Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520355
    nicke biff wrote:
    NP??:helpme:

    Ps. jag är medelålders:D

    No Problem! :nod

    #520356

    nästa vecka är jag ledig 3dagar. mån, tisdag och fredag!
    HEMSKT SKÖNT!

    #520357
    Marcus Syvertsen wrote:
    No Problem! :nod

    Jaaaaaaa :frust: …just det

    ;)

    #520358

    Jacksatan ???

    haha ja, men jag bryr mig inte om hur språket blir när jag skriver här. Behvöer inte engagera mig. För det andra läser jag inte igenom mina inlägg efter jag har skrivigt dem, antar att allt var rätt :P Sen så skriver jag hyfsat snabbt på tagentbordet. Så jag ser ju mina fel i efterhand, men orkar inte bry mig :whistle:

    #520360

    haha du ser, det vart massa fel igen :P Ska skräpa mig :)

    #520362
    Benjamin_fj wrote:
    haha du ser, det vart massa fel igen :P Ska skräpa mig :)

    Det roligaste är att han skriver fel själv när han kritiserar din svenska :D

    #520364
    ShevCo wrote:
    Det roligaste är att han skriver fel själv när han kritiserar din svenska :D

    Utveckla?

    #520366

    Jag har störst kagge på gymmet:)
    Blir som inte riktigt av me tumlaren så den får sitta där den sitter.
    Får bygga på så resten av överkroppen står ut lika mycket så är symetrin räddad:emo-thumb

    #520368
    Elofsson wrote:
    Jag har störst kagge på gymmet:)
    Blir som inte riktigt av me tumlaren så den får sitta där den sitter.
    Får bygga på så resten av överkroppen står ut lika mycket så är symetrin räddad:emo-thumb

    Tur att du inte tränar på mitt gym för då hade du kommit tvåa :whistle:

    Får väl passa på att skryta med att min son är en kopia av mig, lika rund och go

    #520370
    jocke wrote:
    Tur att du inte tränar på mitt gym för då hade du kommit tvåa :whistle:

    Haha…de e lätt ordnat, jag ska bara skada mig rejält så ordnar vi det:D
    Soffa, junkfood å skita i träningen så kanske man e med i tävlingen?

    #520371
    Benjamin_fj wrote:
    Jacksatan ???

    haha ja, men jag bryr mig inte om hur språket blir när jag skriver här. Behvöer inte engagera mig. För det andra läser jag inte igenom mina inlägg efter jag har skrivigt dem, antar att allt var rätt :P Sen så skriver jag hyfsat snabbt på tagentbordet. Så jag ser ju mina fel i efterhand, men orkar inte bry mig :whistle:

    Alltså, skrivigt? Även om du skriver fort så lär du inte stava fel på skrivit. Känns som att vissa har mer nytta än andra när det kommer till ordbehandlingsprogram.

    #520373
    Pierriewargen wrote:
    Alltså, skrivigt? Även om du skriver fort så lär du inte stava fel på skrivit. Känns som att vissa har mer nytta än andra när det kommer till ordbehandlingsprogram.

    Yes! Nu kom jag fan på en grej som jag kan skryta med. Jag har haft dubbelt så mycket svenska än de flesta, då jag haft extra svenska sen jag började plugget. Helt jävla ordblind….

    Kan tillägga att jag han få i mig 36 sushi en lunch… det är rätt bra tycker jag.

    #520375

    Jag har aldrig stavat ett ord fel sen 4:an då jag stavade fel till ”nationalencyklopedin”. Skrev ”nationalenceklopedin” istället. Slarvfel räknas inte.

    #520377
    Voldemaahr wrote:
    Jag har aldrig stavat ett ord fel sen 4:an då jag stavade fel till ”nationalencyklopedin”. Skrev ”nationalenceklopedin” istället. Slarvfel räknas inte.

    Vissa har det lättare än andra 😮

    #520379

    jag stavar helt felfritt jag oxå. förutom vid datorn där det slarvas kraftigt. använder aldrig stor bokstav och orkar inte redigera feltryckningar om det finns en chans att folk förstår vad man menar ändå.

    msn superslarvas det på. forum kan jag skärpa mig om det gäller djupa debatter för då brukar dåliga debattörer ta till ”stavfelstricket” för att håna och komma ifrån topic.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.