Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #370273
    Real wrote:
    haha söta 1,5 kilos småfishantlar!=)

    Ja visst är dom :-D

    #370274
    nible wrote:
    måste vara dyrt kilopris på dom hantlarna. :)

    Hahaha jo, rätt dyra per kilo. Blir jobbigt om man ska köpa dom i 40-kilosvariant till samma kilopris :p

    #370275
    Emma-Lee wrote:
    Hahaha jo, rätt dyra per kilo. Blir jobbigt om man ska köpa dom i 40-kilosvariant till samma kilopris :p

    isåfall är nog mina billigare!

    …och tyngre! :emo-thumb

    #370276

    Hon får vara i sängen! :p

    #370277

    Här är lilla Ville, 12 veckor gammal. Blandning mellan Siames och Norsk skogskatt. Heelt underbar! :)

    #370278
    madeleinewickman wrote:
    Här är lilla Ville, 12 veckor gammal. Blandning mellan Siames och Norsk skogskatt. Heelt underbar! :)

    Men så söt ;)

    #370279
    madeleinewickman wrote:
    Här är lilla Ville, 12 veckor gammal. Blandning mellan Siames och Norsk skogskatt. Heelt underbar! :)

    haha vilken jävla päls helt underbar:D om man skulle skaffa sig en katt tro:P

    #370280

    Min hårboll Leo :)

    #370281

    Här är två polare:

    [img=http://aramis_cosmo.c-sam.nu/aramis_12aug04.jpg][img=http://aramis_cosmo.c-sam.nu/cosmo_17sep04_1.jpg]

    #370282

    Vi har fått tillökt!

    [img=http://i404.photobucket.com/albums/pp130/Hendrong/IMG_0990.jpg]

    #370283

    :)

    #370284
    henkebenke wrote:
    Vi har fått tillökt!

    Nemen fy fan. Jag såg dem inte ens först. Gud, vad jag skulle vilja ha en sån där liten dunboll på jobbet hahaha. De är så löjligt coola!!! Tjejerna kommer dit och skryter med sina små jobbiga hundar som skiter överallt, och så har man själv en pytteliten svart kyckling som hoppar runt på datorbordet och sällskapar en. Världsklass.

    Varför har du höns förresten? Käkar/säljer du äggen eller är du bara lite konstig?

    #370285
    Marcus Syvertsen wrote:
    Nemen fy fan. Jag såg dem inte ens först. Gud, vad jag skulle vilja ha en sån där liten dunboll på jobbet hahaha. De är så löjligt coola!!! Tjejerna kommer dit och skryter med sina små jobbiga hundar som skiter överallt, och så har man själv en pytteliten svart kyckling som hoppar runt på datorbordet och sällskapar en. Världsklass.

    Varför har du höns förresten? Käkar/säljer du äggen eller är du bara lite konstig?

    Extra roligt att det är en svart och en vit. :)

    Jag bor hemma hos mina föräldrar som har hus och stor tomt typ i skogen, vilket innebär bra läge om man vill ha höns. Vi har dem för äggens skull, och för att de är rätt roliga djur. Sen i framtiden kanske vi slaktar någon av de små gynnarna på bilden, men det vill jag helst inte tänka på nu, haha.

    #370286

    Min katt, Gustav, katten Gustav. En aning bulkad på bild dock..: Han skippade deffen denna sommar.. och troligen gör han det nästa sommar också.. :p

    #370287

    Min sötis, Pettson! :happy:

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.