Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520105

    stod face to face med självaste dorian yates då jag hjälpte till med vikter för hans uppvärmning backstage på SM då han gästposerade. Stoooooooor kille när man står 1m ifrån och han pumpar upp sig för att äntra scenen! Massiv! En bild man inte glömmeri första tagt vill jag lova:-)

    #520107
    Jay wrote:
    Ha! Jag har fastnat med fingret mellan KRAMPUS bröst!

    Wauw……:worship: :D

    #520109

    min morfar vann en ny v70 på bingolotto igår (A)

    #520111
    MATTI wrote:
    Du kör inte MMA/Thai eller liknande, skulle bytt direkt om jag var du! :emo-thumb

    Varför? Alla kanske inte tränar enbart för att så effektivt som möjligt kunna slå en annan människa sanslös.

    #520113

    har det varit några sexuella rekord här? har inte läst hela tråden utan bara sett några nämna vilka stora don de har. men inga andra achievements som tagits upp?

    #520114
    Sammy wrote:
    har det varit några sexuella rekord här? har inte läst hela tråden utan bara sett några nämna vilka stora don de har. men inga andra achievements som tagits upp?

    Sir Nicke har legat tresiffrigt. Sen om det är en bedrift eller inte kan väl diskuteras, men det är iaf en högre siffra än de flesta här – på gott och ont I guess.

    #520115
    Mantus wrote:
    Varför? Alla kanske inte tränar enbart för att så effektivt som möjligt kunna slå en annan människa sanslös.

    Haha, om du ser det från den vinkeln så är det upp till dig, du verkar inte veta så mkt om den sporten/grenen va? :up:

    #520116
    MATTI wrote:
    Haha, om du ser det från den vinkeln så är det upp till dig, du verkar inte veta så mkt om den sporten/grenen va? :up:

    Istället för att prata strunt kan du väl då som verkar ha något högre vetande om dessa tre sporter berätta varför ända in i helvete en TKD-tävlande på elitnivå ska byta till MMA av allt jox som finns?

    #520118
    Marcus Syvertsen wrote:
    Istället för att prata strunt kan du väl då som verkar ha något högre vetande om dessa tre sporter berätta varför ända in i helvete en TKD-tävlande på elitnivå ska byta till MMA av allt jox som finns?

    Elitnivå skulle jag verkligen inte kalla det och eftersom han tydligen har riktigt bra grunder inom kampsport skulle det ju vara roligt att pröva på ngt annat, tex?
    Sedan sa han ju själv att han är sugen, så du kanske skall framföra frågan till honom då ist?:)

    Du kan ju söka dig till ngn klubb som utövar detta ”jox” och se hur det går till…

    #520120
    Marcus Syvertsen wrote:
    Sir Nicke har legat tresiffrigt. Sen om det är en bedrift eller inte kan väl diskuteras, men det är iaf en högre siffra än de flesta här – på gott och ont I guess.

    där ser man.

    #520122
    Marcus Syvertsen wrote:
    Sir Nicke har legat tresiffrigt. Sen om det är en bedrift eller inte kan väl diskuteras, men det är iaf en högre siffra än de flesta här – på gott och ont I guess.

    Skrev jag det?…:o

    #520124
    nicke biff wrote:
    Skrev jag det?…:o
    nicke biff wrote:
    Jag har legat med över 100 brudar.

    Ja, det skrev du:D

    #520126
    Vandraren wrote:
    Ja, det skrev du :D

    Måste älska referenser!!! :D

    #520128
    X-amin wrote:
    Jag har slutat snusa efter 14 år.. är inne på min andra snusfria vecka.

    Snart blir det cross då … :ike:

    #520130
    Vandraren wrote:
    Ja, det skrev du:D

    Åh herregud!……ja ja hoppas det stannar mellan oss tre :unsure:

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.