Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #520489
    henkebenke wrote:
    Ville du också kunna slicka dig på näsan?

    Precis.

    #520490
    Insulinus wrote:
    Grattis! Bra timing nu inför sommaren också. :emo-thumb

    Tack :) a visst e det hehe:D

    #520491

    Min gymnasieklasskompis Stefan Larsson ska vara programledare i sommartorpet, inte illa att ta över efter självaste Ernst Kirchsteiger :)

    #520493

    Jag har MVG i Matte B,C,D,E och breddning, men bara VG i matte A =)

    #520495

    jag valde bort matte A,b,c teknologi A, fysik A, kemi A,. jag hade velat välja bort det vid ett tillfälle men de kunde inte ordna kompletterande kurser till mig sa de. men som en uppenbarelse såg jag biträdande rektorn dricka sprit på jobbet. jag sa inget till honom på några dagar men han var fruktansvärt försiktig när han såg mig. var livrädd för att jag skulle snacka för det var tydligen ingen engångsföreteelse.

    sen kom han och sa att jag fick godkänt i alla dom kurserna jag ville välja bort men behövde inte gå på dom. jag skulle bara komma in till honom veckan innan studenten/betygskrivningen. nu har jag fullgott slutbetg.

    #520497

    Tog också studenten i torsdags, känns riktigt bra!

    Gick ut med 1 MVG, 19 VG och resten G.. Lyckades sammanlagt skrapa ihop 2900 poäng! Och jag är en riktigt jävla slacker, har inte pluggat till ett ända ämne :)

    Och eftersom det var nån som inte drack alkohol, och därför inte var bakfull, skulle jag vilja säga: Grattis! Fan vad skönt för dig :P

    Jag kunde knappt röra mig igår =)

    #520499

    När jag tog studenten 2002 fick jag ett stipendium av skolan på 25000kr för bästa ekonomstudent.

    #520501

    Jag löpte 40 minuter i morse mellan 8 och 8.40, käkade sedan frukost till kl 9 och nu mellan 9 och halv 1 har jag kört motorsåg och burit kvistar & träd utan uppehåll.

    Blir en fika på 30 minuter sedan ska jag ut och handgräva 15 cm ner på 12 kvm för att sedan lägga grus och plattor. Efter det är det lunchdags o efter lunchen ska gräsklipparen fram. :D

    Skönt att vara husägare…. Man får ju alltid tiden att gå. :D

    #520503

    Jag tycker det är ganska coolt att jag är jur. Kand. samt att jag ”backpackade” runt i Australien samt Asien ensam i ett års tid som ensam artonårig tjej.

    #520505
    NetCurse wrote:
    Tog också studenten i torsdags, känns riktigt bra!

    Gick ut med 1 MVG, 19 VG och resten G.. Lyckades sammanlagt skrapa ihop 2900 poäng! Och jag är en riktigt jävla slacker, har inte pluggat till ett ända ämne :)

    Och eftersom det var nån som inte drack alkohol, och därför inte var bakfull, skulle jag vilja säga: Grattis! Fan vad skönt för dig :P

    Jag kunde knappt röra mig igår =)

    Tackar, tackar:D
    Och grattis till betygen:emo-thumb

    #520508

    Jag skulle kunna skriva in det här i gnälltråden…. men jag gnäller inte..jag njuter av det :D

    Har världens träningsvärk i trickarna! :D

    #520510

    Jag tog studenten, visserligen förra veckan men tänkte skryta om betygen lite. gick ut med 19.0 i betyg och fick stipendium för ”synnerligen goda resultat i ekonomi”, 2500 kronor :D

    #520512
    haga wrote:
    Jag tog studenten, visserligen förra veckan men tänkte skryta om betygen lite. gick ut med 19.0 i betyg och fick stipendium för ”synnerligen goda resultat i ekonomi”, 2500 kronor :D

    19, inte dåligt! :up:

    #520513

    …Är en UMF Hardy 2 :buttrock: Marzocchi Dirtjam Comp, Hayes MX2, Hussefelt m.m. m.m.

    #520515

    Jag vann 60 meter i skolan i 4:an :P Den ni ! :D

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.