Flex Wheelers bok – FLEX ABILITY.

Home Forums Repan Flex Wheelers bok – FLEX ABILITY.

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Nå’n som läst denna bok?

Finns att köpa för 199 kr, så är den värd pengarna?

Finns den att köpa i nån nätbutik i Sverige eller det är usa som gäller?

Ryan wrote:
    Finns den att köpa i nån nätbutik i Sverige eller det är usa som gäller?

Jag kollade i morse hos en Svensk nätbutik och de hade den.

Kollade igen och den fanns också som pocket, vilket jag hade missat, pris 108 kr.

Jag har läst den. Då vissa fakta är svåra att tro på (han skrev att han hade 11 bilar, bor i ett gigantiskt hus större än de största husen Hollywoodmogulerna har, 20 000+ personer kommer enkom för att se honom gästposera, etc) faller en misstanke över resten av berättelserna i boken också.

Den kanske mest genetiskt begåvade byggaren i världshistorien, but talent alone does not make a master.

Har för mig att Flex faktiskt tjänade bra med pengar, mer än Coleman ett tag. Det som Magnus skrev låter faktiskt sjukt.

Har läst runt mycket på diverse forum, majoriteten skriver/tycker oftast att han är en mytoman och en allmänt blåst snubbe.

[youtube=xwT-LLtpcUo]

Denna historien har blivit ganska populär.

Magnus Branzén wrote:
    Jag har läst den. Då vissa fakta är svåra att tro på (han skrev att han hade 11 bilar, bor i ett gigantiskt hus större än de största husen Hollywoodmogulerna har, 20 000+ personer kommer enkom för att se honom gästposera, etc) faller en misstanke över resten av berättelserna i boken också.

Den kanske mest genetiskt begåvade byggaren i världshistorien, but talent alone does not make a master.

Okey, då spar jag slantarna.

Yaldish wrote:
    Denna historien har blivit ganska populär.

Låter inte helt osannolikt med tanke på att Flex har en del färdigheter inom någon kampsport (minns inte vilken).

Aleksei wrote:
    Låter inte helt osannolikt med tanke på att Flex har en del färdigheter inom någon kampsport (minns inte vilken).

Den har blivit populär för att många påstår att han myttar sönder :P

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.