Nån mer på BODY som gillar att rita?

Home Forums Repan Nån mer på BODY som gillar att rita?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 426 total)
  • Author

Kom in och kolla min utställning på Galleri svea G:a stan 1-6 aug! Konstnär på dagen och gyminstruktör på kvällen :P Bästa kombon!

JennieD wrote:
    Kom in och kolla min utställning på Galleri svea G:a stan 1-6 aug! Konstnär på dagen och gyminstruktör på kvällen :P Bästa kombon!

När man hyr galleritid sådär – tjänar man någonting alls på det om ingen köper något? Eller är det bara grejen att folk ska komma och kika – fastna för något – handla/beställa och sedan kanske återkomma när de vill kolla mer på dina grejer som är vinsten?

Jag tänkte på att det ofta brukar vara gratis att gå in och kika. Då borde man ju till och med kunna gå minus på att hyra galleri om ingen köper något, liksom. Är det så?

..jag ligger plus iaf. men annars är det som du säger ja. Så är liver för en konstnär. Gäller att man brinner för det man gör. Har haft flera utställningar innan, men detta är första i sthlm. bilder finns på [www.jennifer.nu] eller adda mig på fb :P

JennieD wrote:
    bilder finns på [www.jennifer.nu] eller adda mig på fb :P

Kollade lite på hemsidan. De serieliknande grejerna var coola. Typ;

[img=http://jennifer.nu/files/snart_klippt_ram.jpg]

Den här gjorde jag på en ledig stund igår, dock gav inte scannern den riktig rättvisa.

[img=http://web.telia.com/~u30032762/dragkamp.jpg]

YTS wrote:
    Den här gjorde jag på en ledig stund igår, dock gav inte scannern den riktig rättvisa.

Van Gogh kanske hade gjort den rättvisa.

Marcus Syvertsen wrote:
    Den mittersta kan bli brutalt bra. Du är duktig på karaktärer. :)

oh, tack så mkt :) längesen jag tittade in här, nu blev jag lite sugen på att måla :D kanske blir klar med vampyrtavlan, vem vet

sådär.. hmm, vet inte om det ska göras nåt mer på den.. lite småfix här o var, annars är det jävligt svårt att säga exakt när en tavla är färdig..

Jag tycker att bakgrunden behöver en blåton och karaktären en högdager av kallt månljus från vänster. :)

Gjorde till mamma i julklapp för drygt 10 år sedan…

boat

Har precis börjat måla med olja, rätt svårt… men jävligt kul.

Här är min senaste, vad tycks?

rille wrote:
    Har precis börjat måla med olja, rätt svårt… men jävligt kul.

Här är min senaste, vad tycks?

Charmigt, nåt till tjejen kanske?

Undefined wrote:
    Charmigt, nåt till tjejen kanske?

Tack! men tjejen uppskattar inte mina verk, tycker att jag borde måla mer mainstream (tror jag) såsom landskap, mönster och annat tråk. :)

ja för mej började steget till gymmet faktiskt i serietidningarnas värld!
    muskelgubbar med svartvit syn på rättvisa har alltid tilltalat mej!
    mestadels så ritar jag arga ”muskelberg” gjort sedan man var en liten liten pöjk, länkar till min sida på nedanstående, är från min första serietidnings projekt ”Helsingevikingen ”grjord för typ 10år sedan men aldrig avslutat den dock..

[http://www.elfwood.com/~lobo]

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 426 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.