Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520433
    Sammy wrote:
    jag har länge jämfört mina styrke stats med dig lite i smyg =) och vi ligger lika som fasen. både i kroppsvikt och vad vi lyfter. jag gjorde 10 på 125kg och även 12 på 120 i bänk. raw, utan prepp någonsin i livet. ingen passare som hjälpte att varken lyfta av eller nåt. har även maxat 160. aldrig provat mer av den enkla anledningen att jag inte tror mig klara det.

    hur många reps kör du på 120 eller 125? eller du kanske vet någon annan vikt med lite fler reps. (jag vill ju så gärna bräcka dig någon dag) jag måste säga att jag gjorde 5 reps på 65kg plan hantelpress.

    Du bräcker mig nog på hantelpressarna. Har visserligen inte testat mer än 60kg för länge sen och då gjorde jag en fyra. Nu e jag dock starkare men har inte haft tillgång till tyngre än 55kg:s med vilka jag har gjort 10 reps på.

    Jag kan ju testa att slänga på 125 nästa pass och se hur många jag klarar.
    Oavsett så är du bra jävla stark.

    #520435

    Har gjort 57 armhävningar.;)

    #520437
    Robert Svensson wrote:
    Haha! :D

    Jepp, jag ringde och pratade med dom och man kunde köpa en hel ryggbiff. Morsan skulle ändå åka och handla på Ica Maxi så hon tog hand om den. Tittade ut ett fint stycke på nära 7 kg. Kilopriset var på 124 tror jag. :)

    E du medveten om att du just köpt ett stycke kött för 868 kr…. (om köttet vägt prick 7 kg vilket det ju inte gjorde men ändå)…. Nu pratar vi manliga köttbitar.
    Chocka lite o släng fram en 4 kilosklump när ni ska grilla nästa gång. :D

    #520439
    Samir wrote:
    Du bräcker mig nog på hantelpressarna. Har visserligen inte testat mer än 60kg för länge sen och då gjorde jag en fyra. Nu e jag dock starkare men har inte haft tillgång till tyngre än 55kg:s med vilka jag har gjort 10 reps på.

    Jag kan ju testa att slänga på 125 nästa pass och se hur många jag klarar.
    Oavsett så är du bra jävla stark.

    ja. man försöker så gott man kan. men det har faktiskt inte hänt mycket de senaste åren. ma nligger mest och flyter och har sina bra dagar ibland och ibland lite svackor. bättre var det när man var 15.

    HAR DU FIMPAT DINA DREADS?! hur kändes det i magen de första 5 sekunderna i spegeln? :)

    #520441

    Jag sprang GöteborgsVarvet – hela!:dance: Och dessutom 20min snabbare än jag förväntat mej!:yahoo:

    #520443
    IATOAON wrote:
    …och inflationstakten ökar raskt! :(

    Jajo….*tänker och känner efter om jag fick dåligt samvete…* Nää, det fick jag inte! :p

    #520445

    En snäll kompis kom förbi med en halv älg,som nu ligger i frysen.
    Har precis lagat å stekt upp 31st älgfärs-biffar………..
    borde täcka protein behovet dom 3 närmsta dagarna

    #520447
    Monica Helénius wrote:
    Jajo….*tänker och känner efter om jag fick dåligt samvete…* Nää, det fick jag inte! :p

    Om inte de tusen kronorna motsvarade en ökning med mer än 3,4% på din lön så fick du i praktiken ingen ökning eftersom inflationen just nu är så hög och fortsätter öka.

    #520449
    Fritiof Gure wrote:
    Jag har skakat hand med Bill Clinton.

    Jag har träffat honom i Stockholm en gång och min kompis skakade hand med honom, sen kom en av hans livvakter fram till oss och sa ”you ain´t gonna follow us all day?”.

    Annars har man väl inte mycket att skryta med

    #520451
    ReNeGaDe wrote:
    Jag har fått näsblod tre gånger idag;)

    En av de gångerna var strax innan jag skulle dra och träna. Fy fan vad jag är hardcore.

    Det e något man har överskott utav om man lätt får näsblod, kommer fan inte riktigt på vadet va men har för mig det va Omega 3 fettsyror.

    #520452

    Jag vill skryta om att jag klarade av att springa stockholm marathon i helgen.

    Tid: 04:57:07 :)

    #520453
    Insulinus wrote:
    Det e något man har överskott utav om man lätt får näsblod, kommer fan inte riktigt på vadet va men har för mig det va Omega 3 fettsyror.

    E,C,A ?

    #520454
    Eldhroka wrote:
    Jag vill skryta om att jag klarade av att springa stockholm marathon i helgen.

    Tid: 04:57:07 :)

    Starkt!

    #520456

    Jag var med och tog silver i tv-pucken 2006, med lag Skåne! :)

    #520458

    min tjej har 101000 poäng på QuadraPop som finns på nyare Sony Ericsson telefoner. någon som har en lika bra brud som jag? :D

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.