Handledsskydd/handledsstöd – bra eller anus?

Home Forums Repan Handledsskydd/handledsstöd – bra eller anus?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #704235
    Gustaf Lindberg wrote:
    Alltid tyckt att dessa är lite fjantiga men kanske skulle vara något, får ganska ont i handlederna när jag kör stångcurl med rak stång… Aja.

    så du tycker det är fjantigt att skydda sina handleder? grabben du har bara ett par o pajjar dom så visst varsegood god jul,

    sj och jag vet att många andra tycker de, använd bälte/handledsskydd/remmar/lindor, hellre för mycket än för lite

    #704236

    jag rek starkt att du/ni köper Duogrip det är guds gåva ;) haha

    #704237
    Headhunter wrote:
    jag rek starkt att du/ni köper Duogrip det är guds gåva ;) haha

    Enligt mig var dem jag köpte inte alls bra (Better Bodies) vek sig direkt vid marklyft haha.

    #704238
    HooKeN wrote:
    Enligt mig var dem jag köpte inte alls bra (Better Bodies) vek sig direkt vid marklyft haha.

    jasså, fan jag kör med bodys egna, du får lirka lite så dom sitter svinhårt ;) Lycka till :devil:

    #704239
    Headhunter wrote:
    jasså, fan jag kör med bodys egna, du får lirka lite så dom sitter svinhårt ;) Lycka till :devil:

    Jo jag drog åt dem allt men det var kroken som böjde sig hehe :happy:

    #704240
    HooKeN wrote:
    Jo jag drog åt dem allt men det var kroken som böjde sig hehe :happy:

    Hmm tänker du på samma produkt nu?:) BODY:s är av gummi alltså.

    #704241
    HooKeN wrote:
    Jo jag drog åt dem allt men det var kroken som böjde sig hehe :happy:

    Swing and a miss boy, det är dragkrokar. Annat det. :)

    #704242

    Haha där ser man, trodde stenhårt att dem var i plast (dragkrokar) :D My bad.

    #704243
    Headhunter wrote:
    så du tycker det är fjantigt att skydda sina handleder? grabben du har bara ett par o pajjar dom så visst varsegood god jul,

    sj och jag vet att många andra tycker de, använd bälte/handledsskydd/remmar/lindor, hellre för mycket än för lite

    Jo du verkar ju ha läst mitt inlägg men jag kan repetera. Jag har alltid tyckt att dessa verkar lite fjantiga.

    #704244

    Jag körde med Gasps hardcore trams innan. Funkade inte för mig. Jag är ute efter något som är betydligt hårdare och mer stabilt, är det handledlindor som gäller då?

    Mvh

    #704245
    Gustaf Lindberg wrote:
    Jo du verkar ju ha läst mitt inlägg men jag kan repetera. Jag har alltid tyckt att dessa verkar lite fjantiga.

    :p:|

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.