Nån som lirar golf här?

Home Forums Repan Nån som lirar golf här?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #468468

    jodå jag har spelat golf ”förr”. Det var dock ett bra tag sedan jag gick en runda på golfbanan men det känns som att det är dax att ta upp det hela igen till våren. Spelade i skåneligan som mindre knatte vilket var förbannat roligt. Jag hade väl lite svårt att tackla nederlag men lärde mig med tiden att behärska mig och vända ett dåligt slag för att ta sig an nästa.

    Golf är riktigt skojj när det går bra dvs :)

    Kansk en rikstävling vore något för Body’s medlemmar. 18 hål golf varvat med chins, dips och fri posering. :p

    #468469
    Mathias Blomberg wrote:
    Kansk en rikstävling vore något för Body’s medlemmar. 18 hål golf varvat med chins, dips och fri posering. :p

    jag är på:bb2:

    #468470

    Har spelat 2 somrar från och till… ligger på 32 i hcp

    #468471

    Har 9,0 men har hafte lägre, har bara höjt mig de två senaste åren.
    hoppas det vänder snart annars kommer man att sluta.

    #468472

    Era längsta drivar då? det vore ju mer intressant att berätta här!

    Själv har jag som längst drivit 5 m från gren på ett par fyra hål 330m rakt fram och plant.

    #468473
    Haze wrote:
    Era längsta drivar då? det vore ju mer intressant att berätta här!

    Själv har jag som längst drivit 5 m från gren på ett par fyra hål 330m rakt fram och plant.

    längsta drivern ligger faktiskt på 340meter för mig…och det med trampolin

    #468474
    StorPatrik wrote:
    längsta drivern ligger faktiskt på 340meter för mig…och det med trampolin

    260m med hemlängtan…

    #468475

    Längsta driven runt 370-380 m nere i frankrike precis vid medelhavet i fullstorm. Par 5 runt 560 meter, slog drive-järn6, över green…
    Under hela veckan blåste det så mycket att om man lutade sig mot vinden, så ramlade man inte! Och då snackar jag inte skit, bokstavligt talat! Så fort du släppte bagen ramlade den omkull, till slut la man bagarna ner direkt.

    På samma bana slog jag drive på ett par 3 hål på 140 meter. Och nådde precis green haha, säger allt.

    #468476
    Tobbe_Z wrote:
    mm ska bli grymt gott att åka till egypten o spela.. skickar med en bild nu tror jag så du kan gotta dig :emo-thumb

    Åkt förbi den golfbanan med båt…sjukt snyggt

    #468477
    Alm wrote:
    äeh, golf är överskattat. Jag måste köra någonting 100 % annars orkar inte jag hålla på med det. Därför passar byggning mig perfekt.
    Sen får man alltid utdelning på gymet, det får man inte i golfen ^-^. Mentaliteten passar mig bättre på gymet än på golfbanan, gillar o kötta ;-)

    Ska jag hålla på med golf ska jag träna/spela från 08 till 21, annars fåre vara, ger inget annars.

    du bör tänka om tycker ja…va också så förut att om ja inte fixa en grej till 110% så sket ja i den….men går sjukt mycket bättre och blir roligare om man gör lite halvdana grejer också :) :up:

    #468478

    jag lirar också golf hcp +2.8

    #468479

    Jag vill fan göra ett försök att bumpa denna tråd!

    Några som lirar?
    Själv har jag nyss börjat och fick 36.0 igår! Så nu är det bara försöka slå ned sig!

    #468480

    Har 4,2. Har inte lirat på 2 år dock. spelade lite på mini-touren men va inget vidare bra. Sen skandia regional en del också.

    #468481
    anders172 wrote:
    Har 4,2. Har inte lirat på 2 år dock. spelade lite på mini-touren men va inget vidare bra. Sen skandia regional en del också.

    Okej! 4,2 är ju ruggigt bra! Inte sugen på att dra igång igen? :p

    #468482
    Kebbie wrote:
    Okej! 4,2 är ju ruggigt bra! Inte sugen på att dra igång igen? :p

    Lite kanske, men jag spelade bara fram tills jag va 17, sen slutade jag. Hade nog kunnat spela ner mig ganska bra om jag fortsatt. testade lite longdriving istället. Det gick okej iaf,

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.