Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520298

    Jag e kraftig

    #520300

    Överallt

    #520302

    Jag är en ingripare. Alltså inte angripare. Förra sommaren på ett bröllop så rök två stycken hundar ihop, en pitbull och en rottweiler. Rejält otäckt faktiskt. Men, mitt i smeten (slagsmålet) så sitter det en unge på kanske tre bast och gallskriker, då det var dennes korv med bröd som var själva anledningen till att hundfajten startade. Föräldrarna och personer runtomkring vågade inte ingripa – utom jag. Det blev lite blod men jag leverade den hysteriska ungen till morsan i alla fall..

    Och när jag var liten så var vi en par ungar som satt i en båt, mitt i kalla hösten, och nån fick för sig att skjuta ut båten i sjön, utan åror. Jag hoppade i och simmade in båten, och då var jag faktiskt yngst, kanske 8 bast.

    Jag ingriper ALLTID!

    #520304

    Bra där Voldemar:up:

    #520306
    Timme wrote:
    Jag har en mjuk röv. Och det kan inte ni ändra på!

    Haha, vad i helvete :D

    #520307
    Marcus Syvertsen wrote:
    Pluggar du finska? :yikes:

    Finska är inget språk, det är ett läte.

    #520309

    Kommer att ha 7000 kronor i käften och 5500 i öronsnibbarna när mina smycke ramlar in :)

    Känns så himla fel att skryta om sådant hr, men jag försöker verkligen :)

    #520312
    HooKeN wrote:
    Finska är inget språk, det är ett läte.

    hahaha xD

    #520314
    HooKeN wrote:
    Finska är inget språk, det är ett läte.

    tss..

    okej ska väl skryta med att jag är klar med hela finska kursen medans alla andra har typ 3-4 kapitel kvar.. det var dagens skryt det! 8)

    #520316

    Kan skryta med att jag är starkast på mitt gym i marklyft utan utrustning. 180 kg, så ni kan förstå vilket hardcore gym jag tränar på !!! Exhale kan slänga sig i väggen :(

    #520318
    HooKeN wrote:
    Kan skryta med att jag är starkast på mitt gym i marklyft utan utrustning. 180 kg, så ni kan förstå vilket hardcore gym jag tränar på !!! Exhale kan slänga sig i väggen :(

    West Coast Fitness eller?

    #520320

    Jag är mig själv och oftast så räcker det. Jag är inget märkvärdigt på något sätt och medveten om det, men jag gör det jag kan med det jag har.

    #520322
    Vandraren wrote:
    Jag är mig själv och oftast så räcker det. Jag är inget märkvärdigt på något sätt och medveten om det, men jag gör det jag kan med det jag har.

    Mm. ;)

    #520324

    Jag festar med Hellacopters producent å har varit backstage med hardcore superstar ;):p haha de e rätt löjligt å skryta om sig själv men ändå gör man de..;)

    #520325
    Vandraren wrote:
    Jag är mig själv och oftast så räcker det. Jag är inget märkvärdigt på något sätt och medveten om det, men jag gör det jag kan med det jag har.

    Respekt!:emo-thumb ne men alvarligt så tror jag att de var grymmast skrivet i hela tråden..

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.