Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520270

    Vi borde byta hans medlemstitel till ”Feminine transvestite with lightsaber” om rätt ska vara rätt…

    #520272

    Ska jag vara ärlig tänkte jag säga att hon verkar ha en killkropp… men nu tror ni säkert inte på mig… tänkte börja med att dissa ”hennes” bröst för att sedan fortsätta neråt.

    #520274

    ….men jag har stora bröstmuskler och större ska de bli!!!

    #520276
    ReNeGaDe wrote:
    Min förra flickvän, snygga kurvor eller hur?

    Jag trodde du var hetero?

    #520278

    Får väl också ta o skryta lite då!!!
    Har gått ner 5 kilo på 3 veckor ;)

    #520280

    Håll i er nu………….Jag har hantlar i källaren och smörgåstårta i kylen

    #520282
    nicke biff wrote:
    Håll i er nu………….Jag har hantlar i källaren och smörgåstårta i kylen

    Lyx!!! Ät upp smårgåstårtan innan jag kommer och tar den ifrån dig :hungry:

    #520284
    ShevCo wrote:
    Lyx!!! Ät upp smårgåstårtan innan jag kommer och tar den ifrån dig :hungry:

    Du kan örfila mej,kicka min hund,kräkas på mina barn och skända min flickvän ……men du kan inte ta min smörgåstårta,även jag har gränser:p

    #520286

    Har ett eget gym hemma! Och min gräsklippare klipper 130 cm brett…..samt att tvättmaskinen klarar 7 kg….

    #520288
    Samir wrote:
    Jag bänkar 160kg Raw och helt ren från prepp =) vägandes 85kg.

    [youtube=eNnTL-OPYic]

    Ett personbästa på 265 poäng i en serie bowling också. (Jag hade mer adrenalin i kroppen efter den serien än efter något träningspass)

    Peace

    jag har länge jämfört mina styrke stats med dig lite i smyg =) och vi ligger lika som fasen. både i kroppsvikt och vad vi lyfter. jag gjorde 10 på 125kg och även 12 på 120 i bänk. raw, utan prepp någonsin i livet. ingen passare som hjälpte att varken lyfta av eller nåt. har även maxat 160. aldrig provat mer av den enkla anledningen att jag inte tror mig klara det.

    hur många reps kör du på 120 eller 125? eller du kanske vet någon annan vikt med lite fler reps. (jag vill ju så gärna bräcka dig någon dag) jag måste säga att jag gjorde 5 reps på 65kg plan hantelpress.

    #520290
    Homan wrote:
    Nu är jag imponerad. själv har jag svårt och träffa 10:an från 50m med 44:an

    homan är imponerad av lilla mig. ytterligare en milstolpe uppnådd här i livet. hehe.

    jag har fallenhet får sånt som skytte och annan precissionsverksamhet. är noggran som satan helt enkelt. ska någon strajpa upp en bil med dekor eller nåt så är det ofta jag som får göra det för jag får allt kusligt rakt och bra.

    jag har bara skjutit långpipad magnum 44 vid ett tillfälle och det var 2 skott. skulle träffa en 9mm tomhylsa på 25 meter. bommade första och träffade i stolpen strax under på andra så den föll iaf =) det var inget sikte på den utan bara standard korn.

    #520291
    Mighty wrote:
    Jag äger Dimebag Darrels plektrum ;)

    säg ditt pris

    #520292

    Stor CRED till alla hjälpsamma människor här på forumet!!!

    :D

    Till och med ett MIFFO[/b] som jag kan nu lägga in videos från Youtube!!

    Yeah, aha,yeah,aha,aha!!!

    #520293

    Kolla själva:D Mohahhahahahah!!
    Asbra låt för den delen! Listen folks!

    [youtube=luIBrGyFNq0]

    #520296

    Jag har en mjuk röv. Och det kan inte ni ändra på!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.