Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #370348

    [http://img12.imageshack.us/i/20100603082.jpg/ [img=http://img12.imageshack.us/img12/121/20100603082.th.jpg]]

    Uploaded with [http://imageshack.us ImageShack.us]

    våran nyrakade golden

    #370349

    Staffen Boss kommer hem till mig och tjejen på fredag. :)

    #370350
    Tobias Borg wrote:
    Staffen Boss kommer hem till mig och tjejen på fredag. :)

    Soo cute! Inväntar en staffe valp till juli :p

    #370351

    Mamma till vänster, jag och Boss i mitten och Pappa till höger. Ska bli så kul med en liten valp! :)

    #370352

    Inte världens bästa bilder kanske, men mobilen är oftast lite smidigare än systemkameran när man busar runt.

    Om nom nom nom

    #370353

    min söta hund har maginfluensa. jag har gått runt med en liten plastskrapa och skopat upp flytande hundbajs. det blev en hel glasskartong full. d.v.s 2 liter bajs. det var precis knökfullt, typ 1,5cm från kanten.

    kul. det är en mastiff på 60+ kilon så det rymms tydligen ganska mycket skit i en sån. gott luktar det inte…

    #370354
    Sammy wrote:
    min söta hund har maginfluensa. jag har gått runt med en liten plastskrapa och skopat upp flytande hundbajs. det blev en hel glasskartong full. d.v.s 2 liter bajs. det var precis knökfullt, typ 1,5cm från kanten.

    kul. det är en mastiff på 60+ kilon så det rymms tydligen ganska mycket skit i en sån. gott luktar det inte…

    Och jag som tycker det är surt att plocka upp bajs efter en 2,5kg’s valp. :D

    #370355

    Söt liten knodd!

    #370356
    Tobias Borg wrote:
    Mamma till vänster, jag och Boss i mitten och Pappa till höger. Ska bli så kul med en liten valp! :)

    Staffordshire Bullterrier? Bästa som finns!!!

    #370357

    Vår Zeke myser i soffan:)

    #370358
    storcc wrote:
    Staffordshire Bullterrier? Bästa som finns!!!

    Yes, det är en Staffordshire Bullterrier. Jag var inne på allt ifrån amstaff till golden retriver, men Staffordshire Bullterrier fick mig att smälta. Underbara hundar på alla sätt och vis.

    Bara väntar tills lille Boss blir lite större. Men han har redan lärt sig att sitta (så länge man har godis lyssnar han iaf) och han är bara 9 veckor. Även ”loss” börjar fastna. =)

    Hur länge har du haft din?

    #370359
    Tobias Borg wrote:
    Yes, det är en Staffordshire Bullterrier. Jag var inne på allt ifrån amstaff till golden retriver, men Staffordshire Bullterrier fick mig att smälta. Underbara hundar på alla sätt och vis.

    Bara väntar tills lille Boss blir lite större. Men han har redan lärt sig att sitta (så länge man har godis lyssnar han iaf) och han är bara 9 veckor. Även ”loss” börjar fastna. =)

    Hur länge har du haft din?

    Loss är ju rätt bra att kunna med, finns en del kraft i den käken.
    Vi har haft Zeke sen han var 8v. gammal. Nu är han drygt 2,5år. Han är som staffarna var förr (enligt rasstandarden), något lägre än de flesta svenskavlade man ser. ca 38-39cm hög.

    #370360
    storcc wrote:
    Loss är ju rätt bra att kunna med, finns en del kraft i den käken.
    Vi har haft Zeke sen han var 8v. gammal. Nu är han drygt 2,5år. Han är som staffarna var förr (enligt rasstandarden), något lägre än de flesta svenskavlade man ser. ca 38-39cm hög.

    Ja, loss kan nog vara viktigt. Älskar käftarna på staffar, ser så charmiga ut när dom ler. :) Har även börjat lite smått med passitivitetsträning, så att hunden kan lugna ner sig även när den är uppspelt.

    Mycket nytt dock, min första valp och innan har jag bara ”lånat” hundar sporadiskt.

    #370361
    Tobias Borg wrote:
    Ja, loss kan nog vara viktigt. Älskar käftarna på staffar, ser så charmiga ut när dom ler. :) Har även börjat lite smått med passitivitetsträning, så att hunden kan lugna ner sig även när den är uppspelt.

    Mycket nytt dock, min första valp och innan har jag bara ”lånat” hundar sporadiskt.

    Passivitetsträning gör du rätt i, det har jag slarvat med min som valp så nu om jag stannar i en promenad kan det bly gnyende o rastlöshet fort. Men bara träna :)!

    Vilken kennel tog du ifrån? Har själv en maskulin hane från Atomkraft :)!

    #370362

    Lite mer bilder på Boss. :)

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.