Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520381
    Sammy wrote:
    jag stavar helt felfritt jag oxå. förutom vid datorn där det slarvas kraftigt. använder aldrig stor bokstav och orkar inte redigera feltryckningar om det finns en chans att folk förstår vad man menar ändå.

    msn superslarvas det på. forum kan jag skärpa mig om det gäller djupa debatter för då brukar dåliga debattörer ta till ”stavfelstricket” för att håna och komma ifrån topic.

    Det finns en del självgoda människor på det här forumet som tar till det även om det inte är en debatt.

    #520383

    jag är mig själv, ser bra ut , har en skitsnygg flickvän och tjänar bra på jobbet! *skryt skryt* :emo-thumb

    #520386
    kiRRe wrote:
    jag är mig själv, ser bra ut , har en skitsnygg flickvän och tjänar bra på jobbet! *skryt skryt* :emo-thumb

    Var helt lugn, det kan gå över :D

    #520387
    nible wrote:
    Var helt lugn, det kan gå över :D

    Haha ja! det värsta är att allt dedär kan gå över!

    #520388

    Får passa på och skryta om mina betyg gick ut med MVG i allt utom gymnastik:|
    Tydligen räknades inte styrketräningsrumet som idrott :devil:

    #520389
    kiRRe wrote:
    Haha ja! det värsta är att allt dedär kan gå över!

    Helt klart! Ge det en fredag kväll med MYCKET alkohol och en fest så kan du nog träffa på en liten flicka så, ja det kan ju bli lite salivdelning. Sen blir du lite deprimerad och provar på någon häftig drog som Crystal Meth så du börjar klösa sönder din egen hud!
    Så pang! Allting borta på en kväll, det där kallar jag festfredag! :yahoo:

    #520390
    Voldemaahr wrote:
    Jag har aldrig stavat ett ord fel sen 4:an då jag stavade fel till ”nationalencyklopedin”. Skrev ”nationalenceklopedin” istället. Slarvfel räknas inte.

    Jo, det har du. :-)

    #520391

    Jag är smartast på bodys forum. Jag är duktigast debattör på bodys forum. Jag är bäst på svenska på bodys forum.

    #520393
    Moshe wrote:
    Jag är smartast på bodys forum. Jag är duktigast debattör på bodys forum. Jag är bäst på svenska på bodys forum.

    Jag kan nämna ytterligare ett par saker som du är bäst på…

    #520395

    5:a i gympa………resten va väll inte så bra:o
    men grym på brudar i plugget……ja som nu ungefär:O

    #520396
    Baboom wrote:
    Yes! Nu kom jag fan på en grej som jag kan skryta med. Jag har haft dubbelt så mycket svenska än de flesta, då jag haft extra svenska sen jag började plugget. Helt jävla ordblind….

    Kan tillägga att jag han få i mig 36 sushi en lunch… det är rätt bra tycker jag.

    Det har gett resultat i ditt fall. Har aldrig tänkt på – eller märkt – att du skulle vara ordblind, faktiskt. Så då kan du skryta om det också. :D

    #520398
    Jacksatan wrote:
    Det har gett resultat i ditt fall. Har aldrig tänkt på – eller märkt – att du skulle vara ordblind, faktiskt. Så då kan du skryta om det också. :D

    Aww, tack så mycket!
    Försöker läsa mycket böcker och skriva så mycket som möjligt. Där av min blogg :)

    #520400

    Jag fick tusen spänn i löneförhöjning :happy:

    #520402
    Monica Helénius wrote:
    Jag fick tusen spänn i löneförhöjning :happy:

    …och inflationstakten ökar raskt! :(

    #520404

    Jag har stor näsa

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.