- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 april, 2008 at 22:59 #520185Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Måste vara något norrländskt påhitt. Sånt får man minsann inte göra här i Stockholm… och tur är väl det?
Nåväl. Bra att ni lär er kommunicera över gränserna där uppe. Så ni slipper söka er ner till de odrägliga storstäderna där folk är otrevliga och luktar illa.
Ja tur som fan att vi inte gör som 08: or!
Finland here I come! :nerd:
29 april, 2008 at 08:11 #520187Anonym anvandareMemberSovmorgon idag. Och imorgon slutar jag 09:30 då då är det ju helg
29 april, 2008 at 10:07 #520189Anonym anvandareMemberSammy wrote:ja, det fanns en baktanke när jag frågade efter sexuella skrytsamheter.. ville itne vara först ut.5 damer på en dag. mitt i veckan, ingen fest. en åt gången. alla på cykelavstånd (nästan iaf), inga betalbrudar, ingen kk inräknad. d.v.s ingen utlandssemester med betalbrudar eller nåt sånt. bara tajming och sms var en ny form av raggning där man vågade säga det man tänkte (eller rättare sagt damerna vågade skriva vad dom ville, jag har aldrig varit blyg) på den tiden då mms inte var uppfunna man var ung (yngre), kåt(are), singel och glad i vackra flickor. jag vill inte kalla det för missbruk men enbart bruk går bra… den sista damen sa till mig att jag verkade sliten efteråt. då sa jag att hon var den 5:e för dagen. givetvis komenterade hon inte ens det för det fanns ju ingen chans i världen att det var annat än ett skämt från min sida trodde hon. men det kändes faktiskt ganska bra att vara ärlig.
men nickes 100 är avlägset och numera har man familj så det står ju stilla i räkneverket sen länge. men det är inget jag vill byta bort. dock vill jag inte ha något gammalt ogjort heller.
edit: jag vill vara anonym :whistle:
Din slampa:D……..:worship:
29 april, 2008 at 10:55 #520191Anonym anvandareMembernicke biff wrote:Din slampa:D……..:worship:jag satt ner i duschen och grät hela kvällen sen. kände mig smutsig… not
29 april, 2008 at 11:21 #520193Anonym anvandareMemberSammy wrote:jag satt ner i duschen och grät hela kvällen sen. kände mig smutsig… notHaha
29 april, 2008 at 11:29 #520195Anonym anvandareMemberHmm, jag vet dock snubbar som lägrat bra mycket mer än hundra brudar, känns ju egentligen inte sådär ovanligt. Ger man sig fan på att komma till tresiffrigt tror jag inte det är så svårt. Jag värdesätter de enskilda erövringarna (om man ska snacka i sådana termer). Hellre en snygg och trevlig tjej än 10 stycken fylleragg som jag inte kommer ihåg.
29 april, 2008 at 13:10 #520197Anonym anvandareMemberVilken moralpanik det hade blivit ifall det var en tjej som skröt över 100+ eller 5 per dag. Fanns en tråd för några månader sedan som herr Guiance låste, och en väldigt stor del av dom manliga medlemmarna var överens om att det var rest förkastligt för en flicka att ha sex, om det inte var med dom själva då förstås.
29 april, 2008 at 13:14 #520199Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Vilken moralpanik det hade blivit ifall det var en tjej som skröt över 100+ eller 5 per dag. Fanns en tråd för några månader sedan som herr Guiance låste, och en väldigt stor del av dom manliga medlemmarna var överens om att det var rest förkastligt för en flicka att ha sex, om det inte var med dom själva då förstås.Det är ju lite så folk resonerar numera, eftersom att det som ofta efterfrågas är kvinnans tillåtelse. De håller liksom i bollen, och passar de inte blir det ingen match så vida man inte brukar våld.
Rolig debatt det där. Hoppas inte att den tas upp igen bara, för det orkar nog ingen.
29 april, 2008 at 14:11 #520202Anonym anvandareMemberVoldemaahr wrote:Hellre en snygg och trevlig tjej än 10 stycken fylleragg som jag inte kommer ihåg.Snygg och trevlig går ju inte ofta hand i hand….
Men man tar ju hellre än snygg om man ändå inte kommer ihåg om dom va trevliga….fast kommer man inte heller ihåg hur dom såg ut så spelar ju varken eller roll..öh29 april, 2008 at 14:32 #520203Anonym anvandareMembernicke biff wrote:Snygg och trevlig går ju inte ofta hand i hand….
Men man tar ju hellre än snygg om man ändå inte kommer ihåg om dom va trevliga….fast kommer man inte heller ihåg hur dom såg ut så spelar ju varken eller roll..öhHaha! :p
29 april, 2008 at 22:40 #520205Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Vilken moralpanik det hade blivit ifall det var en tjej som skröt över 100+ eller 5 per dag. Fanns en tråd för några månader sedan som herr Guiance låste, och en väldigt stor del av dom manliga medlemmarna var överens om att det var rest förkastligt för en flicka att ha sex, om det inte var med dom själva då förstås.+1
29 april, 2008 at 23:44 #520208Anonym anvandareMemberMin hamster dog på min födelsedag när jag fyllde 9 år
29 april, 2008 at 23:47 #520210Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Vilken moralpanik det hade blivit ifall det var en tjej som skröt över 100+ eller 5 per dag. Fanns en tråd för några månader sedan som herr Guiance låste, och en väldigt stor del av dom manliga medlemmarna var överens om att det var rest förkastligt för en flicka att ha sex, om det inte var med dom själva då förstås.Det är ju en viss skillnad. En snygg tjej kan ju bara hänga ut trosorna på dörrhandtaget så har hon 10 killar där o plingar på inom 20 minuter. Som kille krävs det åtminstone någon typ av prestation, om man inte vill ta de tjejer som är helt utanför banan.
29 april, 2008 at 23:53 #520212Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Det är ju en viss skillnad. En snygg tjej kan ju bara hänga ut trosorna på dörrhandtaget så har hon 10 killar där o plingar på inom 20 minuter. Som kille krävs det åtminstone någon typ av prestation, om man inte vill ta de tjejer som är helt utanför banan.Och amfetaminlucifer satte spiken i röven, precis som vanligt. Bra sagt gode man! :up:
30 april, 2008 at 00:21 #520214Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Det är ju en viss skillnad. En snygg tjej kan ju bara hänga ut trosorna på dörrhandtaget så har hon 10 killar där o plingar på inom 20 minuter. Som kille krävs det åtminstone någon typ av prestation, om man inte vill ta de tjejer som är helt utanför banan.Swing and a miss!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.