Now Playing

Home Forums Repan Now Playing

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,196 through 3,210 (of 6,108 total)
  • Author
    Posts
  • #187762

    Arox och Oggelit0-jag blev nyss dissad [http://www.speedyshare.com/789404371.html]

    #187763
    Oggelit0 wrote:
    Arox och Oggelit0-jag blev nyss dissad [http://www.speedyshare.com/789404371.html]

    Antar att detta är Ni, liksom, varför rappa när man inte kan, visst kan man lära sig, men det är också musik, ngt man har känsla för! :up: Men åandra sidan var det inte Såå himmla hemskt som det brukar vara!

    #187764

    Firehouse – Reach for the sky

    #187765
    MATTI wrote:
    Antar att detta är Ni, liksom, varför rappa när man inte kan, visst kan man lära sig, men det är också musik, ngt man har känsla för! :up: Men åandra sidan var det inte Såå himmla hemskt som det brukar vara!

    Tack för kritiken det var första låten så har mkt att lära tar några år att bli skillad .

    #187766

    Copywrite ft Smut Peddlers – Tower Of Babble

    #187767

    Adept – At least give me my dreams back you negligent whore!

    XD älskar namnet på låten

    #187768

    Graveworm – I Need A Hero

    #187769
    Tobias.E wrote:
    Graveworm – I Need A Hero

    Naajs! Bonnie Tylor cover! :buttrock:

    #187770

    Duke Nukem theme, jam (nostalgi!)
    [youtube=g-y0MdPXslo]

    #187771

    Iron Maiden – Brave New World.

    #187772
    Oggelit0 wrote:
    Tack för kritiken det var första låten så har mkt att lära tar några år att bli skillad .

    Nästa steg i utvecklingen blir att lära sig spara som mp3 istället för waw ;)
    Har inte lyssnat på det ännu men håller just nu på att ladda hem den.

    Now plaing: jag_blev_nyss_dissad

    Jao, nu är väl inte jag själv någon afasi eller så men nej, nej och åter nej.
    Träna innan ni lägger upp en låt seriöst. Ni måste ju höra själv att det inte ens låter som rap? =P

    Beatet var skönt dock :D

    #187773

    lyssnar på egna bandet.
    myspace.com/thesufferingdays

    #187774

    Jag lyssnade på låtarna och måste säga att förutom att det inte är min musiksmak och att själva kvaliten på inspelning sög rätt hårt så låter det ju jävligt bra.
    Sen förstår jag inte riktigt vad man vill förmedla med ”jag-har-förlorat-hela-min-familj-panik-rösten” ^^

    #187775

    Iron Maiden – Ghost Of Navigator

    #187776
    Qustaph wrote:
    Nästa steg i utvecklingen blir att lära sig spara som mp3 istället för waw ;)
    Har inte lyssnat på det ännu men håller just nu på att ladda hem den.

    Now plaing: jag_blev_nyss_dissad

    Jao, nu är väl inte jag själv någon afasi eller så men nej, nej och åter nej.
    Träna innan ni lägger upp en låt seriöst. Ni måste ju höra själv att det inte ens låter som rap? =P

    Beatet var skönt dock :D

    usch vad du dissade oss :P som sagt första låten.

Viewing 15 posts - 3,196 through 3,210 (of 6,108 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.