dina inställningar.

    Marcus Syvertsen wrote:
    Får väl bli grabben i graven bredvid. Det där skrattade jag gott åt haha… Just eftersom att det var Vandraren, med hans charmerande simpla syn på livet. Sjukt lustig lirare ibland… :D

    MVH

    Haha ja just enbart för att han skrev det, han skriver så fula grejer ibland. Borde finnas fler som han :D

    #370071

    Min lille kompis..

    [img=http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v134/217/19/660946277/n660946277_521534_1173.jpg]

    #370072
    xsmall wrote:
    Jag och min hund Biffen:p

    Då den är köpt på blocket så hoppas jag verkligen att du köpte den från en uppfödare eller åtmistånde fick med en stamtavla.

    #370073
    xsmall wrote:
    Jag och min hund Biffen:p

    haha den va riktigt söt, biffen också:emo-thumb

    #370074
    RbN33 wrote:
    Jasså? Och du hoppas det för att?:ike:

    Med tanken på att smugglingen av Chihuahuas har blivit ”big biznis” och att djuren plågas/behandlas fel hos uppfödarna i tex: Polen och oftast packas ner i små trånga väskor (inte alla som överlever) när de smugglas över till Sverige. Räcker detta som svar eller måste jag också räkna ut vad 2 + 2 blir?

    #370075
    Benjamin wrote:
    Då den är köpt på blocket så hoppas jag verkligen att du köpte den från en uppfödare eller åtmistånde fick med en stamtavla.

    Självklart har han stamtavla och har köpt honom av en seriös uppfödare i Sverige

    #370076
    RbN33 wrote:
    Njae håller delvis med dig….
    Har dock vänner som köpt allt från väskhundar till amstaffar och rottisar som inte har stamtavla, alla vill inte ha en renrasig hund!
    Är inte alltid en pengafråga…
    Är man seriös så kollar man upp hunden och får oftast vibbar om det är seriöst för att den inte har stamtavla så säger det inte ett skit!
    Är det bra förhållanden och t.e.x en barnfamilj som är hemma me valparna hela tiden sköter allt runt omkring precis som en seriös kennel så är det inget fel i att köpa en blandras!

    Ska inte dra upp nått skit nu men man känner ju vibbarna och märker ganska snabbt om man köper från en seriös eller oseriös människa:D

    2+2 kan du räkna för dig själv eller äta 1 extra bulle idag!:up:

    På Blocket tar vissa upp till 25 000 kr för en Chihuahua, och efterfrågan har varit stor då alla inte får köpa av en kenel.
    Finns det en efterfråga och de pengarna att tjäna så kan du sj räkna ut vad folk gör för att tjäna en hel månadslön på nån timme.
    Att åka till Polen och köpa 10 valpar för 10 000 kr för att sedan sälja de valparna för 200 000 kr gör att folk gör ALLT för att få de hundarna över gränsen.
    Nu snackar jag inte om andra hundraser, de kostar inte lika mycket som en Chihuahua. Den efterfrågan som har varit på Chihuahuas de senaste åren har varit enorm. Köper man smuggelhundarna och är beredd att betala så mycket så visar man att det finns en efterfråga.

    #370077
    ~Frida~ wrote:
    :D

    Söööt

    Här är våran (snart, hämtar om 4 veckor) Biff (dorian Yates aka ”Biffen”)

    [img=http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/Biffen.jpg]

    Ohh vilket charmtroll :P

    Kommer se riktigt sött ut sen när Dorian Yates går brevid Bella :happy:

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.