Outlet gym i Västerås

Home Forums Repan Outlet gym i Västerås

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #70148
    #514767

    Ska till Västerås nästa vecka och behöver ett gym att träna på och undrar om det går att träna engångsträningar på Outlet gym och vad det kostar i så fall? Har försöket hitta info på nätet men inte hittat något och de har kanske inte öppet ännu eftersom de inte svarar i telefon så därför frågar jag här för någon tränar förmodligen på det gymmet.

    #514768

    Hej på dej! :)

    Jag hittar inget telefonnummer på mitt nya kort från Nya Outlet Gym. Prova med de [http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=outlet+gym&geo_area= gamla numren].
    Tror det kostar 50 kr gång om jag inte tar helt fel, kanske du kan skriva ett meddelande till Anders och fråga honom? Här finns lite information och bilder på ena gymmet: [http://forum.body.se/showthread.php?t=22579]

    #514769

    Tack!
    Ska försöka ta mig dit om det inte blir för dåligt väder eftersom det är lite över 4 km dit från hotellet men jag är van att gå eller springa vart jag än ska så det ska nog gå bra. I värsta fall får jag träna i centrum men det är lite roligare med riktiga gym.

    #514770
    gotland wrote:
    Tack!
    Ska försöka ta mig dit om det inte blir för dåligt väder eftersom det är lite över 4 km dit från hotellet men jag är van att gå eller springa vart jag än ska så det ska nog gå bra. I värsta fall får jag träna i centrum men det är lite roligare med riktiga gym.

    nJoy är ett riktigt gym tycker jag. :)
    Ligger mitt i centrum och har allt man behöver.
    :up:

    #514771
    Razmeister899 wrote:
    nJoy är ett riktigt gym tycker jag. :)
    Ligger mitt i centrum och har allt man behöver.
    :up:

    njoy kostar förmodligen multi att träna på och jag ska ändå köra 4 dagar och vill inte betala över 100 kr för vaje pass men tack för tipset

    #514772
    gotland wrote:
    njoy kostar förmodligen multi att träna på och jag ska ändå köra 4 dagar och vill inte betala över 100 kr för vaje pass men tack för tipset

    Fan vad blåst jag är, missade att du bara var här på en kort visit.

    #514773
    Above The Line wrote:
    Vet inte hur det är nu efter de har bytt ägare på N.O, men det är bara att gå
    fram och snacka med någon i receptionen.

    Träna gratis är nog inte helt omöjligt, iallafall första gången.

    Behöver absolut inte träna gratis men jag vill inte heller betala över 100 kr varje gång eftersom bara maten kommer kosta en del eftersom jag bor på hotell hela veckan.

    #514774
    gotland wrote:
    Ska till Västerås nästa vecka och behöver ett gym att träna på och undrar om det går att träna engångsträningar på Outlet gym och vad det kostar i så fall? Har försöket hitta info på nätet men inte hittat något och de har kanske inte öppet ännu eftersom de inte svarar i telefon så därför frågar jag här för någon tränar förmodligen på det gymmet.

    Förut kostade engångsträning 50 kr men de har höjt priset till 70-90 nånstans.
    Men de kan säkert ordna nåt specialpris åt dig om du tränar där varje dag en hel vecka och du säger att du bara är här i Västerås tillfälligt.
    Det är ingen personal på plats lör-sön nej (man kan dock träna dygnet runt).

    Hursomhelst så gör du rätt i att gå på Outlet Gym på Hälla, det är stans bästa enligt mig och många andra. Trevligt folk och stämning är det också.

    #514775

    Fan, var där ikväll och när jag höll på träna kom jag och tänka på detta, att jag borde kolla prislistan osv. Men sen glömde jag bort det! Hahaha, fan sorry.

    #514776

    Lyfter en gammal tråd..

    Funderar på att köra på Outlet vid Max i Västerås. Åsikter om detta?

    Mvh Andreas

    #514777

    Jag undrar lite över utrustningen på Hälla gymmet. Närmare bestämt bänkpress, knäböj/rack och marklyft. Finns det bara en av varje eller finns det plats för två pers att köra t.ex. knäböj eller bänk samtidigt?

    Kör på feelgood nu och kvällstid är det inte så roligt att ”slåss” om utrymmet för basövningar så funderar på om det är dax att byta.

    #514778

    2 bänkpressar, 1 snebänk, 2 smith, 1 powerrack, 1 liknande powerrack där man kan köra böj (kommer f*n inte på namnet), 1 fyrstation, 1 CC, 1 hacklift, 2 benpressar, 4 eller 5 fastskruvade bänkar framför hantlarna, hantlar upp till 75-80kg tror jag, dom flesta standardmaskinerna (benspark, bencurl, T-bar, chin + dip, axelpress, vadmaskiner mm mm + en massa annat lull lull. Finns istort dubbelt av allt så man behöver inte vänta (iaf inte på dagen vid ca 13-17)

    #514779
    Stevooooo wrote:
    2 bänkpressar, 1 snebänk, 2 smith, 1 powerrack, 1 liknande powerrack där man kan köra böj (kommer f*n inte på namnet), 1 fyrstation, 1 CC, 1 hacklift, 2 benpressar, 4 eller 5 fastskruvade bänkar framför hantlarna, hantlar upp till 75-80kg tror jag, dom flesta standardmaskinerna (benspark, bencurl, T-bar, chin + dip, axelpress, vadmaskiner mm mm + en massa annat lull lull. Finns istort dubbelt av allt så man behöver inte vänta (iaf inte på dagen vid ca 13-17)

    Låter ju helbra, tack för infon! Kanske får bli ett gymbyte inom snar framtid då.

    #514780
    Stevooooo wrote:
    2 bänkpressar, 1 snebänk, 2 smith, 1 powerrack, 1 liknande powerrack där man kan köra böj (kommer f*n inte på namnet), 1 fyrstation, 1 CC, 1 hacklift, 2 benpressar, 4 eller 5 fastskruvade bänkar framför hantlarna, hantlar upp till 75-80kg tror jag, dom flesta standardmaskinerna (benspark, bencurl, T-bar, chin + dip, axelpress, vadmaskiner mm mm + en massa annat lull lull. Finns istort dubbelt av allt så man behöver inte vänta (iaf inte på dagen vid ca 13-17)

    På de flesta gym behöver man ju inte st å i kö före 16 på dagen..Det är ju efter 16 då alla slutat jobbet som trycket blir.
    :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.