Show your face!

Home Forums Repan Show your face!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 927 total)
  • Author
    Posts
  • #424537
    Marcus Syvertsen wrote:
    ”Vårgräsbränningen kommer tidigt i år! Stort skogsparti i Halland nerbränt. Förövaren hävdar att det hela är ett oskyldigt försök till kommunikation i hans jakt på livskamrat. Läs mer på sida 4.”

    Hehe :D

    #424538
    Marcus Syvertsen wrote:
    ”Vårgräsbränningen kommer tidigt i år! Stort skogsparti i Halland nerbränt. Förövaren hävdar att det hela är ett oskyldigt försök till kommunikation i hans jakt på livskamrat. Läs mer på sida 4.”

    Bra där ! Djungeltrumman är säkrare! Skickar 2 långa 3 korta åt miss GetFitOrDieTrying;)

    #424539
    Calle Sirén wrote:
    Aix: Måste fråga, var du på Gerdahallen för ett par veckor sedan? Såg en tjej (med bra massa) som liknade dig där!

    Mvh Calle Sirén

    Hej Calle!

    Ajjemen! ;) Du har sååå rätt så.. Min bror (som också heter Kalle) bor i Lund, så jag var där å tränade med han å hans sambo.. Såg dig faktiskt, men var inte helt säker så jag vågade inte komma fram å hälsa! 😮 Men synes kanske där fler gånger!

    MVH

    Annika

    #424540
    Tommy Karlsson wrote:
    Mja, undrar vart hon har andra handen ?:D :|

    Wtf..?! Var bara jag å Marie, men var schysst nog å klippa bort henne.. :p

    #424541
    andrasidan wrote:
    Bra där ! Djungeltrumman är säkrare! Skickar 2 långa 3 korta åt miss GetFitOrDieTrying;)

    Naaaw så sött! Haha lite tarzan stuk där! har du sånt där höftskynke också? :p

    #424542

    Där har vi en dagsfärsk bild. Avataren symboliserar bara min idol, inget mer :D
    [img=http://robinm.blogg.se/images/bild005_1207735040.jpg]

    #424543

    Ok, jag lägger väl också upp en bild här… Även fast jag har varit ganska flitig med att försöka dölja min norrländska nuna med diverse solglasögon 8)

    Just inkommen från ett litet snöoväder, så jag har mössfrilla…
    Men va fan, vem bryr sig… Det bjuder jag på!

    Nä… Jag tror jag håller mig till solglasögon och
    hattar framöver…
    :yikes:

    #424544
    Pure wrote:
    aka Ed Powers

    Ha ha. :D

    #424545
    GetFitOrDieTrying wrote:
    Naaaw så sött! Haha lite tarzan stuk där! har du sånt där höftskynke också? :p

    haha, naw då dår jag leta långt bak i garderoben:)

    #424546

    Me Then!!

    #424547

    [img=http://i31.tinypic.com/2yw65bt.jpg]

    #424548
    Samquente wrote:
    [img=http://i31.tinypic.com/2yw65bt.jpg]

    de va en glad jävel!=) har du vart ut på magma nånting Sami?

    #424549
    Pure wrote:
    Eftersom medelålders män är så attraktiva och populära här på detta forum så bjuder jag på några bilder till av mig aka Ed Powers Michelingubben.

    Smoke is in the Air= Love is in the air;)

    har man bmw med kolfibertak så kan man leva med högt hårfäste =)

    #424550
    andrasidan wrote:
    de va en glad jävel!=) har du vart ut på magma nånting Sami?

    Yeah, visar mina positiva sidor åt allmänheten :emo-thumb är väl snyggast också när jag ler ;) Ne, har inte varit på Magma, är det något att ha?

    #424551
    Samquente wrote:
    Yeah, visar mina positiva sidor åt allmänheten :emo-thumb är väl snyggast också när jag ler ;) Ne, har inte varit på Magma, är det något att ha?

    de var de jag tänkte du skulle svara på=)

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 927 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.