- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Ja som rubriken så undrar jag hur man skriver privat till någon. Tack för mig!
Du måste ha 30 godkända inlägg på forumet för att få din PM-funktion upplåst. Nyregistrerade konton som inte har skrivit på forumet får inte skicka privata meddelanden, för att undvika folk som reggar konton för att ragga osv. och är oseriösa med sina bravader.
Så ja. Orientera dig lite på forumet, spendera lite tid här och posta lite grann så kommer du snart få möjligheten att kontakta medlemmar även privat. Annars har du också besökarmeddelande-funktionen på deras profil, om du klickar på någons namn så är den ”längst ner” på skärmen typ.
Så ja. Orientera dig lite på forumet, spendera lite tid här och posta lite grann så kommer du snart få möjligheten att kontakta medlemmar även privat. Annars har du också besökarmeddelande-funktionen på deras profil, om du klickar på någons namn så är den ”längst ner” på skärmen typ.
Jaha då förstår jag, tusen tack för hjälpen!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY