Show your face!

Home Forums Repan Show your face!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 927 total)
  • Author
    Posts
  • #424447
    kiRRe wrote:
    hahah.. men han påpekade att detta var en riktig FACE tråd och att jag tydligen bröt regeln med att lägga in en bild på mig och min flickvän!

    Jaha, jag som trodde han skrev ett citat ur senaste UFO-rapporten från San Diego.

    #424448
    Qustaph wrote:
    Jaha, jag som trodde han skrev ett citat ur senaste UFO-rapporten från San Diego.

    smart du är snygging! :up:

    #424449

    Gutt me killar som inte snålar med komplimanger till varandra=)

    #424450

    haha +1

    #424451
    Qustaph wrote:
    Undra om Robin_U halkade på musen och bröt fingret i euforisk stress för att hinna se bilden så fort som möjligt..

    Jag undrar om du verkligen känner ett trängande behov av att skriva meningslösa dryga kommentarer? Det verkar ha varit en del sådana de sista sidorna från några personer som borde veta bättre än att gå så förbaskat off topic. Snart låser väl någon mod tråden om tjafset fortsätter, vilket vore tråkigt.

    #424452
    Mantus wrote:
    Jag undrar om du verkligen känner ett trängande behov av att skriva meningslösa dryga kommentarer? Det verkar ha varit en del sådana de sista sidorna från några personer som borde veta bättre än att gå så förbaskat off topic. Snart låser väl någon mod tråden om tjafset fortsätter, vilket vore tråkigt.

    ta det lungt mantus, han dietar och egot stiger allt eftersom han upptäcker att det finns ett par 33cms ”guns” där under.

    #424453

    Richard_B said it all ~
    Eftersom min flickvän och alla mina vänner var ute på krogen och jag fick sitta hemma vid datorn och uppdatera aftonbladets hemsida varanan minut för att ha något att göra så gick det ut över alla här. Ikväll blir det svårt att sova. Förlåt.

    Ontopic så tycker jag att rickard ser ut som en nallebjörn som man bara vill hålla om och mata på sin avatar bild!

    #424454

    Här har ni Hellboy.. något orakad.

    #424455

    snacka om snygging —> Martin :P
    är du singel eller? haha

    #424456
    Qustaph wrote:
    Richard_B said it all ~
    Eftersom min flickvän och alla mina vänner var ute på krogen och jag fick sitta hemma vid datorn och uppdatera aftonbladets hemsida varanan minut för att ha något att göra så gick det ut över alla här. Ikväll blir det svårt att sova. Förlåt.

    Ontopic så tycker jag att rickard ser ut som en nallebjörn som man bara vill hålla om och mata på sin avatar bild!

    får gärna mata mig :- )

    #424457

    Nyår 2007-2008…

    #424458
    Curly wrote:
    Gutt me killar som inte snålar med komplimanger till varandra=)

    Tjejernas komplimanger lyser med sin frånvaro i denna tråden :D

    #424459

    Aix: Måste fråga, var du på Gerdahallen för ett par veckor sedan? Såg en tjej (med bra massa) som liknade dig där!

    Mvh Calle Sirén

    #424460
    aix wrote:
    Nyår 2007-2008…

    Haha, busig blick

    #424461
    ShevCo wrote:
    Haha, busig blick

    Mja, undrar vart hon har andra handen ?:D :|

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 927 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.