Gymkläder sökes.

Home Forums Repan Gymkläder sökes.

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #564486
    demp wrote:
    Ursäkta om jag återupplivar en glömd tråd men jag måste bara fråga om det finns någon sida i Sverige, eller eventuellt Europa som säljer Gold’s Gym linnen?

    Såg att Headhunter nämnde att han kände till en sådan sida!

    Sen om man beställer från ebay där det är förövrigt otroligt billigt, vet någon om det tillkommer någon extra tullavgift av något slag? Har bara dåliga erfarenheter utav handel från USA.

    Tacksam för svar

    /Demp

    Har aldrig behövt betala tullavgift, inte när jag köpt något från ebay.us iaf.

    #564487

    Det beror på; dom kan ju alltid göra ”stickprover” och checka vad för slags försändelse det är och vart den går för att sedan lägga på tullavgifter + skatt etc.

    Det du kan göra på eBay, det jag alltid gör, är att be säljaren sätta ”Gift” på paketet dom skickar. Det finns nämligen ett sådant alternativ på de amerikanska fraktsedlarna, eller postblanketterna att fylla i. Då får dom inte lägga på tullavgifter, jag har klarat mig i från det varje gång på det viset.

    #564488

    eBay kanske går annars? :)

    #564489
    Peter Fredriksson wrote:
    Det beror på; dom kan ju alltid göra ”stickprover” och checka vad för slags försändelse det är och vart den går för att sedan lägga på tullavgifter + skatt etc.

    Det du kan göra på eBay[/b], det jag alltid gör, är att be säljaren sätta ”Gift” på paketet dom skickar. Det finns nämligen ett sådant alternativ på de amerikanska fraktsedlarna, eller postblanketterna att fylla i. Då får dom inte lägga på tullavgifter, jag har klarat mig i från det varje gång på det viset.

    Alltså..haha

    #564490
    Peter Fredriksson wrote:
    Alltså..haha

    Peter, allvarligt talat. Om jag ger fan i att läsa dina inlägg så tjänar jag ungefär sexton timmar per dygn. Och jag får ändå ett telefonsamtal varje kväll klockan 00:30 när du sitter på jobbet och inte har något bättre för dig – så jag får ändå reda på allt jag missat.

    Comprende, mothafucka? Lägg dig nu, du ska åka tåg snart ditt pucko. Vi har en lång dag framför oss. :D

    #564491
    Marcus Syvertsen wrote:
    Peter, allvarligt talat. Om jag ger fan i att läsa dina inlägg så tjänar jag ungefär sexton timmar per dygn. Och jag får ändå ett telefonsamtal varje kväll klockan 00:30 när du sitter på jobbet och inte har något bättre för dig – så jag får ändå reda på allt jag missat.

    Comprende, mothafucka? Lägg dig nu, du ska åka tåg snart ditt pucko. Vi har en lång dag framför oss. :D

    Hahaha

    Nu ska vi inte vara såna! :nono:

    Men du har delvis rätt. Jag måste tömma minneskorten till kameran, ladda batteriet till kameran, packa, tillaga min kyckling, äta, duscha, kanske trimma skägget, packa lite mer, bestämma vilka kläder jag ska ha på mig i helgen, kanske lira lite gamez, titta lite TV…och sånt där. Inte för att gå allt för mycket OT, men…

    Vi har nog alldeles säkert en lång dag framför oss.
    Ska bli fett nice!

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.