Komma i tid

Home Forums Repan Komma i tid

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #901057
    mickebodyb wrote:
    Hmmm tror de gillar mer när de själva kommer i tid och otid:|

    😮

    #901058

    Varför skulle just jag vara så viktig att jag kan stjäla andra människors tid? Självklart kommer jag den tid vi gjort upp. Eller ringer och berättar att det skitit sig och tar konsekvensen av det.

    #901059
    mickebodyb wrote:
    Japp respekt vill man ha från andra själv och man ska ge det med till andra med tycker jag;)

    såsant…raspektlösa människor blir man sanslös på..som i torsdags skulle ja o c träna..tralal som sagt ja vet att han e lite sen hit o dit..ja börja köra på..så komemr han inte över huvudtaget..de e pricken över it!

    #901060

    Jag är en obotlig tidsoptimist…:o

    Men jag jobbar på det..
    +- 5 min blir det nästan alltid…

    #901061
    Ludwig wrote:
    Vem fan vill va vuxen? Barnasinne all the way!

    Ja valet är fritt. Disciplin leder ofta till framgång. End of story 2.

    Ps. Jag är millitäriskt drillad när det gäller att hålla tiden 8)

    #901062
    Janpeter Sangborn wrote:
    Varför skulle just jag vara så viktig att jag kan stjäla andra människors tid? Självklart kommer jag den tid vi gjort upp. Eller ringer och berättar att det skitit sig och tar konsekvensen av det.

    Bra sagt!

    #901063

    Har tyvärr varit en väldig tidsoptimist, nu för tiden är det dock mycket bättre och jag kommer i princip bara försent till skolan…

    #901064

    bättre att träna själv;)
    sen visst om att bestämma tid till gymet men jag tränar alltid själv så för mig e det skitsamma ifall kompisarna kommer före eller efter mig

    tyckerinte om att anpassa min tid för ngn. om det inte gäller jobb möten m.m.

    #901065

    Mäh, man kommer för sent för att alla förväntar sig att man ska vara överallt samtidigt ;).

    #901066

    Själv kommer jag alltid minst 5 minuter innan man ska träffas, förutom till skolan då försover jag mig rätt så ofta. :|

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.