Show your face!

Home Forums Repan Show your face!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 927 total)
  • Author
    Posts
  • #424687
    Johan Malm wrote:
    Söt du är ;)

    Hahaha du med, får jag chans på dig?

    #424688
    Pure wrote:
    söka efter en partner från ett annat land

    Du hittade ingen, va?

    Vad har detta att göra med show your face?

    #424689
    Nordberg wrote:
    Har bara nakenbilder på den här datorn, hoppas att det är ok. :p

    Fyfan va grym kropp! :up:

    #424690
    MATTI wrote:
    Fyfan va grym kropp! :up:

    Tack 😮 :).

    #424691
    MATTI wrote:
    Fyfan va grym kropp! :up:

    Ett minne blott… En relik, från en svunnen tid.

    Nejdå sötnos, du är fortfarande så fin så! ;)

    Det går rykten i huset om att du och Johanna ska bjudas över snart, så för ditt eget bästa, ignorera alla telefonsamtal ifrån mina föräldrar. :D

    #424692
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ett minne blott… En relik, från en svunnen tid.

    Nejdå sötnos, du är fortfarande så fin så! ;)

    Det går rykten i huset om att du och Johanna ska bjudas över snart, så för ditt eget bästa, ignorera alla telefonsamtal ifrån mina föräldrar. :D

    Hehe formen börjar komma tillbaka faktiskt, det var ju ett tag sedan vi sågs.

    Hahaha ok, ska inta svara om det ringer :D ;).

    #424693
    Nordberg wrote:
    Hehe formen börjar komma tillbaka faktiskt, det var ju ett tag sedan vi sågs.

    Hahaha ok, ska inta svara om det ringer :D ;).

    Åhåhå, ska du skala fram din ljuvliga symmetri igen? Det blir kul att se, om det dokumenteras. Senast såg det ju bevisligen skitbra ut, om man ser till avataren.

    #424694
    Marcus Syvertsen wrote:
    Åhåhå, ska du skala fram din ljuvliga symmetri igen? Det blir kul att se, om det dokumenteras. Senast såg det ju bevisligen skitbra ut, om man ser till avataren.

    Tack tack, ljuvliga :D.
    Måste komma igång nu, du blir ju bara större och hårdare för varje bild man ser så nu måste man börja ligga i igen.

    #424695
    Nordberg wrote:
    Tack tack, ljuvliga :D.
    Måste komma igång nu, du blir ju bara större och hårdare för varje bild man ser så nu måste man börja ligga i igen.

    Duhu, nu talar du i nattmössan gamle vän, skenet bedrar dig. Jag är degigare än någonsin förr, och fysiken går tyvärr utför för varje skoluppgift som kommer… 😥 Men jag kämpar på haha!

    #424696

    Typ 1 år gammal… :ph34r:

    #424697
    Pure wrote:
    Ni lever i det trygga landet Sverige.Ni tror det mesta är frid och fröjd.
    Vi tror på saker som skrivs i media och på internet,enbart för syftet att sälja, lura och tjäna pengar.

    I detta fall ska jag berätta den verkliga historien om den välorganiserade brottsligheten bla inom intenetdating och korruptionen i Ukraina & Ryssland mfl.
    Propagandan som bla skrivs och målas upp av den organiserade brottsligheten via internet

    Det folk ”inte” tänker på är att bakom ytan döljer sig en helt annan fasad. Den folk inte vet om.Och den bilden skiljer sig helt från verkligheten.

    Det jag här skriver gör jag för att jag tycker sanningen ska komma fram, och folk kan bara lära sig genom erfarenhet och kunskap.

    Denna websida Travel Chernovtsy..
    [http://www.network54.com/Forum/48258/page-10]

    … var ägd av en vän till mig som bodde i Chernovtsy Ukraina. (denna sida vart senare övertagen Hackad” pga varningar om den organiserade brottslighten som finns av detta nätverk av folk som tjänar pengar på detta område inom internetdating och sk.marriageagencies via internet.

    I staden Chernovtsy- Ukraina fanns en dam slug ”häxa” vid namn Lubov Baranova som av ortsbefolkningen var ökand.När järnridån föll, så öppnades gränserna till väst och internet var ett faktum. Baranova var bland dom första att utnyttja denna geniala ”Internet-Dating-Business” till sin fördel (ekonomiskt)

    Rekryteringen skedde bla i universiteten i staden där tjejer vart tillfrågade om dom ville ställa upp och ta bilder mot en rimlig slant, en del vart även ”skolade” att göra lite fulare saker inom området mot en viss betalning.Allt detta guidades och sköttes av Baranova och hennes team och tjej medlemar.

    Hon satte ut bilder som hon tagit av tjejer på bla en internationell dating site som då år 1998 hette ”One And Only” I staden Chernovtsy visste alla vad som pågick men det hindrade ju inte henne från att fortsätta med sin business.
    Många män som hon lurat ner till Chernovtsy i hopp om att få träffa tjejen/damen dom hade haft haft kontakt med. Flesta mailen var Random mails som skickades till ett 30tal män som hon fångat via sina utannonseringar på datingsiter. Även Telefonkontakt med den utvalda partnern skedde med de var inte tjejen i fråga utan en annan tjej som betalades för att göra sitt telefon jobb, för att locka ner männen till Chernovtsy.
    Nu gick jag ju inte på denna nit eftersom det var ganska uppenbart för mig, men då började detta internationella krimenella nätverk av folk tydligen ”hacka” min dator från DAG 1. Detta visste jag då inte, och speciellt inte att det skulle leda till lilla Sverige!!! Men som med all sådan brotslighet så finnasieras detta större organiserade kriminella nätverk, av rikare nätverk av folk från VÄST som sammarbetspartners.

    Nu ska jag inte tråka ut er med mer ingående detaljer. Men det jag gjorde var att jag varnade folk för hela dating-bluffen. Och därav så ser ni resultatet.

    Internet är ett högst osäkert ställe på alla sätt, så gör nogranna efterforskningar inom alla områden så ni slipper bli hotade till livet pga att du råkade söka efter en partner från ett annat land, detta gäller speciellt Ukraina som är ett av dom mest korrupta länder i världen, där dom i princip gör vad som helst för hur lite som helst.

    Finns även Ryssar-Ukrainare som varnat andra folk genom sina hemsidor om vad denna bransch inom Dating- Marriage agencies i Ukraina Ryssland kan innebära. En som jag vet om vart knivhuggen till döds utanför sitt hem för detta.

    Så innan ni tror på all uppmålad internet-propaganda,så tänkt alltid 2 ggr istället för 1.Det kan sluta med mer en bara ett brustet hjärta.

    Från en som vet vad denna branch handlar om.

    Mvh

    Och priset till mest ”off topic”-inlägg kan vi väl redan dela ut till Pure?

    Seriöst, vad snackar du om för bransch? Vad har det du skrivit med nånting på detta forum att göra överhuvudtaget? Är det här ett forum där folk söker partners utomlands? Seriöst, du får skärpa till dig.

    #424698

    Hahaha Pure, vad det än är du flummar på så verkar du ha kul. :D

    #424699
    Pure wrote:
    Ni lever i det trygga landet Sverige.Ni tror det mesta är frid och fröjd.
    Vi tror på saker som skrivs i media och på internet,enbart för syftet att sälja, lura och tjäna pengar.
    Mvh

    Ööö?? :D

    #424700
    Vandraren wrote:
    Tog du spermabussen? :D

    Det var ingen spermabuss när vi kom, men det var en när vi gick. ;)

    #424701
    Jacksatan wrote:
    Och priset till mest ”off topic”-inlägg kan vi väl redan dela ut till Pure?

    Seriöst, vad snackar du om för bransch? Vad har det du skrivit med nånting på detta forum att göra överhuvudtaget? Är det här ett forum där folk söker partners utomlands? Seriöst, du får skärpa till dig.

    Har minne av att Pure skrivit om den här dejtingbranschen i någon tråd han skapade men ingen brydde sig. Så kanske det är så att Pure såg chansen att återskapa intresset för hans favoritämne. Sen kan man fråga sig varför Pure åter igen så gärna vill ta upp denna skumma detjingbransch? Pure kanske är ett offer för denna hemska dejtingbransch… Nå Pure, har du blivit bedragen av avdankade ryska prostituerade?

    mvh Boven

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 927 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.