PC- och konsolspel att se fram emot

Home Forums Repan PC- och konsolspel att se fram emot

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • Author
    Posts
  • #232603

    The Last of Us

    [youtube=qLGxubfC1Ik]

    Max Payne 3
    [youtube=-PbphJ8KMjo&feature=fvst]

    Bioshock Infinite
    [youtube=mGkZUV85WJo&feature=relmfu]

    Grand Theft Auto V
    [youtube=MbSdxtFuVtY]

    #55863
    #232604

    Dragon Age 3 och Mass Effect 3!

    #232605

    Borderlands 2
    Diablo 3
    Far Cry 3
    Krater
    Prototype 2
    Tomb Raider

    #232606

    The Last Of Us ser riktigt grymmt ut! När släpps det choppa?

    #232607
    Ryan wrote:
    The Last Of Us ser riktigt grymmt ut! När släpps det choppa?

    Håller med, kan bli ett sjukt bra spel. Finns dock ingen release date
    ännu. Gissar på slutet av det här året, eller början av 2013.

    Tomb Raider
    [youtube=nFBrgeSjj-0]

    Äntligen kommer Alan Wake till PC
    [youtube=iz7HhSzvuak]

    Ser även fram emot spelet som aldrig släpps; Half-Life 3. Spelade klart HL2: Ep 2 för typ 5 (!!!) år sedan.

    #232608
    faran wrote:
    Dragon Age 3 och Mass Effect 3!

    Har gett upp hoppet kring BioWare, de har förstört Dragon Age-serien med sin urusla uppföljare som jag skulle kalla en av de värsta någonsin. Om de ska återfå något förtroende alls då krävs det att de lägger ner några år på DA3 vilket de gjorde med Origins (5år om jag inte minns fel) för då kan de leverera ett spel som når skyarna, annars blir det ett tunt jävla skitspel som DA2 vilket fick 1 års utveckling.

    #232609
    Psyx wrote:
    Har gett upp hoppet kring BioWare, de har förstört Dragon Age-serien med sin urusla uppföljare som jag skulle kalla en av de värsta någonsin. Om de ska återfå något förtroende alls då krävs det att de lägger ner några år på DA3 vilket de gjorde med Origins (5år om jag inte minns fel) för då kan de leverera ett spel som når skyarna, annars blir det ett tunt jävla skitspel som DA2 vilket fick 1 års utveckling.

    Jag tyckte DAII var bra, och speciellt fighterna. Det kändes mycket kraftfullare och mäktigare att slåss här än i Origins och Awakening.

    Men du kan ju inte ge upp hoppet helt för BioWare pga ett lite sämre spel, efter de grymma spel de levererat tidigare.

    #232610

    The Last Guardian. Skulle släppts för två år sedan, men har blivit
    framskjuten gång på gång. Fumito Ueda är inte direkt en man som har bråttom.

    [youtube=EHzHoMT5eRg]

    #232611

    The Last Guardian är ett av de spel jag mest ser fram emot.

    #232612
    Gober wrote:
    The Last Guardian är ett av de spel jag mest ser fram emot.

    Hoppas den släpps i år i alla fall…

    I Am Alive – också ett spel som det surrats om i flera år, men som
    aldrig någonsin släpps.

    [youtube=pN0CiFs3U9I&feature=relmfu]

    #232613

    Tja, jag såg fram emot Knights of the old republic eftersom jag av någon outgrundlig anledning aldrig spelat dem spelen. Klarade Kotor 2 igår kväll så nu får jag ögna den här tråden för inspiration.

    #232614
    faran wrote:
    Dragon Age 3 och Mass Effect 3!

    [youtube=KqwGmZx7vjY]

    #232615

    Det här kan bli ett underhållande spel. I klippet får man se att det verkar väldigt bra i sättet det är uppbyggt vad gäller actionsekvenserna där man ska springa omkring och kråla på marken samtidigt som man skjuter. Det ska även kännas stor skillnad på vilka vapen man använder.
    [youtube=ULVSPVb9ktc]

    #232616

    Yes, håller med dig faran, kan bli en hit det där. Men inte är väl själva skjut-tekniken
    speciellt unik? Tycker det påminner mycket om stilen i Saint’s Row The Third.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.