Hjälp Andreas skaffa tjej!

Home Forums Repan Hjälp Andreas skaffa tjej!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author

Med anledning av det här problemet skapar jag härmed en ny tråd (annars hade det med all säkerhet tagit upp alltför mkt offtopic och ursprungstråden dött)

Så, jag vet det finns ett par vassa killar här och kanske en och annan tjej som kan ge sina insidertips…just shoot.
    Hjälp Guiance på traven lite nu gott folk!

Tips i stil med ”stoppa en roofie i den här” undanbedes vänligt men bestämt.
    Bildillustrationer är däremot tacksamt…

Jag känner inte dig som person & du kanske tokler dygnet runt. Men det som alltid funkar är att LEE mot allt & alla. Genast utstrålar man lycka, glädje & positiv energi vilket vi människor har en stark instinkt/benägenhet att dras till vare sig man vill eller inte;)
    Lycka till;)

Men naturligtvis tas skamliga förslag tacksamt emot – och helst inte bara från Albin den här gången!

;)

Gör en användare på happypancake :)

varför inte ta en utekväll tillsammans med alla vårans ”Eddie Vedder” bredvid honom bör din ödmjuka personlighet vara lika attraktiv som Leonardo Dicaprio i Titanic;-)

Trodde inte detta var ett problem för Latinlovers?

[img=http://blog.modelmanagement.com/library/uploads/131.jpg]

[youtube=K6wi81qEDo4]

Annars kanske en singelkryssning? I värsta fall får vi ta en runda tillsammans då jag brukar skrämma iväg de flesta fagra uppenbarelser med min bulkiga byggarkroppshydda och senor kommer komma i mycket bättre dager:emo-thumb!

Börja träna och skaffa muskler! :D

1. Sitt inte vid datorn. dra ut!
    2. prata med tjejer du är intresserad av.
    3. börja prata med dom på tex facebook om du är osäker.
    4. få dom att skratta och vara glada.

det är allt som behövs igentligen :D

Jag uppskattar allt engagemang;) Men jag tror att jag har situationen under kontroll ändå;)

hahahahahah testa edarling.com för singlar med höga krav..el hur nu reklamen går..8)

Andreas Guiance wrote:
    Jag uppskattar allt engagemang;) Men jag tror att jag har situationen under kontroll ändå

Ähhh, näää.

Tips: Sluta . Sen slutar du med :drunk: i 2 månader. Under den tiden kör du bara :bb:, så kanske det finns möjlighet till lite ;).

För som vi alla vet så har du ju världens finaste insida… Bara utsidan som behöver lite puts haha

Andreaz Engström wrote:

Alla vet att:
    ;) < + :drunk:

Dåligt byte[img=http://www.kolozzeum.com/forum/images/smilies/slap.gif]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.