Show your face!

Home Forums Repan Show your face!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 927 total)
  • Author
    Posts
  • #424552
    andrasidan wrote:
    de var de jag tänkte du skulle svara på=)

    Hehe, okej! Har inte hunnit besöka det där stället än.

    #424553

    cool bild sebbe o,hur går det med modellandet?hör av dig gubben

    #424554

    Får väl bjuda på mig lite jag också då :yikes:

    #424555

    bidrar med ett ansikte..

    #424556
    andrasidan wrote:
    Bra tråd, Kul å se lite vanliga pics på forumdemonerna:)

    [img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/DSC00548.jpg]

    Vad har hänt? Fick du en handflata i nyllet av bruden strax innan fotot togs? Luggen ser lite sne ut. :D

    #424557

    Vad söta ni är =)

    #424558
    Peter.S wrote:
    Vad har hänt? Fick du en handflata i nyllet av bruden strax innan fotot togs? Luggen ser lite sne ut. :D

    som feminist gillar jag inte att du antar att det är bruden som slog mig. Kunde lika gärna vart pojkvännen som bitchslappade mig:)

    #424559

    :)

    #424560
    nible wrote:
    Får väl bjuda på mig lite jag också då :yikes:

    Lite pete doherty? :)

    #424561
    Emol wrote:
    Lite pete doherty? :)

    Och det är ?

    Edit: Såg nu vem det va, hoppas verkligen att du inte menar det där ;o

    #424562
    andrasidan wrote:
    som feminist gillar jag inte att du antar att det är bruden som slog mig. Kunde lika gärna vart pojkvännen som bitchslappade mig:)

    Ja, men då hade det vart med ett baseballträ och ingen handflata. :D

    #424563

    Hahah :whistle:

    #424564
    Pure wrote:
    Ja precis :) Och han är ekonomiskt oberoende åxå, det ville han ”högst” poängtera.

    Med hans data kunskaper och kriminella nätverk så hackar han privata personers datorer och avlyssnar telefoner spammar, och bloggar ut folks bilder och personlig info på nätet. Och Ukraina/Ryssland är ett bra ställe att gömma sig och samarbeta med billig arbetskraft av underhuggare bla…

    Vem är det som gömmer sig? Han är en högst akademisk utbildad och kunnig otroligt fiiiin människa som få kan vara.han måste ju få bekräftelse någonstans med sina kunskaper och datakontakter.

    Love Ya man.

    Kind Regards

    Ed Powers.

    Mycket intressant!

    #424565
    Pure wrote:
    Ja precis :) Och han är ekonomiskt oberoende åxå, det ville han ”högst” poängtera.

    Med hans data kunskaper och kriminella nätverk så hackar han privata personers datorer och avlyssnar telefoner spammar, och bloggar ut folks bilder och personlig info på nätet. Och Ukraina/Ryssland är ett bra ställe att gömma sig och samarbeta med billig arbetskraft av underhuggare bla…

    Vem är det som gömmer sig? Han är en högst akademisk utbildad och kunnig otroligt fiiiin människa som få kan vara.han måste ju få bekräftelse någonstans med sina kunskaper och datakontakter.

    Love Ya man.

    Kind Regards

    Ed Powers.

    Du kanske skulle vänta med ölen åtminstone tills den lokala pizzerian öppnat, så slipper man läsa dylika inlägg i fortsättningen.

    #424566

    Ölen är väl ok, det är nog opiumpipan han följer upp dem med som sätter sprätt på kreativiteten lite extra.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 927 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.