PC- och konsolspel att se fram emot

Home Forums Repan PC- och konsolspel att se fram emot

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 49 total)
  • Author
    Posts
  • #232617
    Gettodachoppa wrote:
    Yes, håller med dig faran, kan bli en hit det där. Men inte är väl själva skjut-tekniken
    speciellt unik? Tycker det påminner mycket om stilen i Saint’s Row The Third.

    Nja den är väl inte unik, men den är utvecklad sen tidigare spel.
    Det jag är lite frågande till i spelet är att det utspelar sig i Brasilien. Jag tror det kan vara svårt att få till rätt känsla i de miljöerna. Jag hade velat att han sprang runt i en mörk, futuristisk stad med massa skyskrapor. Typ Tokyo eller Hongkong.

    #232618

    Ja, Brasilien är inte direkt det första man tänker på i en Max Payne-story. Här har du en ganska bra intervju
    med Rob Nelson, art director, om tankarna kring fortsättningen från tvåan:

    [http://xbox360.ign.com/articles/119/1197665p1.html http://xbox360.ign.com/articles/119/1197665p1.html%5D

    Tycker fortfarande att sista meningen i del två är bland det bästa som levererats i ett spel…

    [youtube=m9wfNJG1b18]

    #232619

    Jodå Max Payne verkar lovande. Ettan var riktigt bra tyckte jag. Minns fortfarande den där frustrerande delen där man gick i mörker på någon röd linje, mycket frustrerande.

    #232620

    Diablo 3!! :)

    #232621
    Kin wrote:
    Diablo 3!! :)

    Jajjamensan. Releasen är nu spikad till 15 maj.

    [http://eu.blizzard.com/en-gb/news/?d=2012-3#151451 http://eu.blizzard.com/en-gb/news/?d=2012-3#151451%5D

    #232622

    Min kusin som numera kör Mac och PS3 köpte en PC för typ 13 lakan bara för att spela Diablo…haha.

    Det verkar dock bra men sådana spel är farliga och kan bidra till dålig hållning, blek hy, och näringsbrist. Inget för en muskelbyggare.

    #232623
    Gober wrote:
    Min kusin som numera kör Mac och PS3 köpte en PC för typ 13 lakan bara för att spela Diablo…haha.

    Det verkar dock bra men sådana spel är farliga och kan bidra till dålig hållning, blek hy, och näringsbrist. Inget för en muskelbyggare.

    Då var han värre än mig. Jag har ett chippat xbox360 elite och när jag skulle spela Mass Effect 3 så gick det inte. Då åkte jag och köpte ett nytt xbox. Så nu har jag en svart och en vitt box under tvn. :)

    #232624
    faran wrote:
    Då var han värre än mig. Jag har ett chippat xbox360 elite och när jag skulle spela Mass Effect 3 så gick det inte. Då åkte jag och köpte ett nytt xbox. Så nu har jag en svart och en vitt box under tvn. :)

    sjukt beteende det med ;-D

    Men vad gör man inte när speldjävulen sätter in. Värsta jag varit med om var när jag skulle ha ett av GTA-spelen. Köade utanför Elgiganten med 150 spelnördar och 100 galna mammor som skulle handla till sina bortskämda ungar. Det var KAOS! men jag fick mitt spel.

    #232625
    Gober wrote:
    sjukt beteende det med ;-D

    Men vad gör man inte när speldjävulen sätter in. Värsta jag varit med om var när jag skulle ha ett av GTA-spelen. Köade utanför Elgiganten med 150 spelnördar och 100 galna mammor som skulle handla till sina bortskämda ungar. Det var KAOS! men jag fick mitt spel.

    Ja helt friskt är det ju inte, men det verkar ju vara tråkigt att vara helt normal. :p
    Det skulle vara en rolig syn om du tacklade dig fram bland ungarna och kärringarna på väg till kassan. :)

    #232626

    Timelapse 2 … åh, men det är mer sannolikt att zebror börjar flyga; Barracuda konkade för en herrans massa år sedan.

    #232627

    Far Cry 3-trailer (tyvärr med Dubstep-crap…)

    [youtube=J6gnOVJsCsM]

    Gammal men sevärd in game-demo:

    [youtube=3nXjcMlX8oE]

    #232628

    Far Cry 3 ser ju rikitgt nice ut! Påminner lite om Uncharted fast i first-person view.

    #232629

    Cinematic trailer…

    [youtube=EfOOOAN9e9w]

    Lite av en in game-trailer

    [youtube=GjY7yFMEk-c]

    Demo med kommentarer

    [youtube=NZHA58-_2Eg]

    #232630

    Hörde att det kommit ett prel datum för Black Ops 2. Med MW3 spelmotor, men BO banor och upplägg. Luktar köpvarning på det minst sagt…..

    #232631

    Efter Mass Effect 3 finns ett tomrum i mitt liv som Aliens mycket väl kan komma att fylla. Men det är länge kvar tills spelet kommer, därför har jag köpt Mass Effect 1 (spelade aldrig det) och tänkte börja om från början. :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.