Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 782 total)
  • Author
    nicke biff wrote:
    Åh herregud!……ja ja hoppas det stannar mellan oss tre :unsure:

Oss 103.

Hehe, här kommer ett av de mer känslomässigt laddade inläggen i den här tråden. 100 tjejer har jag inte haft sex med, men jag gjorde något annat idag däremot. Jag satte mig ner med en person och pratade ut om någonting som plågat mig sedan jag började gå i skolan. Jag har en liten fobi, och den har jag hållt för mig själv hela (även om det än är kort) mitt liv… Tills idag. För idag hade jag äntligen stake att berätta om det för någon.

Skiter väl ni i, antar jag. För ni är bara ett gäng roller på ett forum, men jag är stolt över det iaf.

:)

Marcus: Har du sagt A får du säga B ;)

Calle Sirén wrote:

Ät Bajs. :)

Vandraren wrote:
    Oss 103.

104…det har ju varit helg:o……………nä jag e skötsam now days:|

Marcus Syvertsen wrote:
    Hehe, här kommer ett av de mer känslomässigt laddade inläggen i den här tråden. 100 tjejer har jag inte haft sex med, men jag gjorde något annat idag däremot. Jag satte mig ner med en person och pratade ut om någonting som plågat mig sedan jag började gå i skolan. Jag har en liten fobi, och den har jag hållt för mig själv hela (även om det än är kort) mitt liv… Tills idag. För idag hade jag äntligen stake att berätta om det för någon.

Skiter väl ni i, antar jag. För ni är bara ett gäng roller på ett forum, men jag är stolt över det iaf.

:)

E du stolt e vi stolt :emo-thumb

En gång när jag var i Grekland träffa jag 2 svenska tjejer.
    Jag följde med dom upp till deras hotelrum………………nä det här blir för känslosamt:cry:

nicke biff wrote:
    En gång när jag var i Grekland träffa jag 2 svenska tjejer.
    Jag följde med dom upp till deras hotelrum………………nä det här blir för känslosamt:cry:

Hur än stolt jag är över min storebror Nicke måste jag faktiskt konkludera att den här tråden gått helt åt pipsvängen. :)

Calle Sirén wrote:

Om jag får spekulera fritt mellan oss två tror jag att det har något med staken att göra… eller vad säger du herr Sirén?

lovelysmile wrote:
    Om jag får spekulera fritt mellan oss två tror jag att det har något med staken att göra… eller vad säger du herr Sirén?

Hahah :D Man vet aldrig..

lovelysmile wrote:
    Hur än stolt jag är över min storebror Nicke måste jag faktiskt konkludera att den här tråden gått helt åt pipsvängen

Men syrran du vet ju att brosan levt hårt,men det här va ju när du va liten kicka.
    Men jag har ju alltid satt våran familj först,att detta skulle komma fram när du blev äldre va ju lite väntat…. men jag är tacksam om du inte säjer nått till morsan å farsan…………….ja morsan iallafall………..
    Du vet brysan ser bra ut:dntknw:

nicke biff wrote:
    Men syrran du vet ju att brosan levt hårt,men det här va ju när du va liten kicka.
    Men jag har ju alltid satt våran familj först,att detta skulle komma fram när du blev äldre va ju lite väntat…. men jag är tacksam om du inte säjer nått till morsan å farsan…………….ja morsan iallafall………..
    Du vet brysan ser bra ut:dntknw:

Ja men jag utgick självklart ifrån att de lösaktiga kjoltygen slängt sig på dig och du kunde inte värja dig, stackars ”liten”. Don’t worry, your ”secret” is safe with me. :D

Jag hjälpte en gång en förvirrad kvinna som skulle ta sitt liv genom att hoppa från en bro.
    Hon stod på utsidan räcket och jag försökte först övertala henne att inte hoppa,då hon inte verkade reagera smög jag mej sakta närmre och fick tillslut tag i hennes arm.
    Jag höll tag i kvinnas arm till brandkåren kom,och jag plus 2 brandmän drog sen kvinnan över räcket,hon var helt stel i hela kroppen och hade dessutom kissat ner sej:yikes: ………………………och nej jag satte inte på henne sen:p

hade MVG på senaste finska provet ( verb o grejer ) , hade inte pluggat ett skit chansade fick 25/26 :D

jag har en katt, de ni!! ;)

Fick 50000kr att köpa en bil för av min snälla farfar :D

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.