Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520406
    Pudel wrote:
    Jag har stor näsa

    Då är vi två! :emo-thumb

    #520408

    Baboom jag fick i mig 50 sushi nere i Beijing för några månader sen :emo-thumb

    #520410
    Pudel wrote:
    Jag har stor näsa

    Wanna have a go at me? Okay, jag har stort huvud så back off.

    #520412

    Jag lyckades nästan göra lika bra blodpalt som min farmor! Woohoo, skryt för mig!

    #520414
    Pudel wrote:
    Jag har stor näsa

    Har man stor näsa och långa fingrar så har man en stor ”hmh”…
    Så råder myten iallafall.

    #520416
    Hazeblazer wrote:
    Baboom jag fick i mig 50 sushi nere i Beijing för några månader sen :emo-thumb

    Ja men det var dvärg sushi ju, så det räknas som 25 bara :|

    #520418
    Emol wrote:
    Wanna have a go at me? Okay, jag har stort huvud så back off.

    Jag får nog +1:a på den också :D

    #520419

    Idag slutade min diet som hållit på i 2 månader 8,9 kilo är borta! och fettprocent ligger på 13,5 procent och formen känns kanon … så får passa på att ge mig lite själv kreds då . Känns jävla bra ;)

    #520420
    peky wrote:
    Idag slutade min diet som hållit på i 2 månader 8,9 kilo är borta! och fettprocent ligger på 13,5 procent och formen känns kanon … så får passa på att ge mig lite själv kreds då . Känns jävla bra ;)

    Grattis! Bra jobbat :emo-thumb

    #520421

    Ok, jag är väl slagen i sushi ätandet. Åt däremot 1,2kg kött till middag för några veckor sedan.
    Till de drack jag 1l öl och 1,5l russian, avslutade med bullar och ostbågar.

    Antar väl att det är någon fet jävel här på forumet som tröstätit mer någon gång :(

    #520423

    Jag höll mig från att supa igår trots påtryckningar från duverse håll. Stolt över mig själv. :D

    #520425
    Insulinus wrote:
    Jag höll mig från att supa igår trots påtryckningar från duverse håll. Stolt över mig själv. :D

    I know how that feels.
    Inte lätt ibland, som idag är det cruising här = 99% av folket som är där är mycket mycket alkoholpåverkade och jag ska försöka hålla mig till den 1% som inte är det, önska mig lycka till :whistle:

    #520427
    Baboom wrote:
    Ok, jag är väl slagen i sushi ätandet. Åt däremot 1,2kg kött till middag för några veckor sedan.
    Till de drack jag 1l öl och 1,5l russian, avslutade med bullar och ostbågar.

    Antar väl att det är någon fet jävel här på forumet som tröstätit mer någon gång :(

    Satan det var ingen dålig laddning :D men sånnt behöver man ibland !

    #520428
    Baboom wrote:
    Ok, jag är väl slagen i sushi ätandet. Åt däremot 1,2kg kött till middag för några veckor sedan.
    Till de drack jag 1l öl och 1,5l russian, avslutade med bullar och ostbågar.

    Antar väl att det är någon fet jävel här på forumet som tröstätit mer någon gång :(

    HAHAHA manligt :D

    #520431
    Robert Svensson wrote:
    Apapapa Tommy!

    Lite lyckades du allt få i dig? :D

    Jag köpte 7 kg ryggbiff igår till ett djävligt bra kilopris. :)

    Va du ska vara överallt då! Ok, jag drack 2 öl, men en var till maten så den räknas inte lika hårt. ;)

    Jaså, du lyckades ringa charken, vad fick du för kilopris? mycket bättre än vad det e annars lr?

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.