Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #370168

    Odjuret!

    #370169

    Tigern 8)

    #370170
    mSJÖDIN wrote:
    Mini hitler

    Haha! Vilken skön min. :D

    #370171

    fin Smilla

    #370172
    henkebenke wrote:
    Han ville visa sina husdjur. Två flatlöss. Men han tyckte att det var onödigt att ladda upp en bild eftersom de ser ut som punkter.

    Haha, kunde mycket väl varit så men testade ladda upp en bild men det funkade inte.

    #370173
    Monsterbiceps wrote:
    Odjuret!

    oooo, paminner om min katt lakris, fan vad jag saknar henne da jag ar i spanien:o

    #370174

    En av mina bebisar:)
    [img=http://1.bp.blogspot.com/_GJHkWapU64k/SS7vgM2UyRI/AAAAAAAAAOY/Dcub8CXfQzA/s320/seth.jpg]

    #370175

    Mördarhundar och reptiler. Alla har så balla djur.

    Vi har höns.

    #370176
    henkebenke wrote:
    Mördarhundar och reptiler. Alla har så balla djur.

    Vi har höns.

    Höns är ju coola! De är ju riktigt roliga djur :p

    #370177
    *Diana* wrote:
    Höns är ju coola! De är ju riktigt roliga djur :p

    Jo, jag håller med. :)

    Och dessutom: Man får billigare och nyttigare ägg än de man köper i affären :buttrock:

    #370178
    henkebenke wrote:
    Jo, jag håller med. :)

    Och dessutom: Man får billigare och nyttigare ägg än de man köper i affären :buttrock:

    Plus att de själva blir god mat den dagen de slutar värpa! Om man inte gör som min korkade morsa gjorde och köper konstiga rashöns som va snygga, lade ägg men vägrade smaka bra när de blev mat. :(

    Roliga är de också när huvudet kapas och de springer som ”yra höns” :D

    #370179
    Insulinus wrote:
    Plus att de själva blir god mat den dagen de slutar värpa! Om man inte gör som min korkade morsa gjorde och köper konstiga rashöns som va snygga, lade ägg men vägrade smaka bra när de blev mat. :(

    Roliga är de också när huvudet kapas och de springer som ”yra höns” :D

    Hehe, jo. De här ska vi nog ha iofs till de blir gamla och slutar värpa, och frågan är om de är så goda då.

    Nu har vi dock skaffat en tupp till dem… Om han kan sätta igång och göra lite kycklingar sen så:

    #370180
    henkebenke wrote:
    Hehe, jo. De här ska vi nog ha iofs till de blir gamla och slutar värpa, och frågan är om de är så goda då.

    Nu har vi dock skaffat en tupp till dem… Om han kan sätta igång och göra lite kycklingar sen så:

    Mmmm kyckling och ägg! Varje byggares dröm. :P Förstår inte varför inte alla kroppsbyggare skaffar en mindre hönsfarm hemma?

    #370181
    Insulinus wrote:
    Mmmm kyckling och ägg! Varje byggares dröm. :P Förstår inte varför inte alla kroppsbyggare skaffar en mindre hönsfarm hemma?

    Åtminstone alla med stor tomt, de är ju grymt lättskötta: bara att plocka in äggen och ge dem mat, och sen släppa ut dem. :)

    #370182
    henkebenke wrote:
    Åtminstone alla med stor tomt, de är ju grymt lättskötta: bara att plocka in äggen och ge dem mat, och sen släppa ut dem. :)

    Lite hönsfoder, vattenbehållare och snäckskal. Ett rede och en sittpinne att bajsa ifrån så har man gjort det så lyxigt det bara går för dem!

    Haha, kände mig lite bonnig nu! Gött e det. :D

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.